paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 13:13 | Nahoru | #7051

Attim píše: dejf.> . Najdu jiny,
...



Aby to tu nedopadlo jak s tim Peroutkovo clankem "hitler je gentleman" rozumnej "15let stary GP gumy vs roadsmart"

Naposledy editováno 21.10.2015 13:14:04

Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 13:27 | Nahoru | #7052
Já měl to Scifi bmw půjčené a to podrazovani bez spojky mělo. Samo si to po zatlaceni na řadící páku trošku nakoplo plyn a kvalt tam spadl. Mě to moc nesedelo, pač to preci jenom trošku při tom nakopnutym plynu trošku jako este zabralo dopředu. Ale stejně jsem byl spíš vydesenej z toho krámu jak to furt chtělo jet rychlejc než já. Takže možná to funguje dobře, ale musí si na to člověk zvyknout.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 13:49 | Nahoru | #7053
dejf.> A ty mě taky neser ! To napiš Zmulinovi, ten s tím přišel ale nic k tomu nedodal.

Tady další S1000RR na brzdě, kde je to pěkně vidět/slyšet.

Naposledy editováno 21.10.2015 13:53:42

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 13:57 | Nahoru | #7054
Attim>

jojo tady je to krasne slyset. Pekne to tam loupe. Dik, uz sem spokojenej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 13:59 | Nahoru | #7055
Attim> takže jsem pročítal fóra, mám za to, že je to doposud chráněná "raketová" technologie protože ofiko nic o principu nejde najít.

funguje to dost podobně jako při "upshiftu" ALE a jen pouze díky "ride by wire" ...to při zatížení řadičky jde postupně :
-signál z čidla na řadičce - chci "podřadit"
při brždění motorem:
- ECU (resp. jednotka) přidá lehce plyn v řádu "bambilióntiny" procenta - vytvoří vůli a vtom co se unašeč hne, to přidává dál (ale přídá to tak, že to hrdla úplně otevře dokořán)
-pak už jen docvakneš kvalt
takže měl Attim pravdu jen fakt nechápu jak to všechno sesynchronizujou

dovysvětloval to tam, že se to dá vlastně simulovat i na normální mašině ... zatížíš dost řadičku a pak jen lehce vrkneš plynem... bude to asi trochu "jerky" ...ale jde to...což znám z doby kdy jsem dojížřděj s tříválcem bez spojkovýho lanka 35km domů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 14:15 | Nahoru | #7056
t_freedom> že to funguje pouze ve spojení s ride-by-wire je jasný a bylo to jasný od začátku předpokládám...
Ale oceňuju (jen trošku), žes dal ajťákovi (tedy někomu, kdo tomu vůbec nemůže rozumět přece) zapravdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:02 | Nahoru | #7057
Attim> tak ono je jednoduchý říct....že potápění je vlastně úplně stejný jako paragliding, jenže obráceně
sice to využívá principu uvolnění unašeče z bočního zasunutí, ale těch obštrukcí kolem je prostě nepochopitelně moc.
Jen nechápu jak ten motor dokážou roztočit ve zlomku vteřiny a ještě se trefit na desítky rpm v převodovce... to je síla. Dost by mě zajímalo jak se to sehraje celý v případě, že pojedeš pod plynem a budeš chtít podřadit...bude muset vypnout zápalko, pak rychle roztočit a srovnat pro zařazení...no vůbec bych na tom nechtěl jezdit po deseti letech provozu a x tisíci km když to bude všechno hezky vychozelý a rozhozený

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:17 | Nahoru | #7058
t_freedom> jasně že to je jednoduchý říct, protože to prostě sedí.

A proč to sedí - protože se ty věci dějou přesně obráceně a to v podstatě doslova. Vždy potřebuješ uvolnit kola v záběru, abys mohl přeřadit a je fuk, jestli nahoru nebo dolů. A jednou vypneš motor, podruhý "zapneš" motor, takže přesně obráceně. Proto tvoje přirovnání k potápění/paragladingu je úplně nonsese.
Že k tomu potřebuješ X dalších věcí aby to šlo vůbec zprovoznit o tom diskuse nebyla a nepředpokládál jsem, že je to nejasný, jestli myslíš tohle.
Ale vysvětlil jsi to krásně, to zas jo

Mám za to, že to zase není tak složitý - začneš tlačit na řadičku, motor lehce přidá (snímač, ECU, klapka...bla bla nepodstatný) a tím, že na ní stále tlačíš tak dojde k podřazení ve chvíli, kdy budou rychlosti obou kol v převodovce natolik podobné, že to půjde. Čili zase doslova stejné jako upshift, jen prostě obráceně.

Jak se to chová pokud nemáš plyn úplně zavřený nevím, ale řekl bych, že to nebude žádná hitparáda a stejné to bude s upshiftem, který funguje nejlíp když jedeš full gas, analogicky a zase doslova obráceně to bude při downshiftu.

Naposledy editováno 21.10.2015 15:20:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:24 | Nahoru | #7059
Attim> jojojo...bla bla bla...

nemyslím si že to snímá rychlosti...myslím, že je to prostě odladěný tak že vědí jak dlouho dát plnej (program otevře na 5,876 milisekund klapky doplna ... proč? No protože při testování zjistili že je to ono) a ono to vyjde... určitě neporovnávají otáčky...to bys fakt nedal ...nebo, tedy...opět si myslím že ne...IMHO.
Funguje to jak píšeš... ale ikdyby to porovnávalo...na co? Ty to tam stejně dokopeš...ať jsou nebo ne... takže za mě myslím, že se to odlaďuje fyzicky několik let a hrajou si s milisekundama. Ale je to mazec... to jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:26 | Nahoru | #7060
t_freedom> ty blafale, kde jsem psal, ze to snima rychlosti ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:36 | Nahoru | #7061

Attim píše: dejf.> A ty mě taky neser ! To napiš Zmulinovi, ten s tím přišel ale nic k tomu nedodal.

Tady další S1000RR na brzdě, kde je to pěkně vidět/slyšet.



Co kecáš?Tobě jen nestačil názor odborníka,kterej má určitě víc zkušeností,než my a hlavně názor můj woe
Nemůžu za to,že mi ještě specialisti ofigo neodpověděli.Bych to sem dal,i kdybych neměl pravdu,což v podstatě není možný snad ani

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:36 | Nahoru | #7062
Attim> aha ...špatně jsem to pochopil... jo...tak nikde...prostě seš úplně technickej ajťák

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:40 | Nahoru | #7063
t_freedom> no proto !

zmulin> já jen aby to důkazní břemeno nebylo na mě, já nic takovýho netvrdil. I když bysme to asi mohli uzavřít tak, že dyž do povidal Pepik Sršňů, tak to prostě bude pravda a basta. Tak.

Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:47 | Nahoru | #7064
Mimochodem meziplyny u automatu v autech si uměl dávat Alfáckej Selespeed už někdy před 20ti lety,akorát to řazení nebylo uplně rychlý..

U motorek jenom vim,že "specializovaný" firmičky,co dávaly rychlořazení do prvních S1000R pomohly pár majitelům k výměně motoru/převodovky,páč to neměly uplně vyladěný a nevěděli,že po odpojení baterky si ŘJ nepamatuje uplně všechno,což se u jablek nestávalo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:49 | Nahoru | #7065
zmulin> přesně...šťoura jeden ajťáckej... ničemu než nulám nerozumí...sám nic lepšího není...ale odborníky bude furt srát...
Jestli nevíš kde bydlí...tak já jo... a za lehkou úplatu to prozradím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:49 | Nahoru | #7066
t_freedom> Při otevřenym plynu nepodřadíš. Snímá to polohu plynu, musíš mít zavřeno. Řadička se ani nehne, stejně jako bys chtěl podřadit na tvojí mašině.
Nějak to mají spočítaný a rychlost tam padne jen v určitém momentu. Není to jen o tom, že to tam prostě zapadne, když si to přidá plyn..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:53 | Nahoru | #7067
Petta> podle mě tě to tam dřív nepustí - mechanicky...až když to cca srovná točky...to otevření klapek bude mít rezervu určitě...jakože maličko víc...ale jen tak aby to necuklo při dořazení...

To že tě to pod plynem nepustí je opět mechanika... musel bys tedy sám zavřít...a byl bys tam jako já s mojí převodkou
ta přesnost otáček bude někdě v řádu stovek na motoru a desítek v převodce...

