1 reakcí na tento příspěvek Jak jezdit s dvouválem?
docela se divím, že ti to dělá problémy - RSV je totiž svým charakterem hodně podobné čtyřválcům - tzn. že má rádo otáčky... Teď si představ, že bys přesedlal na Buell nebo třeba MT-01 . Pokud udržuješ motor rsv v otáčkách 5000 a víc, tak by to mělo jet v pohodě, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jezdit s dvouválem?
Petr-RSV>to Fizzer:
docela se divím, že ti to dělá problémy - RSV je totiž svým charakterem hodně podobné čtyřválcům - tzn. že má rádo otáčky... Teď si představ, že bys přesedlal na Buell nebo třeba MT-01 . Pokud udržuješ motor rsv v otáčkách 5000 a víc, tak by to mělo jet v pohodě, ne?
Neudržuju. Jsem byl fakt zvyklej na to, že mi to táhlo už od volnoběhu. OK, takže 5000 a vejš a všecko bude v pohodě? tzn po městě za jedna, max za dva... no potěš :o lol
2 reakcí na tento příspěvek Jak jezdit s dvouválem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak jezdit s dvouválem?
Petr-RSV>A taky jde o to, že spousta lidí si myslí, že s dvouválcem nemusíš řadit. Sportovní dvouvály jsou na tom přesně obráceně - řadí se mnohem častěji, protože máš k dispozici menší spektrum využitelných otáček, než na čtyřválci...
jj, vyvedl jsi mě z omylu lol
1 reakcí na tento příspěvek Jak jezdit s dvouválem?
Mne to razeni prave ze bavi(aspon u BMW... Vcka budou asi vic skubavy)... prijde mi nuda kopnout tam nejvyssi kvalt a jet na neho 50-250km/h..
Petr-RSV>A taky jde o to, že spousta lidí si myslí, že s dvouválcem nemusíš řadit. Sportovní dvouvály jsou na tom přesně obráceně - řadí se mnohem častěji, protože máš k dispozici menší spektrum využitelných otáček, než na čtyřválci...
musim jedině souhlasit. taky se mrkni jakou jsi měl rozetu na fzr a jakou máš na rsv je o dost mešní a takový to brblání na dvojku v 1500 otáček to protestuje řetězovka jako sviň. Na ducně mám na jedničku ve 40km/h 4000 otáček a vůbec mě to nesere :)
1 reakcí na tento příspěvek Jak jezdit s dvouválem?
Lada.s>prostě zapoměn na brblání po městě na 2 tis otáček, ja na VTR jdu pod 3 tis pouze při brždění motorem. A taky je pitomost to honit ve vysokých otáčkách jako čtyřválec, radši řadit a udržovat to ve středních otáčkách kolem vrcholu krouťáku
Nemám otáčkoměr, takže neporadím Ale Lada má pravdu, při podtáčení motorka cuká a vytáčet extrémně také nemá smysl...
Je fakt, že se musí víc řadit, ale když si zvykneš, tak tě to i baví...
Teda ne, že by mě to lákalo, ale jen takovej postřeh
Naposledy editováno 23.03.2008 13:03:29
Petr-RSV>to Fizzer:
docela se divím, že ti to dělá problémy - RSV je totiž svým charakterem hodně podobné čtyřválcům - tzn. že má rádo otáčky... Teď si představ, že bys přesedlal na Buell nebo třeba MT-01 . Pokud udržuješ motor rsv v otáčkách 5000 a víc, tak by to mělo jet v pohodě, ne?
jj, Buell a MT.. to nejjj z 2valcu
nejak nechapu autora tohoto threadu, ze ma problem s 2valcem??? kurna, kdyz je to to nejjj a kdo nejel na 2valci nevi co je motorka naposledy kdyz sem zkousel new R6R, tak vim, ze 4val nikdy do 10tis ot. NIC a pak toho prislo naraz tolik, ze nevis co s tim...takze 4val nebrat :\
To u DL650 je motor takovej kuckavej do 4 tisíc a pak táhne krásně lineárně zesiluje až do omezovače.
btw: jak je to u dvouválů s tím bržděním a ubíráním v zatáčkách? Chystám se na SV1 nebo raptora 1000. Na Varaderu jsem problémy neměl.
Naposledy editováno 23.03.2008 20:54:40
Toman>trosku cviku, trosku vic poslouchat motor a za chvilku to pujde Ja na brambore "musim" jet na 6ku min 80km/h ideal tak kilecko... 60km/h na 4ku se da brblat...
Mne to razeni prave ze bavi(aspon u BMW... Vcka budou asi vic skubavy)... prijde mi nuda kopnout tam nejvyssi kvalt a jet na neho 50-250km/h..
40-250 na 6ku - to může bejt nuda, hlavně ale je to schopnost a tuhle schopnost oceníš až při couračce v hustý, pomalý koloně nebo při posunování v městským provozu - kde mě brambora (1150) po chvíli pěkně srala
Naposledy editováno 23.03.2008 23:59:36
nejak nechapu autora tohoto threadu, ze ma problem s 2valcem??? kurna, kdyz je to to nejjj a kdo nejel na 2valci nevi co je motorka naposledy kdyz sem zkousel new R6R, tak vim, ze 4val nikdy do 10tis ot. NIC a pak toho prislo naraz tolik, ze nevis co s tim...takze 4val nebrat :\ [/quote]
... tak co sedáš na turbínovej vysavač R6? zkus jiný 4vály, 1000-1400, ale vynech R1...
SV i Raptora 1000 jsem měl, motor ti brzdí trochu víc, no... za chvíli si zvykneš a nepřijde ti to... zase trochu šetříš destičky.
Tohle neřeš, spíš změnu posazu a ochrany proti větru dlouhodobějc pocítíš