Už se nám to zase po roce pomalu blíží a na Dymokurském okruhu letos pojedeme již 19. ročník silničních motocyklových závodů.
Závodit se na Dymokurském okruhu začalo již v roce 1982, s jednoroční pauzou v roce 1997 až do roku 1998. Po šestnácti ročnících na Dymokurském okruhu, tak skončila činnost králové-městeckých pořadatelů.
Až v roce 2013 byly závody na Dymokurském okruhu obnoveny 17. ročníkem zásluhou pořadajícího Road Racing Clubu ze Dvora králové. Letos se závody pojedou na nově položeném povrchu tratě, po celé jeho délce. Okruh měří celkem 3210 metrů a má 6 zatáček vpravo a dvě vlevo, minimální šířka tratě je 7 - 12 metrů, převýšení 15 metrů a kapacita tratě byla stanovena na 34 jezdců.
Neopakovatelná atmosféra, která nás naladila v minulém roce, i přes nepřízeň počasí, se určitě uskuteční i letos v roce 2015. Pořadatelům přejeme klid a spolupráci se složkami zajišťující tuto náročnou sportovní motocyklovou akci a jezdcům pěkné výkony a vždy " kolama dolů " !!!!!
Naposledy editováno 12.08.2015 10:48:23
1 reakcí na tento příspěvek Dymokury 2015
1 reakcí na tento příspěvek Dymokury 2015
Naposledy editováno 18.08.2015 20:13:28
#45 Marek Červený
Do 600 ccm, 1. místo
„Myslím si, že v sobotu bylo docela dobré počasí na to, že je září, kdy se to začíná trochu kazit. Trať byla dobře připravená a nový povrch držel perfektně. V prvním tréninku jsme jeli na starých pneumatikách, abychom se trochu rozkoukali, nastavili motorku i převody, a podařilo se zajet první místo. Ve druhém tréninku začal trochu foukat vítr, víc než v tom prvním, takže tréninky byly trochu obtížné. V rychlé pasáži se s tím muselo počítat, což nebylo moc příjemné. Motorka byla nastavená a časy jsme trochu zlepšili, ale kvůli většímu větru jen opravdu minimálně. Na trati byl velký provoz a kvůli rovinatější trati se předjíždělo o kolo už v trénincích. Bylo hodně předjíždění a pomalu se nedalo trefit jedno rychlé kolo.
Nedělní závod byl dramatický, protože přes den pršelo, navíc pršelo už v noci. Do prvních dvou zaváděcích kol, která jsou v případě mokrého závodu, jsem vyjížděl na mokrých pneumatikách, ale na poslední chvíli jsme se rozhodli, že přezujeme na suché pneumatiky. To bylo dobré rozhodnutí. První 3 – 4 kola byla opatrná, protože bylo ještě vlhko, ale poté jsem do toho šel naplno. Podařilo se mi zajet dobrý čas a ujet soupeřům. Náskok se podařil udržet i přes to, že jsem hodně předjížděl. Byla to taková kličkovaná, ale dobře to dopadlo pro všechny. Myslím, že ani nikdo nespadl. Všichni jsme si to užili a nakonec bylo všechno dobré.“
Pořadí 175 ccm: 1. Miloš Thér, 2. Ingo Gramer, 3. Ivo Koutný.
Pořadí 250 ccm: 1. Martin Slanec, 2. Milan Bango, 3. Petr Šupík.
Pořadí 350 ccm: 1. Vítězslav Hatan, 2. Jiří Švihnos, 3. Luděk Málek
Pořadí 500 ccm: 1. Pavel Strapina, 2. Kamil Bruckner, 3. Pavel Novák
Pořadí 750 ccm: 1. Johann Furbock, 2. Marek Stibor, 3. Jan Čížek
Pořadí 125 SP 1.Miroslav Sedlo, 2. Martin Sedlo. 3.Petr Kunz
Pořadí 400 SSP 1. Tomáš Heimerle, 2. Dan Vysloužil, 3. Saša Vysloužil
Pořadí Supermono 1. Karel Kalina, 2. Pavel Macháček, 3. Jan Šamaj
Pořadí 125GP: 1. Michal Savinkov, 2. Steffen Gramer, 3. Patrik Kolář
Pořadí 250CRR: 1. Jan Vysloužil, 2. Petr Kunz, 3. Jaroslav Křen
Pořadí:do 600ccm 1. Marek Červený, 2. Václav Bittman, 3. Richard Sedlák,
Pořadí TWIN 1. Zbyněk Soukup, 2. David Kužela, 3.Vladimír Šnajdr.
Pořadí nad 600ccm 1.Aleš Nechvátal, 2. Petr Bičiště, 3. Pavel Tomeček.
Naposledy editováno 08.09.2015 23:11:29
1 reakcí na tento příspěvek Dymokury 2015
Naposledy editováno 09.09.2015 01:19:26