paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 09:41 | Nahoru | #4891

spajazacatecnik píše: JollyJoker> pěkně! Já budu lítat pomalu a nízko.. Jako s paraglidem..
Spíš mě trápí to počasí. Zatím to vypadá na diskuze v restauraci. A tam se cítím konkurence schopný ..



Tak to je hláška!!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 09:42 | Nahoru | #4892

Skresa píše: Petta> Hele já to bral v poměru s Monsterem. Že za ty prachy co bude stát Monster si klidně koupím právě Corsu, nebo Tuono... Já to chápu že prostě 500 je za motorku ranec a taky bych to nedal.. Leda bych měl postavenej barák a měl na to.. To radši někde jebnu spáju po hlavě a ukradnu mu to ....



Tak to určitě. Neříkám, že ten Monster je špatnej, ale ale.. Jak říkáš..

Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 09:49 | Nahoru | #4893
Jedu z STK, jsem OK

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 09:54 | Nahoru | #4894
Nevěřim, že by novej M1200R měl stát přes půl mega..., ty komponenty tam nejsou a podle mě ho narychlo postavili právě jako konkurenci pro Tuono a SuperDuka, takže cenu šponovat nebudou............. a označení "R" je jen proto, že "S" už je, a naopak myslim, že "S" dlouho v nabídce nevydrží a zůstane základ M1200 a novej M1200R ...a můj tip ceny 450-470tkč....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:08 | Nahoru | #4895
Petta> to vždycky říkají v MotoGP..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:12 | Nahoru | #4896
spajazacatecnik> ro říká hlavně Rossi Tak určitě, v hospodě bych byl taky konkurenceschopnej, co se piva týče, na tvrdý moc nejsem, po tom hrozně řádím

Naposledy editováno 15.09.2015 10:13:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:23 | Nahoru | #4897

VikousS4 píše: Nevěřim, že by novej M1200R měl stát přes půl mega..., ty komponenty tam nejsou a podle mě ho narychlo postavili právě jako konkurenci pro Tuono a SuperDuka, takže cenu šponovat nebudou............. a označení "R" je jen proto, že "S" už je, a naopak myslim, že "S" dlouho v nabídce nevydrží a zůstane základ M1200 a novej M1200R ...a můj tip ceny 450-470tkč....



Kruci, tož to by bylo dobré! Rock počekáme, předváděčka bude za "třipade" a mám ju doma, na "druhý pokus"

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:37 | Nahoru | #4898

drippera píše: Kruci, tož to by bylo dobré! Rock počekáme, předváděčka bude za "třipade" a mám ju doma, na "druhý pokus"



ale v eRku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:40 | Nahoru | #4899

Skresa píše: t_freedom> Co se mu stalo chudákovi?



Ona, Bully, má bříško jak Jack Rozparovač ... to je to proč jsem psal, že se nám dovolená "trochu" zkomplikovala...
Pinda blbá sežrala minulou neděli dva svoje gumový míčky s kterejma si před tím měsíc na zpět vpohodě hrála a aportovala... najednou jí asi přišlo hrozně vtipný postupně oba sežrat v jednom dni. Takže minulý pondělí operace a výsledek je jakej je. Každopádně je vpořádku a momentálně je nejtěžší úkol udržet 4měsíčníího bulíka v klidu, aby si nevytrhala stehy, nebo aby se jí to díky lítání nezanítilo...což je fakt nadlidskej úkol.
Ale nejhorší je za námi...






Naposledy editováno 15.09.2015 10:46:22

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 10:47 | Nahoru | #4900
t_freedom> aspoň bude vypadat drsně

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 11:08 | Nahoru | #4901
t_freedom> Ty vole, musíš jí dát taky někdy nažrat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 11:17 | Nahoru | #4902

spajazacatecnik píše: Petta> to vždycky říkají v MotoGP..



Jojo vím, ale ve spojení s tou hospodou to bylo super..

Tipuju minimum 500 tis. Na předváděčku za 350 rychle zapomeňte.. Hlavně jich moc ani nebude, počítám..

Skouknul jsem ceny Diavelu a titanium skoro 800 tis a carbon skoro 600 tis., nevidím důvod, proč by eRko
nestálo taky 600 tis.
V každém případě bude cena překvapivá..

Naposledy editováno 15.09.2015 11:33:35

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 11:36 | Nahoru | #4903
Predvadecka je to jak si to za nakou zalohu pujcis u dealera, pak tomu das studenymu poradne nazrat ... No co neni cas a musi se to prece poradne vyzkouset... Pak par poradnejch ran predkem o zem pri zkouseni "jak to jde na zadni" ... A je to skoro komplet :) jo za tu bych 300+ vysypal hned

No mam nakou rejpavou, tak sorry

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 11:50 | Nahoru | #4904
assassin> mas recht. Predvadecku stroje co chtěj vsichni zkusit bych nikdy nebral..

Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 11:52 | Nahoru | #4905
Uz jsem to psal, podle me je to jen nacincana 1200S aby mohla stat pul míče (tipuju tak 480) a za 2 roky prijede neco s motorem 1299 a to bude za 600.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 12:19 | Nahoru | #4906
assassin> No tak dobře, nebudu šít dvě komby ročně a vezmu nového!!!! Já si osobně myslím, že ta cena nemusí být zas až tak hrozná. Ušetřili na zlatém eloxu vidlí, natřeli to komaxitem. Má-li to být normální konkurent Tuona a SUPERDUKA, nemůže to stát o kilo víc. DUCATI není MV Agusta, která to s cenovkou 1090CORSY evidentně neřeší.
Ovšem souhlasím s většinou, že se jedná o narychlo splácanou motorku, jako rivala pro konkurenci. Zase naked postavený na zelené louce a ne vyslečený superbike. Škoda...

Nic méně pořád nejostřejší naháč v nabídce. Podle spojkového víka jsem si myslel, že tam nacpali to DTV z Multistrady, ale vono ne..

No to je jedno. Tož alespoň máme co sledovat.

Cenu! Cenu! Cenu...

Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 12:33 | Nahoru | #4907
1:58.1
Zatím.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 12:45 | Nahoru | #4908

Petta píše: Jojo vím, ale ve spojení s tou hospodou to bylo super..

Tipuju minimum 500 tis. Na předváděčku za 350 rychle zapomeňte.. Hlavně jich moc ani nebude, počítám..

Skouknul jsem ceny Diavelu a titanium skoro 800 tis a carbon skoro 600 tis., nevidím důvod, proč by eRko
nestálo taky 600 tis.
V každém případě bude cena překvapivá..



Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 12:53 | Nahoru | #4909
VikousS4> než tyhle picoviny vyuzijete , tak vam to zrezne..

Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 12:58 | Nahoru | #4910
Ten by mohl dripperovi vydržet aspoň dva měsíce

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:00 | Nahoru | #4911

VikousS4 píše: Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda



Přesně!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:03 | Nahoru | #4912

VikousS4 píše: Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda



nechci to srovnávat, ale evidentně se těch cen nebojej.. no, rád se nechám překvapit.
ale má to kola z 1299S, taky Öhlins a eRko v názvu, 50 tis. příplatek oproti eSku to nebude..

Vem si, kolik stálo nový moje HM SP, marzocchi+öhlins, motor 821 bez hydrauliky a cenovka 410 tis.
Tak schválně, já to tipuju na 500-550 tis.

Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:06 | Nahoru | #4913
jako říc si za to můžou co chtěj je otázkou kolik toho prodaj neboli kolik bláznů natrefjej

Naposledy editováno 15.09.2015 13:07:06

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:13 | Nahoru | #4914
Mezi námi děvčaty, když pokračuje v tažení malý bojovník (SF848) proč toho velkého neupgradovali? Nový motor, testastretta 11° a 165HP, nechat 330 kotůče a dobrá..M50 s méně zakusujícíma se destičkama, já bych si je stejně vyměnil za ty z původního SF1098. Malinko pozměnit tvary, TFT displej, sociála a esko, ať máme na výběr a kudla drát mohlo se jezdit do alelujá...
Pod křídly koncernu by neuživili model na víc? A nebo jinak, malého SF vyřadit, ten mi přijde trochu zbytečný (nezlob se na mě šedý vlku) A měli by nakeda pro lidi (Monster) a nakeda pro psychopaty (SF) a Multošku pro tůristy a DIAVELA pro pupkáče a Scramblera pro teplouše a Panigále pro okruhové střelce. A taky měli nechat ve výrobě GT1000 a SPORTKU aby si vyzrálí padesátnící měli co kupovat. A sem tam to okořenit Paul Smartem a SF v erku a superlegerou a nebo Multicí na špalkách...

Sakra já půjdu dělat do DUCATI ředitela...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:14 | Nahoru | #4915
Petta> Uvidíme ,............ jen si nejsem jistej, že má novej 1200R kovaný kola z 1299S, spíš bude mít ty obyč třípaprsky ze standardu 1299..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:16 | Nahoru | #4916
Má kovaný, měl jsem je na SP.. 1299 obyč má dvoupaprsky..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:17 | Nahoru | #4917
drippera> jenže oni ty ředitelé jsou placený od toho jak na tom grafu pěkně roste křivka a ne jak si to představujou borci v Čechách a na Moravě, kde se ročně prodá 100 strojů

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:18 | Nahoru | #4918

VikousS4 píše: drippera> jenže oni ty ředitelé jsou placený od toho jak na tom grafu pěkně roste křivka a ne jak si to představujou borci v Čechách a na Moravě, kde se ročně prodá 100 strojů



Já vim, já vim...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:21 | Nahoru | #4919

Petta píše: Má kovaný, měl jsem je na SP.. 1299 obyč má dvoupaprsky..



Ok, vidim to, tak jestli jsou ty třípaprsky kováky....a o ceně se necháme překvapit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2015 v 13:23 | Nahoru | #4920

drippera píše: Mezi námi děvčaty, když pokračuje v tažení malý bojovník (SF848) proč toho velkého neupgradovali? Nový motor, testastretta 11° a 165HP, nechat 330 kotůče a dobrá..M50 s méně zakusujícíma se destičkama, já bych si je stejně vyměnil za ty z původního SF1098. Malinko pozměnit tvary, TFT displej, sociála a esko, ať máme na výběr a kudla drát mohlo se jezdit do alelujá...
Pod křídly koncernu by neuživili model na víc? A nebo jinak, malého SF vyřadit, ten mi přijde trochu zbytečný (nezlob se na mě šedý vlku) A měli by nakeda pro lidi (Monster) a nakeda pro psychopaty (SF) a Multošku pro tůristy a DIAVELA pro pupkáče a Scramblera pro teplouše a Panigále pro okruhové střelce. A taky měli nechat ve výrobě GT1000 a SPORTKU aby si vyzrálí padesátnící měli co kupovat. A sem tam to okořenit Paul Smartem a SF v erku a superlegerou a nebo Multicí na špalkách...

Sakra já půjdu dělat do DUCATI ředitela...



Hele řediteli. Už jsem to tu psal několikrát. Malýho už přestávaj dělat No more SF848
Tak jim napiš, jak to vidíš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist