Pro srovnání - v říjnu jsem si v Yamaze v braníku nechal dělat ventily na FZR (dvacetiventil), stálo mě to 3500 i s matrošem a podtlakama, a bylo tam cca 4h práce (podle webkamery se beztak půlku doby flákali).
btw nevim jak jsou na tom s profesionalitou, ptz rovnou jsem tam kupoval žárovky. Místo 12V-60W H3 mi vrazil 55W a když jsem se po přečtení nálepky divil, povídal že na tom nesejde, důležitý je H3. Místo parkovačky mi vrazil nějakou prapodivnou megažárovku, a omlouval se v momentě, kdy jsem mu řekl že parkovačka asi nebude dvojvláknová... pak mi dal do pytlíčku nějaký další dvě, bez popisu, tak doufám že v tom nebude zas nějaká zrada
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
Naposledy editováno 04.04.2008 12:58:23
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
Pro zajímavost mrkni tady:
http://www.ducati-cz...menu=garancni_servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit?
FiZzeR>NickSlaughter> nj, ale dělaj jen duchny, co? :\
Tak jsem tam brnknul a prý mají tolik práce, že jiné značky na servis bohužel neberou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit?
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A-spirit?
NickSlaughter>Tak jsem tam brnknul a prý mají tolik práce, že jiné značky na servis bohužel neberou
musím se smát (nic ve zlým)
začalo mi na RSV chcát spojkový prasátko na motoru, tak tu hledám rady, tak jsem se skrz témata propracoval sem...až do týhle doby seriózní činnost, než jsem si přečet ty dva řádky co mě totálně odrovnaly Bylo to myšleno jako narážka na Duc
Ale v tom servise dělaj jen Ducny viď? Nojo, maj tolik práce že na nic jinýho nezbejvá čas
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=71707&fid=6
stačí vyměnit to malé gufírko za pět kil, nebo je třeba vyměnit i těsnění kolem toho válečku(to musí být právě v háji když to přes něj chčije) pokud to chápu správně, to malé gufírko je tam pravděpodobně jen proti nečistotám. Poraď prosím
1 reakcí na tento příspěvek A-spirit?
Whistler>Fizzere, jezdil jsem, jezdil, kapalina se ztrácela z nádržky, páčka měkla a měkla až jsem řadil skoro bez spojky dneska jsem to rozebral, vesele to tam chčije přes to malinké gufero. Nikdy jsem hydraulickou brzdu nerozebíral do mrtě, ale kolem pracovního pístku by mělo být těsnění, Ejpril tam má ještě to malé gufírko. Řešilo se to kdysi už v tomhle vlákně
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=71707&fid=6
stačí vyměnit to malé gufírko za pět kil, nebo je třeba vyměnit i těsnění kolem toho válečku(to musí být právě v háji když to přes něj chčije) pokud to chápu správně, to malé gufírko je tam pravděpodobně jen proti nečistotám. Poraď prosím
Stačí když vyměníš ten vnější těsnící kroužek. Vyčisti vnitřek prasete třeba čističem na brzdy, a povrch musí bejt hladkej bez drážek a škrábanců, jinak je ti těsnění na prd. Před montáží ten gumovej kroužek mázni silikonovou vazelínou, sníží to sílu na páčce a nebude ti černat kapalina.