Téma: MX se startérem
 
13.8.2015 v 15:05
Čau, pár let jsem teď zapsal vývoj, resp. jsem se o MX nezajímal... Které MX modely a od kterých let mají (měli) e-start?

MX se startérem

13.8.2015 v 15:16 | Nahoru | #1
Japonec nemá, u MX moto, startér žádný a KTM ho má tuším od 2009 u SX450F a 2011-2 u SX250F.... jinak startérový kit(tenkrát stál cca 25t), lze domontovat na 4T KTM 400-450-525 snad od roku 2000,,,

Naposledy editováno 13.08.2015 15:16:37

MX se startérem

13.8.2015 v 15:42 | Nahoru | #2
je to váha navíc a proto ho nikdy neměli- jen ostrá endura

MX se startérem

13.8.2015 v 17:07 | Nahoru | #3
Yamaha v MXGP statér má ale sériovka ne...



MX se startérem

13.8.2015 v 17:40 | Nahoru | #4
jestli myslíš MX označením všechny motocross modely tak ti povím,že el.startér má snad každej čínskej krám , ale bohužel s tím nejde jezdit na mx trati

MX se startérem

13.8.2015 v 20:09 | Nahoru | #5
Husqvrna 4t Mx motorky jej měly od roku 2004 do roku myslim 2006 a dale už jen KTM.

1 reakcí na tento příspěvek MX se startérem

14.8.2015 v 09:48 | Nahoru | #6
Nove Ktm maji starter ale kick start ne. Paradni pohled jak typek vytahne z dodavky funglovou lestenku a pak to roztlaci po trati jak fichtla bo ma vybitou baterku. Ale v zavode se to muze hodit

(reakce na) MX se startérem

14.8.2015 v 10:06 | Nahoru | #7

Everts72 píše: Nove Ktm maji starter ale kick start ne. Paradni pohled jak typek vytahne z dodavky funglovou lestenku a pak to roztlaci po trati jak fichtla bo ma vybitou baterku. Ale v zavode se to muze hodit



Že je někdo bordelář a nemá motorku(baterku, instalaci) v cajku je jiná věc... ale je 21.století a ... po válce mělo každé auto startér a kliku... ještě na MB1000 nebo i 100vky se klika dodělávala, první Foury a jiné 4válce taky měly startér+kick(GL1000 už měl kick sundavací a schovaný v pseudo-nádrži)... a které dnešní auto nebo silniční moto má kliku? A komu chybí???
Při dnešní úrovni např. lithiových baterek pokrok nezastavíš já se nově zkouším "plácat" v enduru s KTM freeride, víc se válím po zemi a chytám dech =startuju víc než jezdím a No problém samo 1x týdně odklopím sedadlo a připojím "lídlovku"
A i váhově pokud odečteš: kliku, hřídel, pružinu, ráčnu, mezikola, větší kartery aj.... tak moderní motor se startérem a lithiovkou vychází o.k., nové KTMky jsou toho víc než důkazem

Naposledy editováno 14.08.2015 10:07:46

MX se startérem

14.8.2015 v 11:33 | Nahoru | #8
Díky moc za kompletní info, myslel jsem že jsou na tom japonci líp, resp. jsem právě asi viděl video z nějakýho závodu kde to měli a to mě zmátlo. KTM
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist