měnil jsem třmeny z 2 na 4-pístky, ale pumpa nestíhá, tak řeším pumpu, rád bych radiál 19 mm.....ale nikde mi nejsou schopní říct kolikati mm pumpu tam prostě mají jak dealeři kawasaki tak honda...., mohl by mi pls někdo ochotnej pomoct? o jediné 19 mm pumpě vím že má CBR1000 fireblade, neví někdo o nějakém naháči? co CB1000R, z1000...? díky za radu
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
pokud ty trmeny fungovaly s 14mm pumpou a tys dal jinou 14mm pumpu a nemaka, maj nejspis obe pumpy jine prepakovani.
u klasicke koncepce je u 6ti pistu obvykle prumer pistku 16mm..... 19mm "neradialni" pumpu nejspis ani nenajdes...
2 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
Bandicoot píše: třměny jsou z K2kového gixera, řekl bych že tam jak říkáš byla 14ková pumpa, tak ale co s tím teď? fakt se to mačká děsně hluboko ale pokud tam dám 19ky aby to zas nebyly nějaké šílené klousačky..jsem z toho už celkem na nervy:(
Silene kousacky to nebudou, cim das vetsi pumpu, tim kratsi bude chod, ale zaroven se zmensi sila, takze budes na tu paku muset pusobit vetsi silou...
nejde udelat oboje, kratkej chod a aby to brzdilo zlehka....
jestli to mas komplet trmeny a pumpu ze stejne moto a packa se takhle propada, nejspis to mas blbe odvzdusnene, nebo myslis ze suzuki prodavala motorku ktere brzda sla domacknout az k riditku?
levny radialni pumpy jsou z novejsich gsxr - ale levny jsou protoze stoji za hovno a vsichni to meni za aftermarket :)
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
Bandicoot píše: třměny jsou z K2kového gixera, řekl bych že tam jak říkáš byla 14ková pumpa, tak ale co s tím teď? fakt se to mačká děsně hluboko ale pokud tam dám 19ky aby to zas nebyly nějaké šílené klousačky..jsem z toho už celkem na nervy:(
můžeš se podívat na pumpu z CBR1000 nebo R6, jsou kvalitní a tuším že by to mohlo brzdit dobře. Jsou to 16 mm. Nevím jak dneska, ale dřív ani nebyly moc drahý, levnější než aftermarket brembo.
Jinak já bych postupoval tak, že bych si zjistil průměry pístků na třmenu a zkusil najít motorku která má podobný hodnoty a je známá tím že brzdí. Od tý bych vzal pumpu.
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
Bandicoot píše: Průměry pístků na třmenu? to se dá někde vyčíst?
no z posuvky :) daji se zmerit.....
Problem je ze ta pumpa z GSR ma 14mm jako ta z gsxr - ale bude mit jine prepakovani... neni 14mm jako 14mm :) proto se u tech aftermarket pump udava prumer pistku a Pivot Point....
A lepší delší krok kousavky, než vlažnou krátkou brzdu pro arnolda, to už si poznal na seriovce, tak proč se k tomu vracet
Naposledy editováno 13.07.2015 13:55:14
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
"u klasicke koncepce je u 6ti pistu obvykle prumer pistku 16mm..... 19mm "neradialni" pumpu nejspis ani nenajdes..."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
knedlo píše: jojo vim ja spise reagoval na honzu
"u klasicke koncepce je u 6ti pistu obvykle prumer pistku 16mm..... 19mm "neradialni" pumpu nejspis ani nenajdes..."
no nejak uz mam hlavu tehle blbosti plnou, tak neco vypadava :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
Bandicoot píše: origo na GSR 750 jsem měl 2 pístkové třmeny a 14mm pumpu, vyměnil jsem jen třmeny z K2 gixera 4 pístky, ale pumpu jsem nechal origo z GSR.....brzdí to líp, super, ale ta pumpa to nestíhá a odvzdušněné to mám 3x, tam problém není. Mám rád krátkej chod páčky větší síla mi nevadí. Tak chci poradit jakou pumpu a hlavně z čeho tam narvat, v tom je ten problém
Proč tam teda nedáš pumpu z té K2ky GSXR?
1 reakcí na tento příspěvek Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pumpu na nakeda...jakej model ideal?
fockewulf píše: Proč tam teda nedáš pumpu z té K2ky GSXR?
Co je Ti kurva do toho?!?