kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dejavue píše: Mám stejný názor, díky. Ono my co pamatujeme doby, když někdo přijel na Jawě 350 a všem padla brada nad tím šíleným objemem se pochybnosti o výkonu 696 zdají malicherné.
souhlasim mam doma 696 a obcas kdyz chci trochu jemnejsi svezeni si ho beru vykon neni zavratny na dnesni dobu ale vsechny rychlostni limity u nas prekona hrave a kdyz mu trochu zatopis je to i hezky svizne...navic je to skoro sedmset obsah...jaka pak mala motorka..1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: souhlasim mam doma 696 a obcas kdyz chci trochu jemnejsi svezeni si ho beru vykon neni zavratny na dnesni dobu ale vsechny rychlostni limity u nas prekona hrave a kdyz mu trochu zatopis je to i hezky svizne...navic je to skoro sedmset obsah...jaka pak mala motorka..
.... dělají se i s ABS?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: dejavue> Ber toho S2R 1000!!!Koňů má snad 90-100 a hlavně suchou spojku!!!
Hele Davide a není to už přežitek? Myslím to suchó spojkó. jak jsem psal........... 80ps by mi mělo stačit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: dejavue> Hele a neměl jsi tady jinou přezdívku??? ???A-NE-NENÍ!!!
Já? Né! Vždy jsem říkal, že to jsou Italšroty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše: dejavue, len pripominam ze na vykon sa rychlo a hlavne lahko zvyka
To je fakt. To pak musíš byt vnitrne silný nebo chudý. Abys odolal.
Naposledy editováno 28.08.2015 14:07:15
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 28.08.2015 14:19:04
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: dejf.> Je pravda že antihop měl už i Tuňák od roku 2006.. Pokud i ten první model to nevím, ale u toho novějšího V2 tuona byl...
spajazacatecnik> Hele jako vzhled je kontroverzní, ale mě se to líbí. Spíš mě překvapilo že on řekl že to brzdí luxusně, ale kucí tady říkali že to nebrzdí.. Tak teď nevím kdo mačkal spojku a kdo mačkal brzdu ...
Myslím, že každá V990 od rotaxu má antihop...
já teda na mojí babičce mám... sice o něm nějak ani nevím, ale prej tam je...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ten rotax má nastavenou neskutečně silnou motorovou brzdu...
JollyJoker píše: oioi01> Já teda antihop na okruhu celkem vnímám. Až si dokonce někdy myslím,že mám falešnej neutrál,jak pomalu přidává motor do záběru.
Ten rotax má nastavenou neskutečně silnou motorovou brzdu...
no to mě ani nemluv....
sem po roce skočil na 6ky 4vály od kamošů, a myslel jsem že je to jakési rozbité... aby to jelo, tak tím heftam musíš točit jak blbý, a když zavřeš plyn tak se taky nic neděje....
ale nejvíc mě sere zadní guma, neudělat si plošku je snad nemožné na této motorce... sem si myslel jak ušetřím na brzd. destičkách a myslím že ty zničené gumy budou o dost dražší....
ten antihop asi tak necítím, asi jezdím málo v nejvyšších otáčkách