kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: přesně si to vystihnul přesně
edit: podle mě to kazí celkovej dojem z tý motky
v reálu jsem z ní tak unešený, že jsem si toho všiml až doma u toho vyfocení
zvuk uplně marný není, ale tak akrap by tam byl hned, kor u mně
a bach až taková pantátovka to není, r11r co jsem měl byla dedouškovka, toto je prostě dokonalý univerzál.
a v reálu je ta motorka moc pěkná.
Naposledy editováno 11.09.2015 09:03:41
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: oioi01> Nepotkali jsme se na volných jízdách v Brně,když tam testovala i F1 Toro Rosso??
Ano, to jsem tam byl, jen se podívat na F1 a za ještě jedním známým s tuonem, z vedlejší vesnice... Ale ten den to tam byl samej tuňák, snad 5 kousků...
Jen ted už nevím kterej si byl ty....
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Michal_999 píše: Souhlas, taky myslím, že při menším objemu je ty výkon lépe kontrolovatelný a dávkovatelný (aspoň pro nás amatéry). S 999 jsem měl Brno za 2:30, což je na takový stroj ostudný čas, ale vědomí, že chci dojet vcelku a několik metrů černá čára před "schwantzovkou" díky absenci antihopu, mě držela dost zpět. Už se moc těším na srovnání s M821.
Koukal jsem na to Stradale a vypadá to jako super univerzál na všechno. Jen, jak je to s těmi bočními kufry? Ty se asi nedají sundat, že?
Pro někoho, kdo jede na okruh 2x do roka, je osmistovka prostě ideální, zvlášť v Monstru..
Ty kufry normálně sundáš a je tam jen takový malý plast vzadu..
Špájo, já jezdím do TSS na servis a nemůžu si zatím na nic stěžovat. Doplňky jsou od Agusty drahý jak prase, takže to nehrozí.
Raději nakoupím jinde. Vím, že se dají pořídit i jiné stroje, ale když já považuju Stradale-Rivale za nejhezčí motorku mezi univerzály.
Dnes to musím rozseknout, ale protože v celé republice není žádná předváděčka, tak asi zůstanu u Brutale.
Na cestování po Evropě mám ještě čas pár let a cena hrozně padá, za tři roky už bude lehce nad 200 tis. a nebylo by zlý mít dvě Agusty..
No uvidíme, co vymyslím..
Stradale bez kufrů:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Pro někoho, kdo jede na okruh 2x do roka, je osmistovka prostě ideální, zvlášť v Monstru..
Ty kufry normálně sundáš a je tam jen takový malý plast vzadu..
Stradale bez kufrů:
tak to jo, zmátly mě ta světla v kufrech a pak taky, jak je šikovně zakomponovali. Vypadá to jako jeden celek. Na delší cesty to s tím objemem asi nebude, ale na plavky a kreditku na víkendovku někde k moři nebo do Alp to bude ideální :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: blackbiker> No možná to vyudil Ondra, když na tom jel domů. Zkoušel maximálku. S jeho pupkem to ukazovalo na palubáku 263Km/h.
To to ale pod krkem nedržel moc dlouho nebo došla rovinka ne? S takovou polokapotáží a koněma by to mohlo valit i víc. Ne že by to tedy bylo důležitý a k něčemu užitečný
Jinak s mojí maličkostí jako aerodynamickou brzdou se Corsaro rozpohybovalo na 247km/h než mi to někdo pustil do levého pruhu (samozřejmě na německé dálnici ). Odhaduji že těch 250+- bude maximum díky otáčkám, protože Corsaro je zpřevodované tak, že na šestku už se dostávám za vrchol výkonu. U zmrzlin to bývá naopak, že top speed se dá udělat na pětku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 11.09.2015 09:55:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Franco82> Já mám aerodinamiku ještě horší než ty a to mi udělá Raptor taky, to jsem myslel, že to Corsaro udělá víc?
No je otázka jak hodně nám kecají tachometry
Ale Corsaro má jak jsem psal převody docela do síly a při maximálce mě omezuje právě ten převod a ne koně. Maximum výkonu je někde kolem 8500ot/min a při mojí maximálce už to točilo asi 9100ot/min a to už jsem u omezovače.
Michal_999 píše: tak to jo, zmátly mě ta světla v kufrech a pak taky, jak je šikovně zakomponovali. Vypadá to jako jeden celek. Na delší cesty to s tím objemem asi nebude, ale na plavky a kreditku na víkendovku někde k moři nebo do Alp to bude ideální :)
Jojo, vypadá to pěkně, ta světla svítí podle toho, zda jsou kufry zapojené. I na palubce se to dá myslím přepínat, které mají svítit..
Zatím ty cestovatelské ambice moc nemám, ale jednou bych chtěl. Tak asi ještě počkám s tou Stradale.
Pak už by se vyplatilo vzít Turismo Veloce, to už je taková Multistrada spíš..
Jako pořád tvrdím, že 821 je jeden z nej motorů vůbec. Jede, nežere, zvuk pěkný i se sériovým výfukem.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak to Tuono má v techničáku napsáno maximálku 280Km. To je úplně parádní na machrování v hospodě! Ale v testu jsem zase četl, že to jede jen 255, ale podle GPS. Rád bych tomu přišel na kloub v neděli v Německu. Myslim fakt v Německu, bo to mám za kopcem a v neděli nevalej tolik kamiony s uprchlíkama.. Radši bych na to měl fakt Adidas - tj. 3 pruhy..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Franco82 píše: No je otázka jak hodně nám kecají tachometry
Ale Corsaro má jak jsem psal převody docela do síly a při maximálce mě omezuje právě ten převod a ne koně. Maximum výkonu je někde kolem 8500ot/min a při mojí maximálce už to točilo asi 9100ot/min a to už jsem u omezovače.
Tak to je v pořádku, když se to na nejvyšší kvalt domotá do omezovače, ne?
spajazacatecnik píše: Petta> To musíš vědět sám, co potřebuješ / chceš. Já mám motorky dvě, tak to neřešim. I když chudák Explorer teď trošku stradále..
Jinak to Tuono má v techničáku napsáno maximálku 280Km. To je úplně parádní na machrování v hospodě! Ale v testu jsem zase četl, že to jede jen 255, ale podle GPS. Rád bych tomu přišel na kloub v neděli v Německu. Myslim fakt v Německu, bo to mám za kopcem a v neděli nevalej tolik kamiony s uprchlíkama.. Radši bych na to měl fakt Adidas - tj. 3 pruhy..
Jojo, dvě mašiny jsou ideální.. Zase bych se měl na co těšit a mít nějaký cíl, pořídit ještě jednu.. No, zvážíme, uvážíme..
Uvidíš, kolik z toho dostaneš. Trochu jsem to zkusil taky a z papírových 245 se mi povedlo 261 a ještě nesvítil omezovač, tak uvidíme ještě,
i když tu maximálku moc nezkouším.. Naposledy častějc ještě na Gixxeru a ta šestka upalovala 296 tacho..
Petta píše: Pro někoho, kdo jede na okruh 2x do roka, je osmistovka prostě ideální, zvlášť v Monstru..
Ty kufry normálně sundáš a je tam jen takový malý plast vzadu..
Špájo, já jezdím do TSS na servis a nemůžu si zatím na nic stěžovat. Doplňky jsou od Agusty drahý jak prase, takže to nehrozí.
Raději nakoupím jinde. Vím, že se dají pořídit i jiné stroje, ale když já považuju Stradale-Rivale za nejhezčí motorku mezi univerzály.
Dnes to musím rozseknout, ale protože v celé republice není žádná předváděčka, tak asi zůstanu u Brutale.
Na cestování po Evropě mám ještě čas pár let a cena hrozně padá, za tři roky už bude lehce nad 200 tis. a nebylo by zlý mít dvě Agusty..
No uvidíme, co vymyslím..
Stradale bez kufrů:
beztak to do jara prodáš
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Rok se s rokem sešel a já opět využil možnosti vyzkoušení demo motocyklu. BMW – vždy jsem po nich pokukoval. Když vyšel Nine T, byl jsem z něho upřímně zcela vedle. Motocykl mě svým dizajnem zcela nadchl. Ale nikdy jsem typ stroje neřídil a můj motorkářský život se ubíral jinou cestou. Pak vyšel nový model R 1200 R a mě zaujal svým sportovním dizajnem a všemi těmi mechanickými a elektronickými vymoženostmi. Zastavil jsem s e v Inveltu Praha a měl jsem možnost jednodenního testování právě BMW R 1200 R v plné palbě. Elektronický klíček, plně nastavitelný ESA podvozek, kompletní balíček PRO s mapou dynamik a další a další. Neuvěřitelné a dobře fungující hračičky. Převzal jsem motocykl a vyrazil. Okamžitý dojem z motorky – velmi hlučné a až hrubé řazení, oproti řetězu hlučnější kardan a s jemnou vibrací. Vyšší řídítka s pro mne nepřirozeným tvarem. Velmi výkonné brzdy, překvapivě vcelku ostrý projev motoru. Prvních pár km jsem měl pocit, jako bych jel na enduru právě kvůli těm řidítkům. Osobně by to bylo první, co bych vyměnil, prostě rovná a nízká rodla a k tomu bych volil vyšší posed. Důvod – trochu sportovnější posed, který mě vyhovuje. Motorka má více položenou vidlici, je velmi stabilní a po projetí pár zatáček se mi to začalo zamlouvat. Největší dojem ve mně zanechal motor, minimální vibrace, tah už od 1500 ot/min, dobře se vytáčel, prostě jsem byl z něho nadšený. Klopný moment byl potlačen změnou umístění kardanu na levou stranu a zaregistroval jsem ho jenom při dojíždění ke křižovatce , nebo při stání. Za jízdy jsem ho nepostřehl. Brzdy – není co dodat prostě Bremba jako má 899, takže to brzdí. Podvozek supr, výborný na cestování, na rychlé přesuny, ale i na dovádění na zatáčkách nebo na dromu. Jeho elektronický asistent ESA – asi nejlépe porovnání jízdy na našich rozbitých dálnicích. Cestovní tempo 140 až 200 km/hod a zjistil jsem to až podle rychloměru. Ta motorka je daleko rychlejší než já vnímám. Prostě to ten podvozek vyžehlil. Ale řekl bych, že standardní provedení je vůči řidiči komunikativnější. Kdo chce ale vyloženě sportovní motorku, zvolí určo jinou, ale kdo chce trochu cestovat, občas si zablbnout a mít neuvěřitelný držák co dobře vypadá, tak je to jasná volba. Co mě ještě překvapilo, tak na naháče velmi obstojná větrná ochrana. Prostě na tom foukalo úplně stejně jak na mé 848. Na Bonnim je nepříjemná rychlost od 120 km/hod, s BMW jsem jel v klidu 140 až 160, a až teprve kolem 180 a výš to bylo nepříjemné. Během dne jsem přestal vnímat kardan, klopný moment a vychutnával jsem si výkonu a krouťáku motoru a rychlořazení jak nahoru tak i dolů včetně meziplynů. To je bomba. Možnost zakoupení originál kufrů a další maličkosti z toho dělá stroj na výlety k moři. Mě osobně se líbí pohon kardane, který vyžaduje údržbu jako motor. Takže se nemusí člověk starat, kdy mazat, čím mazat a čistit zablencanou motorku od vazelíny. BMW R 1200 R – že by budoucí můj motorkářský vývoj ? Určitě za to tenhle stroj stojí. Jo a ještě ten plejstejšn místo palubky, tak to také nemá chybu.
No je tu ještě jedna potvora německá, a ta sakra dobře vypadá. Akorát jsem bohužel zatím na ní nejel.
Tak asi tak, Přeju vám hezký den.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
honzabiker píše: Tak to je v pořádku, když se to na nejvyšší kvalt domotá do omezovače, ne?
No za mě je to rozhodně v pořádku. Kvalty jsou využitelný akorát a že je maximálka o 10 km menší než je teoreticky možný mi je vcelku šumák. Hlavně že ve městě se dá jet bez věčnýho lízání spojky a stejně přes 200 km/h nelezu moc často.
Na druhou stranu by ta šestka mohla být odskočená trochu víc, protože je od pětky asi jen o 8 procent. Tím by se zvedla ta maximálka a hlavně by se snížily otáčky, když chci jen volně plynout a nepotřebuju při plynulý jízdě moc koní.
Naposledy editováno 11.09.2015 12:25:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Petta> To musíš vědět sám, co potřebuješ / chceš. Já mám motorky dvě, tak to neřešim. I když chudák Explorer teď trošku stradále..
Jinak to Tuono má v techničáku napsáno maximálku 280Km. To je úplně parádní na machrování v hospodě! Ale v testu jsem zase četl, že to jede jen 255, ale podle GPS. Rád bych tomu přišel na kloub v neděli v Německu. Myslim fakt v Německu, bo to mám za kopcem a v neděli nevalej tolik kamiony s uprchlíkama.. Radši bych na to měl fakt Adidas - tj. 3 pruhy..
Jo tak o kolik mi kecá tacho chci už taky dlouho vyzkoušet. Zkusím taky o víkendu a třeba zjistím, že reálně je maximálka 215km/h
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Petta> To musíš vědět sám, co potřebuješ / chceš. Já mám motorky dvě, tak to neřešim. I když chudák Explorer teď trošku stradále..
Jinak to Tuono má v techničáku napsáno maximálku 280Km. To je úplně parádní na machrování v hospodě! Ale v testu jsem zase četl, že to jede jen 255, ale podle GPS. Rád bych tomu přišel na kloub v neděli v Německu. Myslim fakt v Německu, bo to mám za kopcem a v neděli nevalej tolik kamiony s uprchlíkama.. Radši bych na to měl fakt Adidas - tj. 3 pruhy..
Si nedovedu představit 280km/h, na naháči... to si musíš připadat jak v pračce, při ždímání....
Já mám prej o zub menší pastorek, a asi to tak bude, páč na šestku dám asi jen 235-240km/h a už je konec, kolem 9tis to přestává jet, i když mám max. výkon při 9.250ot
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01 píše: Si nedovedu představit 280km/h, na naháči... to si musíš připadat jak v pračce, při ždímání....
Já mám prej o zub menší pastorek, a asi to tak bude, páč na šestku dám asi jen 235-240km/h a už je konec, kolem 9tis to přestává jet, i když mám max. výkon při 9.250ot
Tak on ten tuňák je naháč spíš jenom zboku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Fuckere, teď nebo nikdy, jak se říká. Na jaře už ten provar za to nestojí, teď bych netratil nic.
Ale náhle mám úplně jiný starosti, než motorky. Tátu teď odvezli do špitálu a nevypadá to vůbec dobře..
Najednou jsou ty motorky nějak nedůležitý..