kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Zítra budu mít kliku když mi dovolí práce a manželka se tam svézt a nastavit základní čas s Tuonem. 2:05 by mi stačilo.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Takže spajo 1:50 by měl být tvůj cíl
Naposledy editováno 02.09.2015 23:22:24
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Nicméně ten skopčák to taky nezahodil, takže to asi de ne ? I když co sem včera viděl, to byl mazec. Ani to nemusí bejt tvoje vina, prostě tam dorazí přemotivovanej blbeček a sejme tě podle hesla "lepší mrtvej než druhej". A že jich bylo.
V předposlední rundě se 2 srazili v tý pravý za ďolíkem, tak červený vlajky. Motorky odvezli, znovu nás pustili a já vyjel za racerama který ujeli hned a pak za někým na cbr1000 myslím. Jezdil cca to co já, na brzdy a v zatáčce jsem ho dotáhnul, rovinky mi poodjel na motor. Ale držel jsem se ho furt, už jsem věděl že v tý dvojitý pravý před vracákem jede pomalu a tam ho dám venkem, ale stalo se něco jinýho - cílovka, na brzdy ho docvaknu a už už jsem mu to tam chtěl pustit vnitřkem, ale pojišťovák v hlavě byl proti, tak jsem jel za ním tak metr, pravá - překlopit - levá, začínám topit, koukám na něj a je nějak dlouhej...na moment se mu rozsvítí brzdovka a šup už se válí
Tak bacha, nehamtat na brzdu v zatáčce
Naposledy editováno 02.09.2015 23:48:52
spajazacatecnik píše: JollyJoker> Tak jak jsem to měřil, tak jel okolo 1:57. To jsem sice nikdy nedokázal, ale zase jsem tam nikdy nebyl s Tuonem (se Street Triplem 2:04). To Attim dá se Speedem 2:00 a takovej Blackbiker, co to má kurva najetý a má SD se strašně špatnym podvozkem to dá pod 1:57 a upadne jen někdy.
Zítra budu mít kliku když mi dovolí práce a manželka se tam svézt a nastavit základní čas s Tuonem. 2:05 by mi stačilo.
S tuonem asi budes rychlejsi nez na triplu. Ja uz dal letos pod 2, ale spis z leknuti :)
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Jo, přesně tak. každý máme hold trošku jiné požadavky. Mě po Banditech a SV-čkách učarovalo první Tuono (V2) byl to tehdá opravdu vyslečený čistokrevný superbike bez kapot, a pořád asi je a jediný bajk, který ho dokázal trumfnout v emocích a zábavnosti, byl velký SF. Všechno ostatní, co mi prošlo rukama a prdelí bylo sice v něčem fájn, ale jinak to vlastně stálo za starou bačkoru. Bylo to buď moc slabé, moc měkké, moc vysoké, moc těžké či elektronikou dojebané a nebo moc vzpřímené...
Hold, lepší už to nebude...
Takže buď V4R FACTORY, MV1090RR a nebo SF1098S forever...
Jináč už fakt nevím...
Mel bych výše uvedenému textu jedno velké moudro (zase)
Je praxí dokazany, že nejlepší piloti mají roztrhany vosuntely kombosky, z rukavic jim lezou prsty, boty maj omotany americkou páskou, motorku dojebanou ze všech stran a mají špinavý ruce. Většinou rok výroby bůhví kdy.
Jsou nejlepší, protože jezdej. A je jim fuk na čem. Na co mají, to sedlaji a nikdy je neuslyšíte říct "woe Honda? Na to bych nikdy nesed" Je samozřejmě příjemné mít bílou kombinézu, co nemá ani Lorenzo, Öhlins nahoře dole, a bůhví co, ale s jezdenim na motorce to má jen málo co společného.
Tak asi tak. Už tu psát nebudu, du prosoupat ty rukavice..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: zmulin> chceš poradit, jak zajet most pod dvě minuty i s Benellkou, kufrem a hned? Přijde te to ale tak na bura?!
S kufrem ho tam nepustí