globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:04 | Nahoru | #3331
tady mu můžete napsat...

ladakada

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:15 | Nahoru | #3332
Helé, Frennky si asi koupil tajně BáWo a hnedka ho rozstřelil www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-s-1000-r/bmw-s-1000-r-827053.html

Naposledy editováno 26.08.2015 21:15:51

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:20 | Nahoru | #3333
Franto ale s tou cenou si to přehnal. Ses pri tom musel pořádně prastit do hlavy?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:22 | Nahoru | #3334

spajazacatecnik píše: Franto ale s tou cenou si to přehnal. Ses pri tom musel pořádně prastit do hlavy?



to teda...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:52 | Nahoru | #3335

dejf. píše: vsechno je to vo rukach



Je to v hlavě, motorku si neplatí sám a řídí se heslem "mít to v piči a srát tam dost plynu"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:54 | Nahoru | #3336
z.a.j.o.c.h> tim by se mel prece ale ridit kazdej!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:56 | Nahoru | #3337
dejf.> Černá kronika jich je plná

(reakce na) Milovníci Italských krásek

26.8.2015 v 21:56 | Nahoru | #3338

strakon píše: Helé, Frennky si asi koupil tajně BáWo a hnedka ho rozstřelil www.motorkari.cz/motobazar/motorky/bmw/bmw-s-1000-r/bmw-s-1000-r-827053.html



jen blbni.....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 08:36 | Nahoru | #3339
Prilezitost vymenit HM za totok http://motocykle.ba...Aprilia-tuono-v4.php

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 09:31 | Nahoru | #3340
oioi01> no proč ne... starej malej monster má tři koně a mokrou spojku...
Hele, já už se taky kvapem blížím s S4RSkem k 60t km... ono to nebude dlouho trvat a budu tam mít kilo ...tedy jestli vydrží...ale zatím mi příjde že lítá líp a líp...třeba je to předsmrtný záchvěv

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 09:35 | Nahoru | #3341
t_freedom> koně nejsou důležitý...krouťák přeci

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 09:39 | Nahoru | #3342
Si tady vy všichni zabedneny ruďoši představte, že po včerejším podvecernim roadracingu někdo prohlásil, že kdyby tak nelplel na Ducati, tak by možná jezdil i rychle...
Tím vás chtěl většinu vyzvat, aby jste si vyndali hlavy z těch italskejch prdelí a začali jí používat racionálně.
Jinak jsem byl prekvapenej, že 900ss umí jezdit velice slušně, na to jakej to je bez diskuzí krám.

Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 11:25 | Nahoru | #3343
Zdarec pánové, neválí se Vám někomu doma navíc či po tuningu sklíčo do blinkru? Klidně si pro něj dojedu.
Díky za odpovědi případně do pm. Tomáš.



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 11:28 | Nahoru | #3344

JA-NE píše: Prilezitost vymenit HM za totok http://motocykle.ba...tuono-v4.php [/quote]

a co ty na to? předtím, než jsem koupil první Ducati jsem tohle Tuono hrozně moc chtěl.. a možná jsem ho měl zkusit.
jede to jako prase, zvuk skvělej, pohodlný posed, no jel bych se na něj podívat..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 11:35 | Nahoru | #3345
spajazacatecnik> Ano 900 ss je krám. KRÁsný Motocykl.

Naposledy editováno 27.08.2015 11:36:24

Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 11:39 | Nahoru | #3346
Je to krám. Přkvapivě slušnej je podvozek, sice tvrdej (nedávno jsem jezdil na 848 a to bylo podobný), ale funkční.
Ze všech ostatních pohledů je to krám :)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:12 | Nahoru | #3347
vědí hovno pane Caberg ...
včera jsme si ty všechny krámy nějak rozpůjčovali...
Tuono je obratný a překvapivě dobře padnoucí mašina, není zdaleka tak velký jak vypadá. Posez je maličko prdelí nahoru...ale zdaleka ne tak na rukou jak na SFku... nejopojnější je ten motor, zvuk... hutnost ve středních otáčkách... jemnost s jakou duní pod zadkem ...žádný V2 ...fakt V4, kultivovaný...se zvukovou kulisou co člověka neustále nutí štěkat plynem. Ty monobloky jsou úplně zbytečný, díky tomu že tam nechali axiální pumpu. Ten náběh je prostě jakoby delší, pozvolnej ... brzdí to jakoby pocitově s delším náběhem než na mým monsteru - ale brzdí to řácky. Nepřekvapí to. Jen mi příjde, že Faktorka měla radiálku dostat...to marketingově nedali. Ta mašina je opravdu krásná na svezení. Nevím co je za 9t rpm....ale mezi 5-8t rpm je to fakt dělová koule ... a i na trojku to přizvedává přední kolo na nerovnostech. Joooo a jezdí to za 6,3l/100km...že Špájo ?

Ingot, byl o něco míň agilní, ale taky jsem hned tak nějak věděl jak s ním....a jak mu dát za uši. Překvapivě mi to na spodu přišlo nic moc hutný...a sám Attim říká že starej čmelák lítal odspodu liíp...asi nové "vylepšení" mapy spodku za účelem přidání 3,5hHP navrchu při honbě za výkonem... Tuhej rám, krátkej rozvor...a žádná stopa jak znám z Monstera. (Tuono je něco mezi Monsterem a nanukama - řídítka se nemusej furt kontrolovat...ale určitě je to do náklonů agilnější než nanuk) Co je fakt hustý jsou brzdy ...lepší než co bejvalo na Monsteru. O krapet, nový krásný hebký...s ostrým náběhem...ale fakt síla... pro pako co nemá nemá rozumnou ruku na nabití. Prostě solidní mašina... ale nedrnčí to skoro... fakt bych uvažoval jestli bv byl třívál pro mě... na blbnutí supr...ale je to snad hladší než ta V4ka ....ale supr ingot.

No a vítězem včerejšího testu je SSo.... samozřejmě. Ale to už jsem tu popisoval několikrát. Není třeba víc!!!!

Naposledy editováno 27.08.2015 12:12:42

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:25 | Nahoru | #3348
Freedom: jen k te radialni pumpe - vymenil jsem seriovou TLR pumpu nissin za radialni brembo a spis se prihodilo to co popisujes - pozvolnejsi nastup. S tou TLR mi prijde ze to bylo kousavejsi...

Ty radialky jsou proste jen marketing...
Kdyby radialni brembo nebylo "husty voe" tak bych vratil original

Naposledy editováno 27.08.2015 12:28:08

Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:32 | Nahoru | #3349
Pravda je, že na Brutale mám taky axiální Nissinku a že bych musel shánět hned radiálku..
Teď po zajetí to brzdí asi srovnatelně bez toho počátečního zákusu, ale mám tam třmeny ze dvou kusů.
A stejně jsem s brzdama spokojenej..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:39 | Nahoru | #3350

t_freedom píše:

No a vítězem včerejšího testu je SSo.... samozřejmě. Ale to už jsem tu popisoval několikrát. Není třeba víc!!!!



tento výsledek jsem očekával

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:44 | Nahoru | #3351

spajazacatecnik píše: Franto ale s tou cenou si to přehnal. Ses pri tom musel pořádně prastit do hlavy?



Ale prdlajs, to mě poprosil kamarád jestli bych mu to sem dal a cenu jsem já neurčoval.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:47 | Nahoru | #3352

Tifone píše: tento výsledek jsem očekával



Ten musel očekávat každej kdo nestrávil poslední rok v deliriu

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:47 | Nahoru | #3353
Frennky> Kamarád je teda dobrej bourák ... Po 1500km zrušit nové báwo se nepodaří každému .. Doufám že on z toho vyvázl líp..

Naposledy editováno 27.08.2015 12:48:34

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 12:49 | Nahoru | #3354

Petta píše: a co ty na to? předtím, než jsem koupil první Ducati jsem tohle Tuono hrozně moc chtěl.. a možná jsem ho měl zkusit.
jede to jako prase, zvuk skvělej, pohodlný posed, no jel bych se na něj podívat..



Pojdem kuk SF 848 v zlatej perletke zlty ram. vypada jak nasrana osa.mam to asi 15 km od Trnavy.. akurat je holy bosy. nema termixy...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 13:31 | Nahoru | #3355

assassin píše:

Ty radialky jsou proste jen marketing...
Kdyby radialni brembo nebylo "husty voe" tak bych vratil original


Přesně! Viz můj příběh s posranym Akrapem..

Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 13:36 | Nahoru | #3356
Tuono má asi palubní počítač z Mondea, pac mu při odběru 14 litrů z nádrže a ujetí 180km vychází spotřeba 6.3 litrů. auto mi to taky tak počítá. Asi oba dva nedávali v druhý třídě pozor

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 13:50 | Nahoru | #3357
assassin> ano...beru to přesně tak...a první, co jsem Špájovi řekl ať se na radiálku vysere...protože to brzdí špičkově....

ale opravdu objektivně...ten Kripl brzdí s ostřejším náběhem... svý by taky mohly udělat I desky...myslím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 13:55 | Nahoru | #3358
t_freedom> a je ten ostřejší náběh k něčemu? Já mám u brzd rád dobrou dávkovatelnost, že bych využíval naplno jejich sílu se říct nedá.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 13:59 | Nahoru | #3359
Stev> spíš má člověk pocit, že to brzdí jako prase, když je tam ten zákus hned na začátku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

27.8.2015 v 14:07 | Nahoru | #3360
Stev> ...ne není... zelenáč si rozbije hubu.... a běžnej smrtelník viz .Petta...
tady člověk ani nemusí nic psát
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist