co říkáte na zvuk tohodle GSa? Mě osobně se zdá, že v tom dost něco klepe, ale nemám to s čím porovnat.
Díky za poznatky, link na youtube:
Je to z Moto trade Třebíč, viz:
http://www.mototrade.../bmw-r-1150-gs_2253/
Šli byste do toho? Prodejci mě ujišťují, že je to ok, držák a že mi bude sloužit věčně.
----------------------edit po 7 letech---------------------
Motorku jsem koupil, klepani neresil, povozila me krasne po svete a teď dělám vetsi servis a objevil jsem reseni toho klepani... kdyby to jeste nekoho zajimalo:
Naposledy editováno 21.06.2022 07:43:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
JurassMo píše: To bude ruská ruleta na tom servisu
závist je fakt hnusná vlastnost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
MááRtyCZ: gratuluju, krásná motorka, taky jsem ji chtěl. Ať ti dobře slouží.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
A pokud by někoho zajímala cena napínáku, tak se zeptá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
"Bohužel od motoru už jdou zvuky, jako kdyby do něj někdo tloukl kladivem. Pomalým tempem dojíždíme do Bukureště. Šéf místního BMW servisu poslechne zvuk a určí, že je pravděpodobně vadný jeden z rozvodových řetězů."
"motorka je v pátek večer, o týden později než mi bylo prvně slíbeno, hotová, za cenu přesahující v přepočtu 23 000 Kč"
"Přejíždíme Chorvatské hranice, a protože nás už velmi tlačí čas, letíme po dálnici přes Záhřeb na Slovinské hranice. Před hranicí to v motoru opět bouchá, jako kdyby mlel z posledního. Projíždíme Slovinsko a v Rakousku ještě zastavujeme na noc ve Vídni."
"Hned po návratu odstrojím motorku a jedu do pražského BMW reklamovat opravu. Mechanik se projede a řekne, že s motorem nic není, takže reklamaci na opravu motoru nemůžou přijmout. Zvuk prý vychází ze svodu těsně za válcem a sundání a zkontrolování svodů pak stojí 4000 a nové svody kolem 40 000."
JurassMo píše: Dave81> Říkám žoviálně co si myslím. Viz http://www.motorkar...m-balkanu-23370.html
"Bohužel od motoru už jdou zvuky, jako kdyby do něj někdo tloukl kladivem. Pomalým tempem dojíždíme do Bukureště. Šéf místního BMW servisu poslechne zvuk a určí, že je pravděpodobně vadný jeden z rozvodových řetězů."
"motorka je v pátek večer, o týden později než mi bylo prvně slíbeno, hotová, za cenu přesahující v přepočtu 23 000 Kč"
"Přejíždíme Chorvatské hranice, a protože nás už velmi tlačí čas, letíme po dálnici přes Záhřeb na Slovinské hranice. Před hranicí to v motoru opět bouchá, jako kdyby mlel z posledního. Projíždíme Slovinsko a v Rakousku ještě zastavujeme na noc ve Vídni."
"Hned po návratu odstrojím motorku a jedu do pražského BMW reklamovat opravu. Mechanik se projede a řekne, že s motorem nic není, takže reklamaci na opravu motoru nemůžou přijmout. Zvuk prý vychází ze svodu těsně za válcem a sundání a zkontrolování svodů pak stojí 4000 a nové svody kolem 40 000."
Vytrhaváš kraviny z kontextu - typické. Motorce nic nebylo, jen z něj tahali prachy. Ne motorka, ale lidi. Už to půst z hlavy. Za chvíli se jdu projet, nejdeš taky?
MaaRtyCZ píše: Nazdar,
jen tak pro info - už jsem si tu motorku koupil a zatím na ni mám najeto něco kolem 150 km. To "klepání" je kupodivu méně až vůbec slyšet při studeném motoru, po zahřátí se to zintenzivní. Po vymáčknutí spojky to nepřestane, myslím, že to bude rozvodový řetěz.
Uvidíme jestli zvládne passo de Stelvio a projeví se nějaká vada, krom této.
Jinak díky za cenné příspěvky, především vrchnímu google masterovi JurassMo... :D
Než přistoupíš k opravám,tak pár info.Pokud klepání jde od rozvodů,tak jako první zkontroluj axiální vůli vahadel.Velká vůle dovede dělat docela rambajs a taky koukni,jestli je na svém místě tlumící guma mezi hlavou a víkem....Jako druhou věc bych změnil viskozitu oleje.Někteří majitelé do GS lijí 10W40 a napínáky,pokud už mají něco za sebou, mají při volnoběhu problém pořádně napnout řetěz.Jsou hydraulické,tj. řetěz se napínají pomocí tlaku oleje.Odtud to známé zaklepání boxerů hned po startu.Dost často pomohl přechod na 20W50 ...Jako poslední bych volil výměnu napínáků...I já je měnil,ale z důvodu zasekávání a nenapnutí řetězu...Zmetková série...Myslím,že na nových už byla provedena nějaká modifikace.Výměna není složitá.Zvládne ji průměrně zdatný "montážník"...Že by někdo měnil rozvodový řetěz jsem nikdy neslyšel,což je zvláštní,protože je dlouhý jak týden před výplatou a jeden by řekl,že bude rychle vytahaný jak kšandy...A on hajzl drží.
Každopádně ti přeju,ať motorka slouží bez závad....
...a na JurassMo bych se nezlobil.Když už nic,tak se mu podařilo shromáždit zajímavé info o problémech BMW,což má pro potenciální zájemce o pořízení BMW větší hodnotu,než virtuální plivance některých dotčených stávajících "bramborářů".....
Naposledy editováno 25.08.2015 21:30:06
1 reakcí na tento příspěvek BMW r 1150 gs zvuk motoru
http://www.maxbmwmot...253&rnd=07012015
vs
http://www.partsdepo...TERRA-STRADA/442779/
24,- za $
Naprosto totožné díly:
Převodové kolečko 1. stupeň
3408,- vs 2471,-
Osa pro převodové kola
9048,- vs 6527,-
Kulisa řazení
3408,- vs 2471
Vidlička
2112,- vs 1538,-
Klikovka
27120,- vd 18077.,-
Nový motocykl:
Husqarna 650 Strada s ABS............... 160000,-
BMW G650GS s ABS................ 210000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Jestli chceš aby to mělo nějakej smysl tak porovnej běžný "spotřební" věci jako napínáky, těsnění pod hlavu, filtry, nějaký ty plasty atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Srovnání R1200GS X Honda XLV1000 Varadero X V-Strom 1000 X Aprilia ETV1000 Capo
Vzduch. filtr originální:
ca 400 Kč (BMW) x ca 1600 Kč (Honda)
Vzduch filtr Hiflo:
ca 220 Kč (BMW) x ca 540 Kč (Honda) x 300 Kč (Suzuki) x 450 Kč (noname Aprilia)
Kotouč přední NG:
ca 2500 Kč (BMW) x ca 4600 Kč (Honda) x ca 4800 Kč (Suzuki) x ca 2700 Kč (Aprilia)
Brz.desky přední Brembo:
ca 750 Kč (BMW) x ca 1000 Kč (Honda) x ca 750 Kč (Suzuki) x ca 650 Kč (Aprilia)
Brzd.desky zadní Brembo:
ca 750 Kč (BMW) x ca 1000 Kč (Honda) x ca 750 Kč (Suzuki) x ca 700 Kč (Aprilia)
Kotouč zadní NG:
ca 2350 Kč (BMW) x ca 2200 Kč (Honda) x ca 1900 (Suzuki) x ca 3500 Kč (Aprilia - Brembo)
Zpětné zrcátko (replika)
ca 840 Kč (BMW) x ca 660 Kč (Honda) x ca 320 (Suzuki) x ca 850 Kč (Aprilia)
Ceny tak jak jsem teď našel v rychlosti na netu (e-shopy) - bez záruky, ale pro názornost to stačí
Oleje a pneumatiky (cenově citelné spotřební položky) nemá cenu moc porovnávat, cenový rozptyl je dost veliký a každý ať si používá co chce, nelze říct, že na nějakou moto by něco bylo dražší než na jinou. Co má BMW navíc je samostatná olejová náplň převodovky (0,8 l - naprosto zanedbatelné náklady) a koncového převodu (zmiňuji níže). Zase jako jediná ze zmíněných nemá vodní chlazení, čímž odpadá starost o kapalinu (nákladově taky zanedbatelné), ovšem počechraný chladič po pádu na dovolené, či tekoucí pumpa už starosti nadělat dovedou.
Co se týče sekundárního pohonu: řetězová sada +- 2500 Kč (ať nežeru), materiál na repasi konc.převodu BMW (ložiska, gufera, kroužky ca 5000 Kč). Repasi konc.převodu budu dělat letos v zimě, při najetých 100tkm. Ať se přihlásí komu na to vystačí 2 řetězové sady. Provozní náklady 60 Kč/10 000 km na výměnu převodového oleje. Za to se nedá koupit ani jeden sprej na řetěz. Jako bonus nemusím v průběhu sezony nic mazat, tahat se na dovolenou se sprejem a mít neustále umaštěný zadní ráfek. Nevýhodou je, že když se na včasnou repasi vykašlu, tak to brzy pocítím na zadřeném ložisku a vydřené hřídeli - okamžitě nepojízdná motorka a drahá oprava. Ale proč bych to dělal? Leda bych byl lajdák na údržbu a chtěl nesprávně ušetřit. Ale pokud bych chtěl šetřit, to jsem si motorku nemusel kupovat vůbec. Sekundár řetězem má nespornou výhodu v možnosti hrát si s převodovým poměrem.
Když už jsme u těch nákladů, tak mi to nedalo a podle prům.spotřeb uváděných uživateli zde na webu:
R1200GS - 5,33 l/100km
Varadero 1000 - 6,24 l/100km
V-Strom 1000 - 5,84 l/100 km
Caponord 1000 - 6,4 l/100 km
Po najetých 100 000 km ušetří BMW oproti Varaderu svému majiteli 910 l benzinu (x 37 kč = 33 670 Kč). Oproti Caponordu ještě více. Toto je však naprosto teoretické číslo, ale pro některé uživatele jsou tyto internetové teorie velice zajímavé a směrodatné.
A pro objektivitu je nutné zmínit náklady na výměnu spojky(lamel/y). Popravdě nevím co to na BMW stojí. Rozhodně je s tím víc práce než jen shodit dekl z motoru. Ale jelikož o odstavec výš jsem ušetřil přes 30 000, tak mě to nemusí zajímat :)
Naposledy editováno 26.08.2015 13:38:33
Taky jsem uvažoval, že se ponořím do webových ceníků, ale pak jsem si řekl, že mi to za tu námahu nestojí.
Alespoň přidám vlastní zkušenost:
zrcátko včetně kusu plastu jsem poškodil/ztratil u dvou motorek:
2700,- Kč Honda Blackbird x 3000,- BMW R1200RT
Naposledy editováno 26.08.2015 14:41:10
1 reakcí na tento příspěvek BMW r 1150 gs zvuk motoru
Prostě a jednoduše, není to levné, když má Čech platit za práci Němcovi, obzvláště u tak trochu premiove značky.
Technické problémy s BMW:
http://www.motorcycl...t-quality-problems-/ BMW přiznává problémy kontroly kvality
"BMW potvrdilo, že kvalita jejich motocylů trpí v důsledku zvýšení prodejů."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Já si třeba neumím představit, že bych si koupil R1100GS, jel s tím někam do Ruska a ona by se mi tam pokazila. Nikdo me neotáhne domů, protože asistenčí služby jsou snad jen v EU a mudu ji muset dát k opravě do BMW servisu.
Ale nechme to už být, stejně už tu všechno je, ať si to každý rozhodne sám co si koupí za motorku... ale prostě pro to BMW pořád platí - Budeš Mít Velké Výdaje - myslím že to fakt není jenom nějaký vtípek a nadsázka.
Naposledy editováno 26.08.2015 18:44:36
Jinak ať jedeš na BMW či Aprilce nebo Hondě mimo civilizaci - pokud jí chceš 100% věřit, musíš ji před cestou zkontrolovat a odservisovat. Pokud se o ní pravidelně staras nečeká tě žádný překvapení. Posrat se přesto může kdykoli cokoli, to je riziko, který můžeš minimalizovat, nikoli úplně eliminovat. Pokud se bojíš seď doma na prdeli. Ale věř, že motor, nebo prevodovka to na R1100GS nebo na Varanovi, či Stromku téměř jistojistě nebude.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Tak to shrneme, když chceš opici tak musíš mít na banány. O ničem jiném to není. Snad si každý zvládne spočítat na co má a co chce… Pro mě bylo BMW drahé na pořízení, tak jsem ho vyloučil z výběru, ale z hlediska údržby mi ceny připadají docela "normální" a je jedno jestli to porovnám s xvs1100 nebo kačenou co mám teď. Na Dragstaru jsem řešil rozsypaný kardan, ma kačeně zatím nic, ale údržba není zrovna laciná (zvlášť když člověk jezdí v terénu). Ale nikomu to tu netlačím horemdolem. Stačí, že píšu "deníček" kam zapisuji co vše jsem na motorce dělal - případný zájemce si pak může snadno najít kolik provoz takové srandy stojí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Více na: http://www.motorkar...p;rpl=8752156#insert
Copyright © Motorkari.cz
1 reakcí na tento příspěvek BMW r 1150 gs zvuk motoru
no to čumim
Edit : písmenko
Naposledy editováno 26.08.2015 21:03:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Dave81 píše: Karaya1> asi chce všem dokázat jak to nic nevydrží.....
No... a pritom ji tak mooooc chtel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW r 1150 gs zvuk motoru
Karaya1 píše: No... a pritom ji tak mooooc chtel
řekl bych podle data příspěvku že pořád chce - asi rozdvojená osobnost...
Z jeho založených témat je patrný, že by rád nějakou motorku, ale má panickou hrůzu z toho, že bude muset někde něco platit, nebo že, nedejbože, na jeho nákupu a servisu motorky někdo vydělá peníze....
Původně chtěl jít úspornou alternativou - nasadit 300ccm válec na východoněmeckýho divočáka, pak zjistil, že to nebude ono a že motorky dělaj i v německu "západním" :) tak začal řešit "GS", ale narazil na to, že se občas něco rozbije a pátráním po netu se z něj stal jeden z největších odborníků v ČR (ne-li v Evropě) na spolehlivost BMW aniž by které vlastnil, nebo na něm jel. A navíc dostal geniální myšlenku, že místo motocyklu může koupit cabriolet a zabije 2 mouchy jednou ranou (v mezičase řešil R1100S, které je levnější - tudíž zajímavější než GS). No, nakonec řeší dovoz moto ze zahraničí a já jsem celkem zvědav, která moto je dle internetových diskusí ta nejlepší na světě...
Naposledy editováno 27.08.2015 09:12:09
Dave81 píše: řekl bych podle data příspěvku že pořád chce - asi rozdvojená osobnost...
Z jeho založených témat je patrný, že by rád nějakou motorku, ale má panickou hrůzu z toho, že bude muset někde něco platit, nebo že, nedejbože, na jeho nákupu a servisu motorky někdo vydělá peníze....
Původně chtěl jít úspornou alternativou - nasadit 300ccm válec na východoněmeckýho divočáka, pak zjistil, že to nebude ono a že motorky dělaj i v německu "západním" :) tak začal řešit "GS", ale narazil na to, že se občas něco rozbije a pátráním po netu se z něj stal jeden z největších odborníků v ČR (ne-li v Evropě) na spolehlivost BMW aniž by které vlastnil, nebo na něm jel. A navíc dostal geniální myšlenku, že místo motocyklu může koupit cabriolet a zabije 2 mouchy jednou ranou (v mezičase řešil R1100S, které je levnější - tudíž zajímavější než GS). No, nakonec řeší dovoz moto ze zahraničí a já jsem celkem zvědav, která moto je dle internetových diskusí ta nejlepší na světě...
přesně tak nějak bych to sesumarizoval já
Doporučil bych mu, ať si koupí skůtra, aby mohl cítit průvan v jeho vagíně
2 reakcí na tento příspěvek BMW r 1150 gs zvuk motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr Gs bmw BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Trilip | 21 | 4.8.2024 v 19:09 JMan |
Bmw r 1100 gs vs 1150 gs [1, 2, 3] BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS | michal-15 | 70 | 3.6.2024 v 14:18 jetam |
Rukojeť plynu BMW R 1150 GS | Holton | 3 | 10.5.2024 v 21:02 Zdenalbenal |
odborná oprava koncového prevodu BMW R 1100 GS, BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 27 | 10.12.2023 v 13:00 Tomassino |
R1150RT ABS - problem s čerpadlom BMW R 1150 GS, BMW R 1150 GS Adventure, BMW R 1150 R... | oration | 2 | 7.11.2023 v 11:25 ja1 |