Koupil jsem motocykl Daelim VS 125 s plnou nádrží benzínu. Oživil jsem baterku, nastartoval, chvilku pobafal a jel jsem to project, takových 800 metrů to jelo v pohodě, pak to začalo kuckat až to chcíplo. Vylil jsem starej benzín, zkusil to znova a dělalo to samý. Tak jsem vyčistil trysky a koupil novou svíčku. Pak už to mělo i horší startování, ale nakonec chytla. Volnoběh držel docela dlouho i do toček to šlo, ale po nejaky dobe to chciplo a kdyz jsem se rozjel z neutralu tak to chvilku jelo, pak to zacalo chcipat, obcas se to vzpamatovalo ale většinou to zase chcíplo a při pokusu to opět nastartovat to už šlo hůř a chvilku jsem musel počkat. Jinak když jsem vyndal novou svíčku po porvním zajetím tak byla černá. Nevíte co by s tím mohlo být ? Vycistit poradne karbec, Zapalovani, Filtr, nadrz, hadicky,, fakt nevím :/
1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál
1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál
Vzdycky je lepsi postupovat od jednodussiho ke slozitejsimu, nez rozdelat a vymenit pul motorky a pak zjistit, ze to byla prkotina
Naposledy editováno 26.08.2015 21:38:04
1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál
Naposledy editováno 26.08.2015 21:42:34
1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nevím co dál
RTourer píše: Mohl by to být i špatný plovák v karburátoru. Kámošovi takhle podobně blblo Virago a po dlouhém bádání a málem generálce celého motoru se ukázalo, že plováky neplovou, tudíž se motor ulíval.
To se stane, kdyz se prodre, je v nem dirka, naplni se benzinem a pak neplove a motor se uchlastava Staci zapajet a jede se dal Na to by se taky mohl podivat. nez zacne resit jednotku a ventily atd...
Takhle se to určuje opravdu blbě - může to být přicpaná tryska nebo palivový filtr, zarostlý karburátor, spadlá jehla plováku, ucpaný filtr, nebo také nulová vůle na ventilu (po zahřátí ztráta komprese)....
Vyřeš cestu sání a dodávky paliva a vyčisti karburátor - nejlépe vyfoukej tlakovým vzduchem.
Naposledy editováno 28.08.2015 09:35:38
Kór když motorka dlůho stála.
Mě například chcípl motor proto, že byl špatně ukostřený...přerušovač blinkrů (zároveň s ním de na kostru CDI).
Závada byla ve spojení káblíku s konektorem.
Než sem na to došel...na silnici tři sta kiláků od baráku a noc na krku .
Jak píše Franky - buď néni co a nebo čím zapálit...
Píšu to proto, že závada může být opravdovou záhadou a být tam, kde se nedá ani tušit.
V dřevních dobách se spojilo všecko nakrátko, bez spínačů a vylučovací metodou se závada odstranila.
Postupoval bych systematicky, páč díra v plováku se pozná jednoduše (palivo teče přepadem) a zacpaná tryska taky - motorka jede, ale blbě.
Možná, že je opravdu někde špatný kontakt a vibracema se neco potento a chvílama to blbne.
Těžko radit na dálku.
Zapalování (vinutí dole na motoru i cívku zapalování) lze proměřit a podle naměřených hodnot se dá jednoznačně určit vadný díl.
Držím palce.
1 reakcí na tento příspěvek Nevím co dál
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ovzdušnění brzdy Daelim VS 125 | Miki32 | 8 | 10.6.2012 v 14:50 gozer |