kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
Vy se tady furt všichni tý elektronice posmíváte, že je pro starý báby, ale prostě tam bejt musí. Jinak je to fakt snad i neprodejný..
Pamatuju si, že jsem jezdil kdysi v BMW 750i s V12, co mělo asi jenom ABS a nedalo se s tím jet vůbec rovně. Prostě úplná blbost na kolech. Dneska si starej dědek klidně 740i může koupit a bude s tím jezdit normálně.
spajazacatecnik> ty di jezdit a pak nam rekni, jak se to ve 200 zveda Na horizontu jo, ale to se zvedne kdeco. Tu kontrolu wheelie to ma pac na prvni 2 kvalty by neslo jezdit, na trojku uz to predni kolo jen lehce prizvedne, ale uz to nejsou zada. Mluvim o zvedani plynem, ne o spojce.
Gsxr mela pres 160koni v roce 2001 a jo docela hezky se na tom da cestovat :) sf s necelejma 160ti je ale peklo na kterem se neda udrzet :)
Na horizontu ve 200 odlepi kolo kazdej sport a do kopce citelne odlehci kolo i treba TeLe...
Ale vazne, sf se mi i docela libi... Kdyby nebyl tak drahej, mozna bych o nem uvazoval jako nastupci TL...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: když už je tady ta debata o těch "koních" berete vůbec někdo vpotaz kolik která motorka má Nm a při jakých otáčkách? úplně ve mě hrkne když někdo řekne že má např 160koní
Nm maj vsechny motorky podobneho razeni a podobneho objemu motoru temer stejne.
Ono tech 160koni v tom gsxr ma nejspis lepsi prubeh nez vase slavna duc.... Jel jsem na kdejakym V2 a sam na V2 jezdim pres deset let .... A treba ta zminena gsxr jela ve vsech rezimech lip ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
e:pardon řekne - ten motor má 500k
Naposledy editováno 28.09.2015 11:58:36
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.09.2015 12:31:11
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fakt jak na Korsice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
To je cesta jak Fík.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.09.2015 13:51:24
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
a vůbec,to jako furt odpočíváš,že si tady s náma píšeš???
Naposledy editováno 28.09.2015 14:46:06
Jestli si dotyčný na SF ku pohrál se sekundárem....aby to nejelo těch 270km/h ale třeba jen kolem dvou kil... pak se na zadní gumu hodí trochu jinej výslednej moment. ..a myslím že SFby kolem 8000 rpm mohl kolem 150km drknutím motorem na záda. ...
MONSTER mi ve výjezdu z retarderu v Mostě poskakuje předním kolem ještě z trojky na čtyřku. ..lehce v náklonu tedy
http://www.motoinzer...i/889436-900-ss.html