Téma: Střelba do ssání a dušení za studena
5.7.2015 v 22:12
Ahoj, za studena se mi Vulkán někdy při přidání plynu dusí a nechce rozjet z místa, při jízdě a zabrání za plyn pak střílí do ssání. Po zahřátí už je to ok, ale i tehdy při brzdění motorem z kopce je slyšet, že to tlumeně střílí i do výfuků. Myslel jsem, že je to poškozeným vzduchových filtrem, ale věc se nespravila. Zřejmě od těch ran je poškozen i plastový držák vzduchového filtru, při výměně jsem tam našel olej a strany jsou jakoby popálené a místy zpuchřelé žehem. Prý to dělá chudá směs nebo špatné zavírání výfukového ventilu. Objednal jsem nový plast usazení vzduchového filtru, aby to těsnilo, jen aby to ale za chvíli nebylo stejné... Díky za řady, Honza
Naposledy editováno 05.07.2015 22:18:32
Naposledy editováno 05.07.2015 22:18:32
2 reakcí na tento příspěvek Střelba do ssání a dušení za studena
A jak vypadají příruby na karburátorech?Nastartuj motorku,nech ji trochu ohřát,tak aby to běželo na volnoběh bez sytiče a nastřikuj rozprašovačem vodu na sání.Když se změní chod motoru jsi doma,bere ti to od někud falešný vzduch.
Spíš sací, než výfukový. Změř kompresi, když bude malá, koukni na ventilové vůle, když dobrá, tak karbec (hladina, trysky, volnoběžná směs). Střílení do sání za studena pozoruji někdy taky, zřejmě za to může AC pumpa. Řeším to jízdou s otevřeným sytičem tak jeden, dva kilometry, pak je pokoj. Pokud máš "alternativní" výfuky, pak je spousta dalších možností.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Střelba do ssání a dušení za studena
Vítězslav_Máří> Ahoj, díky za typ, zkusím. Nevím, jestli nespojuji různé věci, ale všiml jsem si, že při "sportovním" akcelerování ten pochromovaný hrnec ssání pěkně vibruje do stehna, až je to nepříjemné. Možná tehdy chytá vibraci celého motoru, ale při běžné jízdě/akceleraci je úplně klidný. Mohlo by to být ještě nějaké vodítko k tomu střílení do ssání, nebo je to běžný jev? Díky, Honza
janvejbor> To je celkem normální jev.Je to tím,že motor při plné akceleraci má otevřená šoupátka pro přívod vzduchu naplno a skrz ten filtr v tu chvíli projde celkem dost vzduchu najednou.Chtělo by to změřit kompresi ve válci a zjistíš jak jsou na tom ty ventily.
čaute pánové mám také vulkána po nastartování nechám Kleontinku zahřát na místě mám též KN filtr , po stáhnutí sytiče si krásně přede na volnoběh po zahřátí vše vpohodě jde krásně za plynem a střílí akorád někdy do výfuku někdy z kopce mám tam ladáky.Kámoš co se věnuje motorkám též mi řekl že nemusím střílení moc věnovat pozornost že je to normální jev. Zkoušeli jsme také VĚCI jak je psáno předešlích článcích a vše OK.... mějte se
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kontrola, seřízení, oprava motoru Kawasaki VN 800 | Reno_666 | 3 | 1.10.2024 v 22:20 Kohlstein |
cuka a střílí do výfuku, spotřeba Kawasaki VN 800 | Kral111 | 3 | 14.6.2024 v 17:54 Kral111 |
Chybné zapojení a následky Kawasaki VN 800 | ZaoM | 20 | 3.3.2024 v 09:59 Ozzy_ |
Kawasaki VN 800 hadice chladenia Kawasaki VN 800 | StanleyPastucha | 3 | 29.9.2023 v 06:17 StanleyPastucha |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |