paolo_novy Přidat reklamu

Téma: xjr 1300 karburatory troubles
25.3.2015 v 00:07
Zdravim vsechny.chtel jsem se zeptat,nema nekdo zkusenost s neustale protekajicima karburatorama?uz jsem vymenil uplne cely vnitrky,ale bohuzel porad to neni uplne ono.kdyby nekdo vedel diky moc,sezona v ohrozeni....mejte se a dik Vossa

1 reakcí na tento příspěvek xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 00:21 | Nahoru | #1
Nechci být zbytečně rýpavý, ale nedá mi to To jsou ty opěvované karburátory na XJR proti stříkačkám u GSX a CB?

xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 07:56 | Nahoru | #2
celé vnitřky je čo?
menil si aj plaváky?
a hladina je OK?
prečo môže karb tiecť?
ja vidím len dve možnosti - ihlové ventily alebo plaváky

1 reakcí na tento příspěvek xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 09:24 | Nahoru | #3
Ale to by jsi muserl mít i špatnej benzinovej kohout, pokud se motor netočí a nevzniká podtlak tak by kohout na nádrži neměl benzín propouštět.

xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 09:43 | Nahoru | #4
tak nenapísal, či je to za jazdy, alebo v garáži pri vypnutom motore.
každopádne aj pri vypnutom motore a chybnom podtlakovom palivovom kohúte, by mu to mali ihlové ventily podržať.

(reakce na) xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 09:57 | Nahoru | #5

PEPAFJR píše: Ale to by jsi muserl mít i špatnej benzinovej kohout, pokud se motor netočí a nevzniká podtlak tak by kohout na nádrži neměl benzín propouštět.


Pokud jsi všechno vyměnil (možná i zbytečně), tak to musí fungovat!!! Jedině ten benzínový ventil. Nemáš ho na "PRI" ???

1 reakcí na tento příspěvek xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 10:29 | Nahoru | #6
Podobnej problém jsem řešil minulou sezónu ale s XJR 1200. Po nastartování motoru to bylo jak z hadice. Někdy to začalo hned po startu, jindy třeba po 5ti minutách stání s nastartovaným motorem.
Nakonec to byly jehly. Takže rozebrání karbeců, jejich vyčištění a výměna jehel a všechno v nejlepším pořádku.

(reakce na) xjr 1300 karburatory troubles

25.3.2015 v 10:44 | Nahoru | #7
Jak píšou ostatní, těch příčin nemůže být moc:

- Neplavou plováky - jsou děravé (nepravděpodobné), ztěžklé naneseným sajrajtem, nebo drhnou na čepech.
- Jsou omačkané pogumované kužely jehel. Pokud je na nich viditelná drážka, raději vyměnit. Někdo to zalešťuje, ale většinou to dlouho nevydrží.
- Ztvrdlé a popraskané o-kroužky, těsnící montovaná kuželová sedla ventilků. Beznín pak teče trhlinami okolo a ani dovřený ventil tomu nezabrání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) xjr 1300 karburatory troubles

26.3.2015 v 12:30 | Nahoru | #8
dik ale tohle mi moc nepomohlo,ale vtipny dosst.

(reakce na) xjr 1300 karburatory troubles

5.10.2015 v 18:12 | Nahoru | #9
vossak>Propouští palivový kohout, netěsní O kroužek nebo prasklá membrána.

Naposledy editováno 05.10.2015 22:17:49
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 xjrko1300 21 16.4.2024 v 12:07 Gahan37
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 margolina 20 7.4.2024 v 16:13 milonovo
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 koci84 5 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 Novakus 4 1.3.2024 v 13:14 Novakus
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 Zet. 7 1.3.2024 v 09:34 PetrL3


TOPlist