Dneska si jedu na vyjížďce a najednou mi při zátahu vynechal motor, slabé nepatrné škubnutí. Nicméně to nebylo ojedinělé a začalo to víc a víc. Vždy když jsem zakroutil zápěstím a chtěl po motoru výkon.
Postupem času jsem se dostal k tomu, že když jsem chtěl zrychlovat tak se motor střídavě dusil a zrychloval, střídalo se to tak po 1 - 2 vteřinách. Když jsem vymáčk spojku a vyhnal otáčky až k 7 tisícum, nebyl žádný problém..., na volnoběh v pohodě, při plynulé jízdě kdy jsem udržoval stálé otáčky v pohodě, nestřílí do výfuku...
Když jsem zastavil a vypl motor, chvilku pak jela klasicky parádně, ale po 2 kilometrech se zase vrátila k cukání a dusení.
Rada? Tipl bych to že nestíhá dotékat benzín? a nebo vynechává nějaká svíčka.. Co s tím?
Nebo pod výčkem nádrže ucpanej přívod vzduchu a pokud ti to po zastavení a nějaké pauze zas chvilku jelo v pohodě tak je to pravděpodobný že je to tvůj případ.Poznal bys to pokud to začne zase tak zastav otevř nádrž ono to zasyčí, vyrovná se tlak a pak to zas funguje. To mě zase jednou dělalo na suzuky gsx.
Naposledy editováno 12.07.2015 20:17:51
Na diagnostice v aprílii vše naprosto v pořádku, žádné chybějící údaje, cívky ok. Od té jízdy kdy to zlobilo také vše ok, takže se závada přisoudila špatnému palivu.
Nicméně to už neplatí, když jsem se včera cestou na dovolenou vracel od brna zpět ku praze, protože se problém vysktl znovu a ten samý.
Motorka se po 100 kilometrech začala při zrychlování dusit. Jedno jestli zrychluju ze 2 tis. nebo z 5 tis. otáček, jak chci zrychlení dusí se a škubáním pomalu zrychluje. Když držím stejné otáčky, výkon je dobrý a to na 2 tis. nebo na 5 tis. otáčkách, to je jedno. Když zastavím a nechám vychladnout, chvilku je to ok. Večer jsem po dálnici myslel že už nedoskáču domu, pak jsem dal večeři, zapadlo sluníčko, ochladilo se a dojel jsem domu jako kdyby tomu nic nebylo...
Nějaká rada???
1 reakcí na tento příspěvek Při zrychlování se dusí
Někdo nějakou možnost jak zjistit funkčnost řídící jednotky? protože když se to děje, tak není cukání, ale dusí se celý motor, tzn. všechny 4 cívky a všechny 4 svíčky, musí to být něco co ovlivňuje tyto 4 nezávislé části najednou.
Kdyby byla špatná cívka tak by se podle mě projevovalo cukání a ne že by se chvilku dusil celý motor...
a jinak, tenhle motor ma hodne podtlakovych hadicek a jednu co vede do ECU a ridi motor. Koukni jestli neni praskla. Popripade jestli ti nepraskla nejaka hadicka co ridi volnobeh...
sundej nadrz, sundej airbox a vse projdi
1 reakcí na tento příspěvek Při zrychlování se dusí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |