mám Hondu XBR 500 z roku 1986, zavřenou verzi. Motor klasický jednoválec RFVC podobný těm v GB500, XL600, NX500/650 a dalších.
Po delším odstavení z provozu a znovuzprovoznění kuckal motor, občas střílely výfuky a celkově bylo něco špatně.
Po otevření a vyčištění karburátoru začal protékat. Je stářím zpuchřelá guma na plovákovém ventilu/jehle (neznám přesný název).
Našel jsem ho na ebay za tři stovky pro typ GB 500 (což je vlastně stejná motorka v cafe racer vzhledu), ale nevím, jestli je opravdu stejný a dá se tam dát:
http://www.ebay.com/itm/160912902765
Tady v popisu mají jen GB500 a ne XBR500, ale jiný prodejce má podle fotky podobný nebo stejný ventil popsaný jako XBR+GB
Případně tam mají celou sadu do karburátoru včetně těsnění a trysek. Ale mají dvě:
KEYSTER KH-1235N: http://www.ebay.com/itm/251671805502
KEYSTER KH-1268N: http://www.ebay.com/itm/251671804433
Obě jsou pro XBR 500 stejné ročníky. Liší se popisem trysek.
A když hledám sady pro GB500, tak mi to najde oboje stejné 1235N a 1268N, tak snad je to fakt stejné.
Radši bych koupil jen ten samotný ventil, ale potřebuju poradit od někoho znalejšího, jestli je to správný typ.
Našel jsem na prodej i ventil popsaný přímo jako pro XBR, ale ten byl dražší než ty kompletní sady, to by byl asi nesmysl kupovat.
Díky za jakékoliv rady.
PS: do popisu jsem dal kromě XBR a GB i Dominatora, nevím, jestli nemá stejný karbec.
A taky FT 500 Ascot, protože u jiného prodejce mají zase ventil popsaný jako pro GB500+FT500, ale zase jim tam chybí XBR.
ps:nez budes ale zkouset jinej bazmek,tak tam dej ten puvodni bazmek a jen prihni plisek co na bazmek tlaci....99 pripadu ze sta to pomuze
Naposledy editováno 07.07.2015 21:16:46
KEYSTER KH-1235N: http://www.ebay.com/itm/251671805502
KEYSTER KH-1268N: http://www.ebay.com/itm/251671804433
Obě jsou pro XBR 500 stejné ročníky. Liší se popisem trysek.
Pro doplnění informací:
1) první sada je pro otevřenou verzi 44k
2)sada je pro zavřenou verzi 27k
Liší se hlavní tryskou otevřená verze má hlavní trysku 152 kdežto zavřená 158.
Originální číslo dílu který sháníš je: 16155-397-971
Ale mám doma několik XBRek a nikdy mi karburátor netekl tak že prvně bych taky hledal vadu v montáži.
Naposledy editováno 17.08.2015 11:33:08
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přestavba jednobuchu Honda NX 500 Dominator | Danny350 | 30 | Dnes v 12:16 ZdendaZB |
Rakousko-policie Honda NX 650 Dominator | Alex93 | 21 | 20.8.2024 v 20:59 MILOS61 |
Gumová objímka k přednímu blinkr Honda XBR 500 | Zodiak100 | 7 | 16.7.2024 v 22:24 Zodiak100 |
Vačka Honda NX 650 Dominator | zeli247 | 4 | 2.1.2024 v 20:30 wáca |
Ložiska Honda XBR 500 | VRM | 13 | 18.11.2023 v 20:50 Kratas14 |