kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: spajazacatecnik> Tak jako ono to je vlastně dobře. Kdybys do něj kafral tak by pak na tebe ten špatnej výběr mohl svádět ...
Teď už si budu dávat záležet a špatný výběr už snad nehrozí (i když neříkám, že HM byl špatný, ale...) . No a špája kdyby nekafral, tak by to ani ten pravej Špája nebyl !
Palomoto píše: zdarec kok.... oblékám právě triko Ducati a věším bagáž na Scramblera. Za asi hodinu vyrážím směr Liberec a pak kousek dál se ubytovat. Vezmu to Brno-Svitavy-česká skalice-Trutnov-Železný Brod-Tanvald-Liberec. Tak doufám že je všude stejně pěkně jako u nás na JM (22stupňů a skoro jasno). Budu tam zítra courat kolem a v sobotu domů
se stav na ESPRESSO
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Teď už si budu dávat záležet a špatný výběr už snad nehrozí (i když neříkám, že HM byl špatný, ale...) . No a špája kdyby nekafral, tak by to ani ten pravej Špája nebyl !
takže prodáno?
musím říct, že mě se i možná víc líběj ta kola na obyčejným Dragsteru než ta vyplétaná na RRu.. Ta černá lesklá mají něco do sebe..
Ty ve dvou nejezdíš, takže Dragster bude ideální, to ti přísahám, že je to dobrá mašina s výborným zvukem.
Vyšší řidítka než u mojí a pěkně zapadneš do sedačky.
Kdybys nebyl tak daleko, klidně tě nechám svést na Brutale, abys sis to vyjasnil.. :)
Jo a s tímhle je to fakt porno:
Naposledy editováno 03.09.2015 13:29:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak teď mi došel benzín 200m před benzinkou v Mostě. To žere jak Duchna, hrůza.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Aby se mohl lépe rozhodnout, jestli toho Dragstera chce. On ho chce a taky ho koupí, jen to ještě neví..
Já zase neznám motorky, který by byly tak úsporný ve spotřebě jako Ducati. Alespoň ty moje..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Těch 220 tis. za toho padenýho byla dobrá cena..
Naposledy editováno 03.09.2015 14:50:35
MV Agusta F4 1000 MT Tamburini
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: Petta> Jako padenej Dragster za 220? A byl hodně, nebo tak nějak light? Ne že bych špekuloval ale tak 220 za Dragstera bych se nechal zlomit i já, pokud není moc ..
bylo to lehce, nic velkýho.. nádrž, řidítka, nic, co by se nedalo opravit.. a měl najeto prd.. hodně dobrá koupě, když nový stojí 360 tis.
spajazacatecnik píše: Mel bych výše uvedenému textu jedno velké moudro (zase)
Je praxí dokazany, že nejlepší piloti mají roztrhany vosuntely kombosky, z rukavic jim lezou prsty, boty maj omotany americkou páskou, motorku dojebanou ze všech stran a mají špinavý ruce. Většinou rok výroby bůhví kdy.
Jsou nejlepší, protože jezdej. A je jim fuk na čem. Na co mají, to sedlaji a nikdy je neuslyšíte říct "woe Honda? Na to bych nikdy nesed" Je samozřejmě příjemné mít bílou kombinézu, co nemá ani Lorenzo, Öhlins nahoře dole, a bůhví co, ale s jezdenim na motorce to má jen málo co společného.
Tak asi tak. Už tu psát nebudu, du prosoupat ty rukavice..
jojo. Taky sem to strelcovstvi drippovi nikdy moc nezral...Pac asi vic prosedel na kafi v triku ducati, mytim, prodejem a koupi motorky, nez tahanim stupacek nekde v horach.
Attim píše: Jo to mě taky brzdí ... ale zajímá mě, jak by se k tomu postavili.
Nicméně ten skopčák to taky nezahodil, takže to asi de ne ? I když co sem včera viděl, to byl mazec. Ani to nemusí bejt tvoje vina, prostě tam dorazí přemotivovanej blbeček a sejme tě podle hesla "lepší mrtvej než druhej". A že jich bylo.
V předposlední rundě se 2 srazili v tý pravý za ďolíkem, tak červený vlajky. Motorky odvezli, znovu nás pustili a já vyjel za racerama který ujeli hned a pak za někým na cbr1000 myslím. Jezdil cca to co já, na brzdy a v zatáčce jsem ho dotáhnul, rovinky mi poodjel na motor. Ale držel jsem se ho furt, už jsem věděl že v tý dvojitý pravý před vracákem jede pomalu a tam ho dám venkem, ale stalo se něco jinýho - cílovka, na brzdy ho docvaknu a už už jsem mu to tam chtěl pustit vnitřkem, ale pojišťovák v hlavě byl proti, tak jsem jel za ním tak metr, pravá - překlopit - levá, začínám topit, koukám na něj a je nějak dlouhej...na moment se mu rozsvítí brzdovka a šup už se válí
Tak bacha, nehamtat na brzdu v zatáčce
Tos asi jel tu samou jizdu co ja. Utery?
Ja jel este pak jednu potom...Pekny jezdeni i pres to vedro. Ale padalo to nejak casto...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ve druhém kole už to bylo o poznání klidnější se stejnym časem, ale jel jsem tam sám, takže nebylo koho honit a jak se zlepšovat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Tak já byl dneska v tom Mostě. První svezení na Pijádžu přineslo čas 2:02. První rundu jsem byl celkem vystavenej. Neumím na tom dobře brzdit. Byl jsem moc rád za ty dráty a sensory, pač jinak bych lehnul.
Ve druhém kole už to bylo o poznání klidnější se stejnym časem, ale jel jsem tam sám, takže nebylo koho honit a jak se zlepšovat.
tak to je dobrej cas na prvni pokus... asi to tuono fakt pojede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Budu muset poprosit nějakého instruktora, aby mě to naučil. Tady to samodomo je k ničemu.