raceczech_listopad




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Tachometr Virago 750
Koupil jsem si "nový" ( jiný funkční ) tachometr a rád bych si na něm nastavil počet km ze starého. Jak na to ? Jak se dá rozdělat vniřek tachometru, abych se dostal k počítadlu ?

1 reakcí na tento příspěvek Tachometr Virago 750

25.9.2015 v 14:51 | Nahoru | #1
nedá, ale můžeš použít klasický trik který je používán při stáčení tachometrů stačí vrtačka a bowden

(reakce na) Tachometr Virago 750

25.9.2015 v 19:02 | Nahoru | #2
Lubos_H> to jsem právě nechtěl ... je to přes 20 tis. km .. . Tak se na to vykašlu a nechám to co na něm je ....

Tachometr Virago 750

26.9.2015 v 07:49 | Nahoru | #3
no tak to najezdi za jednu sezonu,a dělej že celou dobu stála v garáži.Takovejch je plny bazar

2 reakcí na tento příspěvek Tachometr Virago 750

26.9.2015 v 08:42 | Nahoru | #4
Rozebrat to jde, dělal sem to při opravě ulomenýho nuláku k denímu počítadlu (zbytečně, protože to nakonec nebylo nutný). Musíš opatrně rozevřít pertl kolem sklíčka (tý chromový "obruby"), pak jde sundat i zbytek toho chromovanýho kelímku (nebo jak to nazvat). Už si nepamatuju, ale myslím, že ten kelímek je ještě vevnitř chycenej šroubkama. No a máš přístup k počítadlu. Bacha - počítadlo Seiki je strašně háklivý na přesnost sestavení, (dokáže ho rozházet i vrtačka při stáčení) jakmile s tím hneš jinak než to bylo, budou čísla rozkopaný nahoru dolu a nikdy si nesednou - pokud to budeš upravovat roztažením na osičce. I osička je po stranách zapertlovaná, a jinak než opilováním pertlu číselník nepovolíš - jenže pak musíš pertl obnovit a perfektně zase stáhnout přesným tlakem - jinak budou čísla buď skákat společně (moc utáhlý), nebo naopak nepopolezou třeba stovky nebo desítky (moc volný). Hodinařina, doslova. Zkušenost mám, když jsem upravoval tachometr ze starý zvrakovaný toyoty do měřáku větru - tam byly ty samý strojky Seiki, co ve viragu. No a na závěr zase nasadit a zapertlovat chromovej rantl se sklíčkem, což je vyslověně pakárna - křehká věc, hrozně háklivá na deformace a odřeniny (neopravitelný) a navíc musíš použít sílu.
Stručně - vysral bych se na to. Buď rád za krásnej funkční a zdravej budík - zanedlouho budou vzácnost

(reakce na) Tachometr Virago 750

26.9.2015 v 15:27 | Nahoru | #5
Yura>
Jo, jo ... do spěl jsem k tomu "vysrání se na to".
Ten starej nechám ve skříni.... třeba se někdy bude hodit. Měnil jsem to hlavně kvůli nulování ujetých km, bylo ulomené.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tachometr Virago 750

10.10.2016 v 18:32 | Nahoru | #6
Yura> Ahoj, a to ulomený nulovánì jsi opravil? pokud jo můžeš poradit? díky

(reakce na) Tachometr Virago 750

10.10.2016 v 19:40 | Nahoru | #7
TULAČ> jo. Nulovací kolík (ten otáčecí) je v budíku našroubovanej na ocelové tyčce se samořezným závitem. Kolík je z plastu (muj se rozlomil právě u toho samořezu), takže oprava spočívala ve výrobě jinýho - poté klasicky předvrtat do něj dírku a zase natočit na samořez.
Mě chodí nulovák dost ztuha, takže to na ten samořez šlo, ale u některých možná bude třeba sundat budík a kleštěma tu tyčku se samořezem přidržet, aby se přitom netočila.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10419 26.10.2024 v 23:58 badyXV
Vyběhaná vačka prvního válce Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 1000 Virago Frantomas 3 23.8.2024 v 17:02 Krautkopf
Virago xv 750 elektrika Yamaha XV 750 Virago komunikator 3 15.8.2024 v 21:19 P.I.R.A.T
virago Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 750 Virago MaCoin 0 5.8.2024 v 15:59 MaCoin
Yamaha Virago 1991 3LP Yamaha XV 1100 Virago Pepanek 7 18.6.2024 v 18:48 badyXV

TOPlist