1 reakcí na tento příspěvek Jaký půllitr je nejlepší??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký půllitr je nejlepší??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaký půllitr je nejlepší??
... CB je nejvetsi a podle vzhledu ma spis cestovni ambice nez sportovni ale uz ma central a zadni kotoucovku a je z nich nejmodernejsi a taky bude zrat nejvic. Tezkej vyber...
CB500 centrál nemá. To má až CBF500.
a výběr je jednoduchej. zajet kouknout do bazarů na pár kusů a vybrat mezi ER5 a CB500 podle ceny a stavu
Jedná se samo o výkon na zadním kole.
1 reakcí na tento příspěvek Jaký půllitr je nejlepší??
2 reakcí na tento příspěvek Jaký půllitr je nejlepší??
Kamenda>No tak na GS500 jsem delal ridicak a je to linejsi jak Jawa. Do toho bych nesel. Kdyz petistovku tak tu ER-5 nebo se nebat trosku si priplatit a treba 750, kdyz uz nahace. Jinak je potreba zkusit mozny typy motorek osedlat, ktera sedne nejlip.
Jawu na ktery jsi zvyklej jezdit bych chtel videt. Moh bys prosimte napsat kterej model Jawy je sviznejsi nez GS?
Mozna ze jsi jezdil na 25kW verzi s 200kilovym instruktorem kterej do toho tankoval nejakou mocku z pumpy od JZD, jinak jsi to nedovedu vysvetlit.
Vzhled je super... pekne velky kulaty svetlo, klasika... ma nejsirsi zadni kolo - 160/60 coz pusobi sportovnejsim dojmem. No a jizdni vlastnosti fajn, klopit se dá az na stupacku.
Pokud je to o penězích tak CB 500, měl jsem ji 2 sezóny a nedám na ni dopustit. ovladatelná, spolehlivá, výkon na začátek stačí. Oproti GS i ER je pocitově větší a působí dospěleji. Ani s jednou z motorek neuděláš vysloveně chybu.
Já měl ve výběru taky tyhle stroje. Vybral jsem Hondu a byla to skvělá volba. Když jsem ji prodával měla na tacho 52 000 km a chodila jak hodinky.