Nechcete to dopustit? Vadí vám, že padesátiletá tradice, která z nás udělala motocyklovou velmoc, má jen tak skončit kvůli tomu, že je pár bafuňářům trnem v oku? Že v zemi, kde se můžou vyhodit miliardy za jednorázové lyžařské mistrovství, kde se posílá jen tak ze dne dotace 60 milionů na stadion provinčního fotbalového klubu, nedokážou politici dát peníze na poplatek za Grand Prix? Že si nedokážou domyslet, že se jim několikanásobně vrátí? Připadá vám to celé absurdní?
Tak se k nám přidejte. Na této stránce se dozvíte, jaké akce se plánují na podporu zachování Grand Prix. Možná to skončí jen na Facebooku. Možná sepíšeme petici. Možná vzniknou protestní samolepky. A možná všichni společně vyjedeme na Prahu, abychom ukázali politikům, že CHCEME MOTOGP V ČR! A že by to měli chtít i oni.
Celá tahle akce vznikla, protože nám – motorkářům – došla trpělivost s tím, jak politici označují MotoGP za Matějskou, jak si odmítají připustit, že jde o největší akci v České republice. A to je potřeba jim ukázat. Na Grand Prix se nás každý rok sjedou jen na motorkách desetitisíce. Tak přestaňme mlčet!
Tohle není stránka na podporu Abrahama nebo Automotodromu Brno. Tohle je stránka na podporu Grand Prix, která patří na Masarykův okruh. Přežila komunistickou éru, přežila konec přírodních okruhů, přežila divoké začátky kapitalismu. A naší povinností je udělat všechno pro to, aby tady byla dál.
Přidejte se k nám a třeba společně dokážeme to, co se nepodařilo prosadit brněnským politikům ani vedení okruhu. Zachráníme Grand Prix České republiky.
P.S.: Samozřejmě jsme o této aktivitě informovali vedení Automotodromu Brno. Naše aktivity podpoří, jak budou moci.
Zde můžete shlédnout video na ČT24.
Už se o nás mluví i v televizi na nova sport!!!
PODPOŘTE TUTO AKCI S NÁMI NA FACEBOOKU
!!BOJUJTE S NÁMI ZA MOTO GP NA TOMTO ODKAZU!!!
SDÍLEJTE A ŠIŘTE DÁLE MEZI JEDNOSTOPÉ BRATRY!
E: přidáno video
Naposledy editováno 17.05.2014 11:09:05
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
AKRO píše: Dorna opravdu má aktivity i v jiných sportech než je WSBK a MGP - Bohužel pro tyto sporty!
Máš v textu jednu zásadní chybu. Napsal jsi SPORTY, ale vrcholové soutěže dávno nemají nic společného se sportem. Je TdF sport když Konig nezávodí ale pomáhá vyhrát soutěž jednotlivců kolegovi z týmu!! Vše co se kolem TdF děje, je to sport? Nebo F1 , co to má společného se sportem??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Vova píše: Máš v textu jednu zásadní chybu. Napsal jsi SPORTY, ale vrcholové soutěže dávno nemají nic společného se sportem. Je TdF sport když Konig nezávodí ale pomáhá vyhrát soutěž jednotlivců kolegovi z týmu!! Vše co se kolem TdF děje, je to sport? Nebo F1 , co to má společného se sportem??
To máš samozřejmě pravdu! Vrcholové sporty jsou už jen kšeft a honba za ziskem!
""asi"" nevyřešíme . Když se holt z FIM, už před řadou let, stala instituce plná sice noblesních,
ale věkově a odborně nezpůsobilých pánů, kteří řešili už jen záležitosti ne nepodobné těm
bruselským se "zakřiveností banánů", tak odbornou část MS svěřila schopným (všeho) ...
Jinak by TENKRÁT v FIM muselo dojít ke kompletní personální výměně za nejmíň o polovinu
mladší generaci . No a "teplý fleky" se přece zásadně dobrovolně neopouští Takže přede-
vším MLADŠÍ, ale taky početnější garnitura (navíc se zkušenostmi v okruhovém motocyklovém
sportu ! ) do FIM nenastoupila a MS GP začala "kralovat" Dorna a o pár let později i WSBK .......
http://www.speedweek...terung-geworden.html
V tomto článku je několik zásadních postřehů, o které bych se rád podělil i s dalšími fandy
obou okruhových MS, protože jsou zcela zřejmé důvody, proč Dorna ovládla i WSBK :
Autor článku velice srozumitelně sdělije, že GP na Sachsenringu předcházelo před r.1998
velmi dlouhé rozhodování ADAC (a dalších německých institucí), jestli pořádat na Hockenheim-
ringu či Lausitzringu, když při MotoGP na Hockenheimringu předtím v r.1991 prodělal kmotr F1
BE cca 1,1 milionu Euro a v r.1997 přišlo na Nurburgring pouhých 17.000 diváků ........
Přitom obrovské tradice jasně vypovídaly ve prospěch Sachsenringu a dnes jsou již tato pozitiva
plně známa : už na pátečních trénincích je přítomen, v jiných zemích ( zdůrazněn především Assen ! )
nevídaný počet diváků, okolní hotely a penziony neztrojnásobují ceny pro GP-víkend a diváků při
nedělních závodech bylo vždy kolem 100 tisíc . Nepochopitelně dodnes přetrvává, že z tohoto
počtu byly při prvním ročníku GP na permanentní trati Sachsenringu pouhé 4 tisíce ze "starých",
t.j. zápaních zemí SRN a i v současnosti pouhých 6 tisíc ......... Pravděpodobně proto, že si mohou
dovolit návštěvu LeMans, Assenu, Mugella, Brna a Misana .
Ovšem nejpesimističtěji vyznívá zmínka autora, že Dorna pro r.2017 zvýší REGISTRAČNÍ POPLA-
TEK POŘADATELŮ na další sezonu ( většinou nazývaný "ZALISTOVACÍ ", protože Seznam pořa-
datelů se anglicky řekne LIST OF ORGANIZERS ) ze současných 3 - 3,5 milionu Euro
na 4 miliony ...... ( , moje poznámka ) .
Autor se ani netají tím, že po navýšení ceny vstupného těžko na Sachsenring přijede více diváků
z Rakouska a Švýcarska než dosud a není tak vyloučeno, že SRN po GP-F1 může ztratit i MotoGP .
Naposledy editováno 21.07.2015 15:52:03
matrixbiker píše: Vova> Ještě můžeme být rádi jak to v těch motorkách je. Tam naštěstí jednou všichni za sebe.
Já si tím nejsem jistý. V Tdf nejedou v týmech jezdci zadarmo (na rozdíl od mnoha týmů SBK a moto GP) a ještě, že musí sehnat bohatého sponzora.
Jeden s posledních snad férových seriálů je RED BULL cup. Škoda, že se to nejde jako mistrovství světa. Doba kdy si jezdec koupil závodní motorku (série) z továrny a pak jel o titul se již nevrátí.
Naposledy editováno 21.07.2015 20:44:27
1 reakcí na tento příspěvek Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Když "multiprofesor"držel novoroční projevy, bylo už vše ztraceno, respektive
"zprivatizováno", když ne přímo rozkradeno ""Vyrovnané"" rozpočty nám byly naser-
vírovány už předtím - dokud na to vyrovnávání stačil penzijní fond ...
Pak už ty schodky státního rozpočtu vzaly rychlý spád ...
Jó, holt když dělám léta prognózy pro bolševika, musí to být později "někde znát "
Naposledy editováno 23.07.2015 09:35:51
Pokud jsem za komunistů jel MR tak vím, že televize za přenos pořadateli platila. Dnes je to naopak. V TV je nějaký pořad na začátku, či konci je prezentace sponzora přenosu, či pořadu. Také ten TV přenos se dnes nedá srovnat s tím jak to vypadalo dříve.
Dnes žádný výkonnostní sport (o vrcholovém nemluvím) není pro chudé. I rekreační není zadarmo.
Když jel můj potomek okruhy, tak někdy jel současně kategorii stock i supersport. Pamatuji se, že jsme to spočítali, že to stálo 75 000kč (Pá, so, ne)
každá třída 2x trénink a 1 závod to jsou 3 nové sady gum, celkem 6 sad. dále vklad, benzím, oleje, doprava, to vše pokud to bylo bez pádu. ..
Na druhou stranu špičkoví sportovci nikdy neměli takové příjmy, jako dnes.
Dnes se ve všech sportech používají technologie a materiály o jakých se nám nedávno ani nezdálo.
Tady takové laciné nadávání na politiky , že vše stojí za ho-- - o je mimo mísu. Naštěstí je dnes doba, že vše co máme a co jsme dosáhli záleží nejvíce na nás.
Často mě lidé říkají: Ty se máš, ty podnikáš.. Když mu řeknu tak podnikej také, tak vždy je odpověď stejná. Nemám peníze, nemám prostory, nemám... nemám... nemám... Moje odpověď je : NEŘÍKEJ CO NEMÁŠ, ALE ŘEKNI COS PRO TO UDĚLAL ABY JSI TAKÉ PODNIKAL A MĚL SE TAKÉ DOBŘE.???
Tím ho naprosto šokuji a mám zaručeně dalšího nepřítele. To každý neunese, ale je to tak.
1 reakcí na tento příspěvek Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
KTEŘÍ od r. 1993 Tvýmu podnikání "vytvořili tak úžasný"podmínky a sobě konta
v zahraničí . Byla to JEJICH úporná snaha za "vším" udělat tlustou čáru a pokud
se někdo vzepřel, dopadl jako Michálek na ministerstvu (život. prostředí?)a to je
jeden příklad z mnoha a mnoha . Nebo, "nedej Bože", namalovat jednomu z nich
tykadla na předvolebním bilbórdu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Věř, že jsem rád, že jsem v ČR a hlavně v EU. V zemích bývalého CCCP mě často lidé říkají, že u vás v EU (i ČR) je pořádek a platí zákony. .. To není sranda, ale fakt mě to říkají.. Jinak nejhezčí holky jsou na východě. Na opačném straně jsou ženské v Anglii. Tam někdy nevím, zda je to chlap, nebo ženská. Hezké tam jsou jen černošky a holky od nás a z východu.
2 reakcí na tento příspěvek Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Naposledy editováno 24.07.2015 16:36:18
PityGPX píše: Vidíte? AMD už prostě řeší a zkoumá, jaké akce by mohl pořádat na okruhu, když nebude MOTO GP, na co by vlastně okruh byl dobrej.
Víme že chtějí udělat motokrosovou trať, víme, že tam nedávno přistálo letadlo / vrtulník, a teď už i svatba! Jakou další akci se AMD může finančně přilepšit?
ta svatba, to je hrozna sracka
1 reakcí na tento příspěvek Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Měl by tam navést víc sněhu jak ti poťapaní Pražáci co vozí sníh z Krkonoš do Prahy aby tam mohli pořádat závody na lyžích
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bojujme proti zrušení moto GP v brně!!!
Darmah píše: Asi bylo málo sněhu a těma hůlkama mu dělali důlky do asfaltu
Měl by tam navést víc sněhu jak ti poťapaní Pražáci co vozí sníh z Krkonoš do Prahy aby tam mohli pořádat závody na lyžích
tak důvod je rozmrzající stopa, tady to papouškuje ta madračka
o5zpět píše: tak důvod je rozmrzající stopa, tady to papouškuje ta madračka
Myslíš, že taky DŘE JAKO KŮŇ?
Naposledy editováno 24.07.2015 21:54:25
Před sezonou 2015 se rozešly cesty brněnské firmy Cardion - po deseti letech - jako hlavního sponzora týmu MotoGP Karla Abrahama a týmu AB Motoracing. Nyní dle webu Speedweek.com uvažuje 25-letý jezdec - jeden ze tří českých vítězů závodů GP - o přestupu do MS-Superbike v sezóně 2016.
Od svého prvního startu v Grand Prix - Jerez 2005 - nosil Karel Abraham, momentálně jediný český pilot v MotoGP, logo hlavního sponzora firmy Cardion. Mezitím absolvoval «Abaja» celkem 155 závodů Grand Prix – 63 v MotoGP, 61 v kubatuře Moto2/250 ccm a 31 v 125-kách.
Jelikož týmový šéf Karel Abraham senior nenašel za hlavního sponzora - brněnská firma CARDION s.r.o. byla založena roku 1994 jako výhradní zástupce společnosti St. Jude Medical pro Českou Republiku a na . trhu se zdravotnickými prostředky působí již téměř dvacet let - tak je dle Speedweeku hodně těžce představitelné financovat další sezónu v MotoGP, navíc s motocyklem Open-Class Honda není zrovna «ustláno na růžích» a kýžené úspěchy se prostě nedostavily - ostatně se jich nedočkaly ani jiné týmy s tímto motocyklem.
CEO Dorny Carmelo Ezpeleta si ostatně přeje v budoucím startovním poli MS-MotoGP optimální počet 22 jezdců a nejlépe ve dvoučlenných týmech. Momentálně závodí v MotoGP 25 stabilních jezdců, a tak jednočlenné týmy jako AB Motoracing či IodaRacing nebudou od Dorny dále akceptovány. Navíc ani HRC nemá v úmyslu podporovat jako v letošní sezóně osm, nýbrž pouze šest pilotů v příštím roce.
Abraham proto uvažuje přechod do paddocku MS-Superbike, kde by pilot jeho jezdeckého kalibru s motocyklem za 100.000 Euro byl schopen bezproblémově o špičková umístění. V MotoGP vyžadovala Honda za «chromý» Open-Bike bez «Seamless-Gearbox» více než Million Euro za rok, jako leasing, tedy za pronájem!
Týmový majitel Jorge Martinez si už vloni stěžoval, že konkurenceneschopná Honda-Production-Racer RCV1000R stála místo původně nabízených 1,2 milionu 1,8 až 1,9 Mio pro jednoho jezdce na sezónu. A Honda-Open-Bike 2015 je ještě o něco dražší.
Továrně Honda ale nezůstane Abraham v seriálu Superbike zřejmě věrný, CBR1000RR není vůbec konkurence schopná a úřadující mistr světa WSBK Sylvain Guintoli s tímto motocyklem horko těžko závodí ve druhé polovině Top-10.
Daleko pravděpobnější je, že se Abraham senior vrátí ke svému spojení s Ducati. K řediteli závodního oddělení Gigimu Dall’Ignovi má český manažer velmi dobré vztahy, ostatně nesmíme zapomenout, že teprve po odchodu Itala od Aprilie k Ducati, změnil značku i Abraham.
A co ještě mluví pro Ducati: Bike 1199 Panigale je po Kawasaki ZX-10R druhým nejsilnějším motocyklem v MS-Superbike.
Po odchodu týmu Effenbert Ducati a českého jezdce Jakuba Smrže byl český tým s českým jezdcem byl v MS-Superbike velmi vítaným subjektem. A to by znamenalo šanci, že by se šampionát WSBK mohl vrátit na Masarykův okruh. Bez závodů MS v Německu a v Rakousku by závod Brně jistě nalákal hodně fanoušků ze sousedních zemí. A jelikož MS-MotoGP se bude jezdit na Masarykově okruhu zřejmě i v budoucnu, tak je jistě hodně představitelné, že by Dorna kombinovaný balíček MotoGP/Superbike velmi přivítala. A bylo by to hodně finančně zajímavé i pro promotéra Karla Abrahama.
Názor webu motodenik.cz: Pokud opravdu dojde k přesunu Abaji z paddocku MotoGP do paddocku WSBK, tak by zde Karel Abraham mohl s kvalitním motocyklem závodit ve druhé polovině Top-10, tedy minimálně na úrovni Baiocca, Badoviniho či Mercada.