chci se zeptat zda je nějaký zásadní rozdíl mezi obuví silniční/cestovní a motokrosovou. Mě osobně se silniční obuv nelíbí a lákají mě motokrosové botky. Zajímá mě jestli v nich bude problém jezdit na Suzuki GSX 600F, nebo to bude v pohodě jako s botama na silniční/cestovní moto.
Jedná se konkrétně o Falco 116 drake black
Děkuji.
Stejně tak vzdálenost, MX bota, pokud dobře padne, tě nijak nezničí, nedovoluje moc pohybu, ale to na motorce nepoznáš, dokonce na nějaký krátký výšlap je lepší v tom, že se neklouže, zatím co silniční jsou v tomto hrozné a můžeš si jí rozepnout, takže v tom pohoda.
Co do bezpečnosti, trochu si zjisti u vybraného modelu, přeci jen se výrobci zaměřují na trochu jiné věci, hlavně u těch levnějších se mohlo šetřit tam, kde bys na silnici nechtěl, ale s nejvyšší pravděpodobností ochrana stejná nebo lepší.
A pak je tu řazení, silniční motorky mají zcela jiný posed než endura a krosky, takže si ty boty vyzkoušej na motorce za jízdy, aby sis byl jistý, že ti nedělají problémy.
Osobně, pokud jde jen o vzhled a nechceš je na enduro/kros i silnici, šel bych raději do silničních, ale pokud prostě ty MX chceš, nebude to zas tak velký kompromis .
O tom vyšlapu no nevím, mám formy dominator a v lese to klouže, pohyb kloubu minimální, chodím v tom jak kosmonaut, zato se silničníma alpinkama sem schopné i běžet
Naposledy editováno 19.09.2015 13:55:10
1 reakcí na tento příspěvek Motokrosové boty na silniční motorce
v levo je bota na silnici. Bez kloubu, bez nejake vetsi ochrany. ochrana nohy je zakladni. Ale mel sem s nima i nehodu a vse v pohode.
v pravo sou boty od stejen firmy , ale na cross. Ochrana je co se tyka kategorie techto bot rozhodne na vyssi urovni. Ty silnici boty sou zakladni rada, ty crossove jsou vyssi rada.
nicmene krasne tady vidis rozdil ve velikostech silnicni VS cross bota. Ty sice vybiras enduro botku bez kloubu a da se rict ,ze to je zakladni varianta Ale velikostne budou stejne jako ty moje crossove.
Nedovedu si predstavit ,ze bych mel v tech lyzakach jezdit na silnicni masine. Asi bych nezaradil ani jednicku a natoz pak trefit neutral.. Jako mozna by to slo..ale komfort bude nulovej.
2 reakcí na tento příspěvek Motokrosové boty na silniční motorce
Co já jsem jezdil na moto, tak jsem vždy měl kanady vz.60 a pocitově to bylo na řazení a neutrál tak akorát.
Možná bude má otázka někomu připadat směšná, ale chci se zeptat. Co kdybych na moto měl taktickou obuv místo obuvi na moto? Třeba takové boty haix mi přijdou na pohled lepší, než silniční cestovní obuv. Ale nevím, jaké výhody, či nevýhody to sebou nese. Vím, že nejlepší by bylo všechny boty si vzít a zkusit s nimi ujet x km a vybral bych si co mi lépe sedí, ale takovou možnost nemám.
Ty silniční boty u mě nebudí dojem toho že za tu cenu stojí a chtěl bych něco více, pro případ nehody.
1 reakcí na tento příspěvek Motokrosové boty na silniční motorce
Naposledy editováno 20.09.2015 09:29:29
Ahoj,
jezdím po silnici v MX botách (momentálně SG 12) už několik let...na ostrým SM se to ještě dalo celkem v klidu, ale na 950 sm už to prostě není úplně ono...příští sezónu už asi půjdu do normálních silničních z důvodu špatnýho citu v brzdě, pohodlí a řazení taky není zrovna úplě v pohodě.
Na kalsické silniční motorce (obecně všechno, kde jsou podkoply nohy) je to martyrium....
taky jsem zkoušel silniční boty, ale jelikož mám vysoký nárt, tak mi v žádných nebylo pohodlně, až v těchto jsem se cítil jako v papučích
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokrosové boty na silniční motorce
Gahan37 píše: Cca týden zpět jsem jezdil s partou a kluk měl na motardu mx boty… nešťastnej cely den ze se v tom neda řadit… .a to bylo na pidi okruhu v písku. Cit 0…
tak měl kluk boty nový, blbě nastavenou páčku a nebo o číslo větší, jinak si to nedovedu vysvětlit. To je rozhodně kravina. Je to taky o značce. Moje Gaerne mám vyšláplý fakt skvěle a cit mám jak v normálních botech, a to jak na řazení, tak i na brzdu, kterou zrovna na SM dávkuješ daleko víc než na silnici a v silniční botě.
Zewotanus píše: e se pohybuji v cenové kategorii obuvi cca 3-4 tisíce, tak sice silniční boty vypadají pohodlně ale většina, postrádá ochranné prvky.
Tak si hledal špatně. Když ti jde o pvky, tebou vybrané boty nemají chrániče kotníků. Nemůžu si vynachválit slider na špičku. Když to špatně odhadnu nebo jsem líný pracovat se stupačkou, tak si občas škrtnu. Navíc GSX 600F je hodná motorka na delší cesty. Chápu, bezpečnost především, kecy prdy, kraviny, žvásty.... Až budeš kroutit třetí stovku s dřevěnou nohou, jinou budeš povídat. Být rozbolavělý, ukňouraný a zatuhlý a nepozorný je mnohem rizikovější, než mít hezké boty ke kolenům. Osobně bych na silnici jel v teniskách, než v nepohodlných botách.
edit: "nepohodlných"
Naposledy editováno 22.09.2015 08:00:35
fallen píše: tak měl kluk boty nový, blbě nastavenou páčku a nebo o číslo větší, jinak si to nedovedu vysvětlit. To je rozhodně kravina. Je to taky o značce. Moje Gaerne mám vyšláplý fakt skvěle a cit mám jak v normálních botech, a to jak na řazení, tak i na brzdu, kterou zrovna na SM dávkuješ daleko víc než na silnici a v silniční botě.
taky taky
1 reakcí na tento příspěvek Motokrosové boty na silniční motorce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokrosové boty na silniční motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |