kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: jj přímo pro tohodle . Už jsem sem dával odkaz na na ukázku co tam dělaj http://www.ducatipa...-garage.html [/quote]
Dobře ty! Další Ducati punkáč!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Já pak třetí rundu kroužil asi tři kola za Liborem a furt hledal místo, kde bych ho předjel tak, aby nedržkoval, že ho předjelo Pijádžo a né já. Pak mě to už trochu sralo, tak dostal myslim na výjezdu na cílovku. Pak se snažil držet a já si samozřejmě hlídal v zrcátkách, abych mu neujel moc a opět ho neznemožnil. Pak se nám tam začal neskutečně srát nějakej pako s S1000RR a bylo po zábavě. Takže Libor vlastně nejvíc bojoval. Za Ducaty!!! Jak lev.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše: No ja myslim, ze Stev psychicky neunesl, ze ho predjel ingot
To predjeti mi prislo v poradku, navic rozdil na brzdach musel bejt velikej, protoze jsi me vzal v doliku kterej jezdim asi nejlip :) Naopak jsi me mohl pekne potahnout, kdybys teda za sikanou trochu pockal :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zkus si totálně narvat kombošku bramborama, dosyp to třeba strouhankou a pak se uvidí
Takhle totiž jezdím já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Na Ondru už asi fakt nemám. ...já tedy tenhle rok moc nenajezdil...a každou jízdu dnes jsem cejtil jak jedu víc v klidu ač jsem byl rychlejší.. ale víc jak 3s už jsou moc ...Můj Ofiko best čas byl 2:03:8... vím kde mám rezervy. ..2min jsou určitě mozný. ...
Špája hodně nabral... a je dobře že se drží zpátky zatím. ..jde mu vracák...možná líp jak mě...ztrácí v doliku a zatáčkách Matadoru.
Zajíc na tý vzduchovce lítá jak magor....umí kurva brzdit....však taky odbržďuje půlku naší váhy ... nerozumím tomu času 2:04...protože pak bych ti přeci nemohl nakonec ujet. ..?
Já si dnes druhou Užil líp než první a třetí víc než druhou....Každá další byla jistější. ..a stabilnější. ... chce to prostě jezdit... tak zase brzy v Mostě
Stev píše: To predjeti mi prislo v poradku, navic rozdil na brzdach musel bejt velikej, protoze jsi me vzal v doliku kterej jezdim asi nejlip :) Naopak jsi me mohl pekne potahnout, kdybys teda za sikanou trochu pockal :)
Ja to nemyslel vazne predjeti bylo v poho, uz jsem te mohl dat predtim ale ja se o ingota bojim tak predjizdim jen kdyz je jasny, ze ten druhej o me vi. Jezdil jsi pekne, pred dolickem jsem si celkem jistej na plynu i na brzdach, akorat ne vzdycky se mi povede trefit bod zataceni
Jinak ad ten pad, jak jsem jel za tebou tak retarder jezdis blbe, v ty pravy za cilovkou malo zatocis a moc brzo to lames do ty levy, coz te vynese moc na kraj a jak to dopada uz vis.
K celkovymu zhodnoceni - jsem kokot, ze me nenapadlo kontrolovat brzdovy desky po 5600km. Pro priste uz vim. Chtelo by to instruktora nebo aspon se vyvezt za nekym o kousek rychlejsim, coz jsem mel v planu, bohuzel Brembo reklo dost
Libor si myslim ma rezervy ve stylu, v podstate nevyseda z motorky, coz mu neumozni rychlejsi prujezd v mensim naklonu. Spaja zatim ma strach to otevrit i na vyjezdu a v rychlych zatackach, typicky pod boxama - tam musi mit nade mnou nebo Liborem kurva navrch, ciste na motor. Chce to ale mit koule podrzet full gas, coz uznavam po jizde na jeho motorce, chce fakt trenovat, aby to bylo bezpecny.
Jinak super odpoledne a paradni svezeni !
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Špája by neměl s těma skriptama kšeftovat za malinovku a ještě si je trochu přečíst.Dyk je Pijádžo nejvíc nejlepší motorka,takže ten čas musí dolu i když pominem to,že na ní jezdí týpek,co si řeší krizi středního věku honěnim se na překoňovaný bestii na okruhu ..... a nezapomeň příště na to WD...
Ondro twoe po 5,6kkm by mě u civil motorky teda nenapadlo,že budou desky v dža,to čumim
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Příští týden mám Racetrack i s instruktorem tak mi prosím napište, co by jste si predstavovali, abych s tím uměl. Ja mu to dám jako zadání na den.
A pak vám ty čelisti snad padnou..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja je menil ted ve 30. A to se nekocham si myslim. Na druhou stranu jezdim spis plynule a v moste sem byl jenom dvakrat. A desky mam serie. Ty ta mas asi naky ráácingový co?
spajazacatecnik píše: zmulin> už chápu, co to je jezdit na silný motorce. všichni jenom valej, jak musim vyhrát časem Rossiho za tejden.
Příští týden mám Racetrack i s instruktorem tak mi prosím napište, co by jste si predstavovali, abych s tím uměl. Ja mu to dám jako zadání na den.
A pak vám ty čelisti snad padnou..
Na silnicni motorce narazis na limit uz brzo (pod 2 to jeste pujde, ale pod 1:55 tezko), jestli budes chtit dal zrychlovat tak to nepujde bez okruhovyho vozemboucha. Druha varianta je vozit se jen tak pro radost s prvkem soutezeni, ale tam zas nejde mit velky ocekavani a cas zlepsujes o dost pomaleji.