Naposledy editováno 21.10.2015 15:53:58

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 15:58 | Nahoru | #7068
Nechce se mi to celé číst, ale tady je to docela pěkně vidět na grafu.

Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:00 | Nahoru | #7069
Nevím, ještě jsem to tak nezkoumal, ale ani při pouštění plynu nepodřadíš, což by teoreticky mohlo jít.. Spíš vsázím na elektroniku a polohu plynu..
Jinak, údajně je tam snímač, který dovolí zařadit, až když vyhodnotí, že točky jsou ok, čili asi srovnaný..
Ještě popátrám..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:01 | Nahoru | #7070
PetrS> jo...to je pěkný ...to dává smysl... oni to dokonce nevypnou...ale jen ťafnou dávku...
pěkný

no a máme to...opět jsme tu za nejlepší vlákno

Petta> já jen vím, že to do motorky nechci...další kurvítko po 70t km

Naposledy editováno 21.10.2015 16:02:31

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:09 | Nahoru | #7071
t_freedom> někdo tvrdí, že je to tak vychytaný, že to převodovce neuškodí, mechanik v TSS zase, že nahoru ok, ale dolu by to prý nepoužíval. já v tom nevidím rozdíl, jestli nahoru nebo dolu.
já doufám, že je to vychytaný a bude to ok i po 70 tis. km..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:16 | Nahoru | #7072
Petta> já si myslím, že všechna tahle elektronika bude stárnout... a mít časem větší a větší odchylky... s většíma a většíma důsledkama...
až jednou řekne jednotka.... " a dost !...seru na to, z tohodle fakt nejde poskládat obrázek co se děje ...mrdám to a vyhlašuju stávku" ...a pak se majitel posere...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:20 | Nahoru | #7073

t_freedom píše: zmulin> přesně...šťoura jeden ajťáckej... ničemu než nulám nerozumí...sám nic lepšího není...ale odborníky bude furt srát...
Jestli nevíš kde bydlí...tak já jo... a za lehkou úplatu to prozradím


Vy jste mi ale odPornici...voba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 16:49 | Nahoru | #7074

Petta píše:
já doufám, že je to vychytaný a bude to ok i po 70 tis. km..



to se ovšem tebe netýká ale až dalšího majitele

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 18:36 | Nahoru | #7075

Tifone píše: to se ovšem tebe netýká ale až dalšího majitele



Hajzle!
Ja se zmenim, tedy pokusim se.. Brutale jsem rozsrouboval do sroubku, bude tam par zmen, pak uz ji nikdo nebude chtit a ja budu mit klid..
Jestli preziju Eicmu, tak to bude dobry, proto jsem jeste s tim lakovanim nezacal..
Jediny, co me laka je nejakej univerzal, multistrada, xr1000, turismo veloce a ta mova agusta, co prijde ve ctyrvalu. Ale radeji bych prikoupil neco jako stradale, hyperstradu. Chyta me trochu cestovani, ale trochu jinak. Dojet do cilovy oblasti, bud na masine nebo na vleku, nechci se trapit na dalnicich a tam podnikat celodenni vylety. Jen v Evrope, Rumunsko, Italie, Turecko atd. Ale zase nechci, aby mi ta masina pak stala rok v garazi, takze to musi byt takovej univerzal, nic vylozene cestovniho..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 19:22 | Nahoru | #7076
Dnes dorazila výzdoba










1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 19:41 | Nahoru | #7077
Frennky> Konečně tu někdo přispěl něčím smysluplným.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 19:46 | Nahoru | #7078
dejavue> To víš, já nemám na to čas se dohadovat o nějakým řazení když jim musím připravovat slezinu ! Nehledě na to, že tomu stejně nerozumím... .

(reakce na) Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 20:44 | Nahoru | #7079
Frennky> Hezky jsi ty trubky zamaskoval Začíná mě být líto že tam nebudu

Milovníci Italských krásek

21.10.2015 v 21:39 | Nahoru | #7080
Neměli by jste představu za kolik by se dalo prodat lehce jetý přední kolo s kotoučema a brzdiče na velkýho SF v eSku? Známýmu zbyl celej předek a mě by se asi hodily vidle s brejlema a nemám představu jak moc do toho zahučím. díky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist