koupila jsem si ER6N, motorku, na kterou jsem si sedla a po mnoha jiných si konečně řekla, jééé já dostanu na zem :) ...ale přece to nestačí :( jezdím pár měsíců a během této krátké doby se mi ji podařilo už dvakrát frajersky položit (na místě při nulové rychlosti). Botama dostanu jen způlky na zem, takže při jakékoliv nerovnosti motorka chytne větší úhel a já s ní :) ..prosím, máte zkušenosti jak nejlíp a zároveň nejlevněj snížit sedlo? Jestli jen kuchat sedlo nebo pomůžou i jiné úpravy? Díky moc.:)
1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy
Výška sedla není jednoznačně určující parametr pro to zda člověk došlápne na zem. Dost důležitá je šířka sedla.
Zajímalo by mě řešení co píše havran555. Třeba bych ho mohl taktéž využít.
PepanS píše: Dlouho skršený nohy se hůř natahujou .
Výška sedla není jednoznačně určující parametr pro to zda člověk došlápne na zem. Dost důležitá je šířka sedla.
Zajímalo by mě řešení co píše havran555. Třeba bych ho mohl taktéž využít.
je dost naivni myslet si, ze ma neco prevratneho . Myslim, ze vse uz bylo vymysleno . Ale on to nam, radobyodbornikum, prece nebude prozrazovat (preventivne, co kdyby to byla konina a my se mu smali )
1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy
1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy
2 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
EvaBarice píše: taky mám problém udržet skutr při zastavení,sedlo jsem si nechala upravit,takže v pohodě dostanu na zem,ale ,když zastavuji ,tak už mám obavy,že to položím,myslím si,že je to v něčem jiném.Máte-li někdo zkušenost jak na to napište budu ráda.dík
já mám zase blok zastavit na levou nohu...nevím jestli to souvisí s pravorukostí, ale prostě automaticky při zastavování vytahuju pravou nohu i když to není zrovna vhodný (špatnej terén, nebo v kopci kdy potřebuju stát na zadní brzdě)...když zastavím tak už na levý klidně stát dokážuVovce píše: já mám zase blok zastavit na levou nohu...nevím jestli to souvisí s pravorukostí, ale prostě automaticky při zastavování vytahuju pravou nohu i když to není zrovna vhodný (špatnej terén, nebo v kopci kdy potřebuju stát na zadní brzdě)...když zastavím tak už na levý klidně stát dokážu
Mam podobny blok, nedokazu otocit enduro okolo leve nohy, pouze okolo prave. Jakmile to naklonim na levou stranu, zacnu i s motorkou padat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
damy, trenovat, trenovat, trenovat . Ten blok zmizi, jen to cilene zkousejte nekde na rovne silnici nebo parkovisti
Jinak neni spatne aspon lehounce poposunout zadek, taky je mozne, ze nesedite uplne na stredu a proto se vam pocitove kazda noha dava dolu trochu jinak ..
jo a na skutru se da pripadne sednout na podlahu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
ale ve zítra můžeš jet celou dobu vedle mě a kopat mi do pravý nohy abych na ní nestoupala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
Vovce píše: Veverčák> no myslím že za 3 roky jsem měla k trénování času dost a nepohnulo se nic ...prostě je to reflex a abych před každým zastavením ještě přesouvala myšlenky na to kterou nohu vysunu to si tu jízdu moc neužiju
ale ve zítra můžeš jet celou dobu vedle mě a kopat mi do pravý nohy abych na ní nestoupala
to vis ze jo a ty na mne spadnes
trenovat musis vedome. At se ti to libi nebo ne, proste to chce cilene pri zastavovani myslet na to, ze se postavis na tu nohy, kterou mas mene rada. Behem kratkeho casu se to zautomatizuje a bude ti to jedno :). Doba jezdeni neni relevantni, kdyz budes jezdit na parkovisti dokolecka furt jen doprava, tak te to zatacet doleva nenauic, ani kdybys jezdila rok v kuse
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
Veverčák píše: to vis ze jo a ty na mne spadnes
trenovat musis vedome. At se ti to libi nebo ne, proste to chce cilene pri zastavovani myslet na to, ze se postavis na tu nohy, kterou mas mene rada. Behem kratkeho casu se to zautomatizuje a bude ti to jedno :). Doba jezdeni neni relevantni, kdyz budes jezdit na parkovisti dokolecka furt jen doprava, tak te to zatacet doleva nenauic, ani kdybys jezdila rok v kuse
(jo jasně profi jezdci zvládnou oboje, ale to já nejsem ani na prkně ani na motorce )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
Vovce píše: no myslím že je to stejný jako bys mě chtěl učit na prkně jezdit v jiným postavení než mám teď
(jo jasně profi jezdci zvládnou oboje, ale to já nejsem ani na prkně ani na motorce )
no srovnavas dve nesrovnatelne veci .. ale ja si zvykl, ze musis za kazdou cenu odporovat
PepanS píše: Tlačení potupné není. Je to v tom, že na to sednu, marně se pokoučím popojet, pak slezu a tlačím. A právě to slezení mi přijde potupné. Kdybych tovnou tlačil, tak mi to potupné nepřijde.
To je věc názoru.. Na enduru slejzám a tlačím docela často, protože když je vzadu drapák, dosáhnu palcem jedný nohy. Přijde mi to lepší, než předvádět kamarádům, jak se zvedá upadnutá motorka.
Jinak k tématu... Suzuku GS500 jsem měla sníženou o 3cm přepákováním tlumiče. V začátcích mi to pomohlo, jízdní vlastnosti motorky se nezhoršily, ale problém byl se stojanama. Policajt moc dlouhej, takže jsem při parkování musela pořád myslet na to, aby se motorka nakláněla z kopce a občas z toho bylo nepříjemný manipulování na místě. Stojan jsme nakonec zkrátili, ale ta úprava zase ztěžuje případné budoucí zvýšení motorky na originál. O tom, že bych pak moto dostala bez pomoci na hlavní stojan, jsem si mohla nechat jen zdát, byl moc dlouhej.
Tenkrát jsem si snížení pochvalovala, ale teď už bych to znovu neudělala. Radši se naučím jezdit s motorkou tak jak je, a ono to jde i s podstatně většíma a těžšíma obludkama.
1 reakcí na tento příspěvek Krátké nohy
Naposledy editováno 13.06.2013 11:30:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
Jinak tohle taky řeším, ale zatím spíš jen myšlením dopředu a trochou plánování kde zastavit a kam nohy dát.
http://shop.alphatec....php?main_page=index
snížení o 3 cm
jízdní vlastnosti zůstaly stejné, němci dobře vědí co dělají, stejně jako MIZU
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Krátké nohy
http://www.hadrynamo...ail/lady-pilot-boty/
Naposledy editováno 24.08.2015 14:16:21
mám GSXR 600 a stejný problém, nedosáhnu nohama na zem,bohužel též se mi podařilo ji položit v nulové rychlosti a zatím jsem si nechala u čalouníka předělat sedlo a mám objednaný přepákování zadního tlumiče a o dost to pomůže. Mám 164 cm a těmito způsoby jde motorka skoro o 7 cm dolů a je to znát, má to ale háček, tím jak jde dolů tlumičem ,tak nemůžeš nikoho vozit za sebou jelikož zadní guma by pak při jízdě po hrbolech drhla o blatnik..
Jak tady někdo píše, že se snažit zastavovat tak aby člověk byl s motorkou v rovině, tak to někdy bohužel nejde.Nedávno jsem se dostala na křižovatku, která byla do kopce a ještě nerovná .Ale věřím, že někdo na to má už grif,já na to ještě nepřišla