Mám Kawasaki VN 1500 a asi vzhledem k tomu, že se s motocyklem málo jezdí, je zatuhlé hydraulické vymezování ventilové vůle. Dá se s tím něco dělat bez demontáže? Případně, kde by mi to odborně opravili. Předem děkuji za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Hydroštely sa môžu zahryznúť, aj keď neviem či príčina môže byť práve dlhé státie. Skôr zlý olej/prehriatie.
Bez demontáže s dobre zahryznutým hydroštelom nespravíš nič prevratné.
EDIT: olej je v akom stave? nejazdil si to s nejakou 10 ročnou náplňou a potom sa to zaseklo?
Naposledy editováno 30.07.2015 21:10:58
Naposledy editováno 30.07.2015 21:50:33
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Znám jediný fungující "lék", používaný často u US-cárs s nemocnými hydroštely, ale je to hodně ruská ruleta 50/50:
Před výměnou oleje, naliješ do staré náplně tak 1/4 litru ATF (olej, do automat.převodovek který je hodně agresivní a uvolňuje a rozpouští kde-co) a moto zlehka 20-30min projedeš-prohřeješ, vypustíš (necháš pořádně vykapat), dáš nový filtr + správný olej
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Pokiaľ moto stála dlho, on to naštartoval na stojanku na chvíľu, zľakol sa že klepe a hneď zhasol, tak problém žiadny nemusí ani existovať.
Díky, něco takového jsem si představoval. Že bych nalil do motoru nějaký agresivní olej, dříve to býval proplachový olej a ono by se to uvolnilo. Když to začalo dělat, tak jsem to konzultoval v autorizovaném servisu Kawasaki v Brně a tam mi řekli, že je to zřejmě způsobené málo provozovaným moto. Nejedu tak dvě stě km za rok. Někdy trošku více, ale nikdy ne více, než pět set. Tak jsem se přiklonil k názoru, že je to právě tím. Chtěl jsem to nechat opravit, neboť to dělal jenom první válec a to se nemusí sundávat motor. Ale chtěl jsem to nechat až na jaro, aby to zase přes zimu nestálo, ale do jara servis zrušili. Sám si na to netroufám a slušného mechanika neznám.
1 reakcí na tento příspěvek Vůle ventilů
Corse. Klepalo to ako starý traktor. Nepomohli ani výmeny oleja ( redší, potom hustejší). Nalial som toto a po cca. 500 km bol poznať rozdiel.
Po 1000 km klepanie úplne prestalo. či je vhodné aj do motorky to Ti hádam povedia. V návode sa píše iba o motoroch s hydroštemi.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tokico - brzdové destičky Kawasaki VN 1500 | PepaSahib | 16 | 20.2.2024 v 17:16 lecomondo |
Pokazil sa sytič a neide voľnobeh Kawasaki VN 1500 | Osif | 4 | 20.11.2023 v 13:11 Osif |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 3 | 31.7.2023 v 23:41 karel28 |
Cruiser, brzdy a motory Honda VTX 1800, Kawasaki VN 1500, Yamaha XVS 1300A M... | Kritix | 0 | 2.7.2023 v 20:30 Kritix |