paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává
 
17.9.2015 v 18:28
Tak jsem doufal, že se mi to podaří vyřešit. Bohužel ne a už neni kam dál. Ten kdo zažil ví, že neni nic přijemnýho jen na moto nebo spíš koni, kterej vynechává. Když se motor plně ohřeje, vynechává v celym spektru. Začne to dělat někdy po 10 minutách, někdy po 20. Někdy víc, někdy míň. Motor po GO, karburace továrně i bohatší a chudší beze změny. Svíčka má z každý strany jinou barvu. Nový klapky, filtr, rotor, stator, jednotka, indkuční, fajkfa. Mam tam zatim ele jen na jiskru. To znamená jedno oko na indukčce, takže to nikde kostřit nemůže.
Mam najeto asi 14 hodin a prvních zhruba 6 nebyl problém.

Takže abych to shrnul:
Směsí to neni, klapky nový, jednotka nová, rotor novej, stator novej, indukční s fajfkou nová + zkoušena další, novej filtr, nikde to nekostří, všechno správně zapojeno svíček asi 7. Něco by měla řikat rozdílná barva svíčky po stranách. Hnědo-šedá, hnědo-zelená. Správně by u 2T měla bejt stejná, což ze začátku byla. Tak co dál?

Naposledy editováno 17.09.2015 18:28:56

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 18:59 | Nahoru | #1
Nevim, jaky mas zapalovani, takze pokud nemas u rozdelovace nebo inducky kondenzator, ani necti dal

Nedavno jsem totalne zoufalej resil podobnej problem po totalni repasi zapalovani a karburace, na reseni me privedl kamos elektrikar, byl to vadnej NOVEJ kondenzator. Ten je prave nachylenej na teplo, takze po zahrati to blblo az tak, ze to chciplo. Po schladnuti opet chvili s cukanim az do chcipnuti. Ted jezdim na ten starej bez problemu.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 19:08 | Nahoru | #2
Kondenzátor tam nemam.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 19:29 | Nahoru | #3
a proč si stěžuješ na turbulence?, dej si tam štítek a větr ti nebude cloumat s drátama.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 20:17 | Nahoru | #4
Na GG300 se mi podobně projevoval snímač zapalování, resp polohy kliky. Studená OK, jak se zařála, tak škyt, škyt a nakonec odmítala jet úplně. Vystydla a šla na brnk.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 20:26 | Nahoru | #5
Svíčka taky měla dvě barvy? Stačí aby stála patnáct minut a na pár minut jízdy je klid.

Naposledy editováno 17.09.2015 20:29:36

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 20:37 | Nahoru | #6
To si nevybavím, ale taky jsem to sváděl nejdřív na svíčku, protože to vždycky po výměně zase chvíli jelo - až pak mi došlo, že je to jen tím časem na vychladnutí, nikoliv svíčkou. Teoreticky se tak může projevovat i zapalovací cívka/trafo - vždycky jde o závadu ve vinutí vs. roztažnost. Sral jsem se s tím hodně dlouho. Nevím, jak to máš řešený ty na Huse. Gas má Kokusan a tam je snímač součástí statoru. Jinde bývá venku, což je lepší.
Rozdílné barvy dvou stran svíčky ale spíš ukazují na poruchu vyplachování válce - tedy přefuky/těsnění/klapky.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 20:46 | Nahoru | #7
Tady to schladnout nemusí, stačí jen aby to nebylo úplně rozpálený. Husa má taky Kokusan. Generátor
Klapky sou fungl a pokud by to foukalo, tak by to házelo ven vodu, takže to jsem vyloučil.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 21:18 | Nahoru | #8
Však jo, na svíčku stačilo pár minut a jelo to zase, takže v reálu zastávka tak ne pět, deset minut. Generátor mám jinej, protože mám světla, ale princip stejnej. Ty ale píšeš, že máš stator novej (?). Přefukama jsem myslel kanály, ne foukání pod hlavou. Občas nesedí neorigo těsnění, jindy silikonoví lepiči najebou všude tolik tmelu, že si úspěšně něco přicpou (nic osobního!). V tom případě by ale asi nepomáhala krátká zastávka. Já bych šel po tom snímači. Pokud je novej, tak po trafu/cívce.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 21:44 | Nahoru | #9
Tady to je taky pro světla, jen to mam zatim zapojený jenom na jiskru. Motor byl původně z CR, tak jsem kupoval celej generátor. Kromě ojnice a pístu je všechno od Husqvarny a nikde neni silikon. Kvasnič ho nesnáší. Jinak pokud de o svíčku. Zkusil jsem hned po jízdě jinou a dělalo to hned, takže to jsem vyloučil. Zkusim mu zavolat a poptam se na ten snímač a další.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 21:49 | Nahoru | #10
...ptej se na letišti, tam maj vzduchovej pytel

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

17.9.2015 v 21:55 | Nahoru | #11
To zapalko... Ze je novy neznamena ze ne spatny....

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

18.9.2015 v 10:15 | Nahoru | #12
vyloučil jsi bordel v nádrži a ucpanější kohout?
takhle jsem se kdysi sral s čz - deset/patnáct minut jela, pak začala kuckat a konec. zastavil, za pár minut jela normálně...chvíli

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

18.9.2015 v 18:23 | Nahoru | #13
Teče to tam proudem. Zatim to vypadá na něco v zapalování.

Naposledy editováno 18.09.2015 18:23:39

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

20.9.2015 v 07:03 | Nahoru | #14
Kvasnickovy volat nemusis, on je "motorar" o elektrice prakricky nic nevi a resis vse vymenou za novy kus.
U tema chybi typ motorky :) ale predpokladam ze to resis u WR250.
Videl bych to na problem v zapalovani, logicky nic jako sani/karburace atd nema na ohrati vliv.

Husa odmítá létat bez turbulencí - vynechává

20.9.2015 v 19:39 | Nahoru | #15
To nevim jak si přišel na to, že Kvasnička neví o elektrice prakticky nic a vše řeší výměnou za novej kus. S tim nesouhlasim. Problém nejspíš bude v zapalování, ikdyž karburace na ohřátí vliv určitě má. Největší ukazatel je dvoubarevná svíčka. Nikdo neni scopnej říct, čim to je. Motorku jsem tady označenou měl.

Naposledy editováno 20.09.2015 19:40:23
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist