Mam najeto asi 14 hodin a prvních zhruba 6 nebyl problém.
Takže abych to shrnul:
Směsí to neni, klapky nový, jednotka nová, rotor novej, stator novej, indukční s fajfkou nová + zkoušena další, novej filtr, nikde to nekostří, všechno správně zapojeno svíček asi 7. Něco by měla řikat rozdílná barva svíčky po stranách. Hnědo-šedá, hnědo-zelená. Správně by u 2T měla bejt stejná, což ze začátku byla. Tak co dál?
Naposledy editováno 17.09.2015 18:28:56
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Nedavno jsem totalne zoufalej resil podobnej problem po totalni repasi zapalovani a karburace, na reseni me privedl kamos elektrikar, byl to vadnej NOVEJ kondenzator. Ten je prave nachylenej na teplo, takze po zahrati to blblo az tak, ze to chciplo. Po schladnuti opet chvili s cukanim az do chcipnuti. Ted jezdim na ten starej bez problemu.
Rozdílné barvy dvou stran svíčky ale spíš ukazují na poruchu vyplachování válce - tedy přefuky/těsnění/klapky.
U tema chybi typ motorky :) ale predpokladam ze to resis u WR250.
Videl bych to na problem v zapalovani, logicky nic jako sani/karburace atd nema na ohrati vliv.
Naposledy editováno 20.09.2015 19:40:23