2 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
Peta3ek píše: Mysliš že to nemá cenu? Najeto 470km ........... """"Příliš měkká i na "nejtvrdší" nastavení a snad vůbec netlumí. Když na motorku člověk přitlačí na klikatých rozbitých okrskách, motor táhne, brzdy brzdí, přední vidle zvládaj, ale zadek se houpe, odskakuje. Již jsem vyměnil za pružící a tlumící jednotku Wilbers a motorka se chová naprosto precizně. Doporučuji všem tuhle změnu"""" Citovano od zmíněného uživatele
Kamarád tuhle motorku koupil novou a na FB to neustále vychvaluje. Jinak jezdí léta měl kde co a tak je mi divný že by s tim chvilku nešlo přežít než se to alespoň stihne trocha opotřebit.
Naposledy editováno 30.06.2015 20:14:58
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
Kazdopadne pocitej tim, ze nakupem to nekonci - originalni OEM jednotky jsou stavene v podstate na zivotnost stroje, vydrzi X let, tyhle ohlins apod tlumice se naopak musi pomerne casto repasovat - menit olej, tesneni apod...
ostatnim jmenovanym bych se vyhnul z duvodu maleho rozsireni u nas = obtizne servisovatelnosti.
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
Jinak mezi top patří výše zmíněné, ale pochybuju že na rozpočtovou motorku za 150000,- si dáš tlumiče za 50000,- (předpokládám že to chceš řešit kompletně i s vydlicí)
Já bych ve tvém případě navštívil nějakého Specialistu a nechal si nastavit motorku na svoji váhu a styl jízdy. Předpokládám že se vejdeš do 5000,-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
Peta3ek píše: assassin> aha aha tak to ja myslel ze tak drahe tlumice mají dlouhou zivotnost. Ne zebje budu urcitou dobu muset repasovat
To neplatí jen u tlumičů. Takhle je to skoro se všim od gum až po motor vždy je něco za něco.
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
to ze s tim tlumicem muzes jezdit dokud nevytece a uvnitr muze byt hnusna brecka je vec druha...
tak pokud mas 20tis na tlumic tak uz te servis za trojku rocne nemusi trapit ne?
assassin píše: u tech "zavodnich" ala ohlins a spol je vyrobcem doporucenej servis jednou rocne... to same ti rekne servisni stredisko.
to ze s tim tlumicem muzes jezdit dokud nevytece a uvnitr muze byt hnusna brecka je vec druha...
tak pokud mas 20tis na tlumic tak uz te servis za trojku rocne nemusi trapit ne?
tohle píšou zrovna u Nitronu:
Race Use - Every 10 - 15 hours
Road/Track - 20,000 – 30,000 km / 12,000 – 18,000 miles
U mě je to servis jednou za 4 roky
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek Pružící a tlumící jednotka
Peta3ek> Bude každopádně nejrozumnější pokud by si peníze nemusel počítat moh koupit ten nejdražší a tenhle dát třeba kamarádovi byla by to jiná ale aby si do toho investoval peníze který by se mohly hodit to nemá moc cenu i tak je to dobrá motorka. Radši si šetři peníze ať pak koupíš to co opravdu budeš nutně potřebovat nebo pak třeba ten Ohlins
Naposledy editováno 01.07.2015 21:36:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
-Ajk-- píše: Peta3ek> Když toužíš po zlepšení podvozku, proč si ho teda nenecháš nastavit v odborném servisu na váhu a styl jízdy?
To ma nastavitelny jenom predpeti, a ten tlumic je nic moc. Na tyhle motorce bych ho menil rovnou po koupi. Ono to pomuze prakticky kazdymu japonci, vic nebo min.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
Tady máš i krásný Článek
Edit: překlep
Naposledy editováno 01.07.2015 22:21:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
Samozřejmě že s lepším tlumičem máš víc možností a bude zřejmě odvádět i lepší práci, ale pořád je to tak 20000,-
-Ajk-- píše: Stev> A co chceš pak jako nastavovat? MT07 je bike na ježdění do práce, do města, na cestování, prostě univerzál žádná okruhovka. Máš prostě nastaveno na sebe.
Samozřejmě že s lepším tlumičem máš víc možností a bude zřejmě odvádět i lepší práci, ale pořád je to tak 20000,-
přiznám se že jsem si spletl MT07 a MT09, na MT07 bych asi tlumič s expanzkou nepožadoval
Jinak k těm cenám, základní Nitron, kterej má jedno štelovátko pro odskok i kompresi, vyjde zhruba na 15 tis, už je tam i pružina na hmotnost jezdce. Kdyby předělání stávajícího mělo stát 10, radši bych šel touhle cestou. Navíc se tam dá nastavit i délka tlumiče. Zlepšení to bude 100%
Nitron
Další možnost Wilbers, ten je za 13, pro mě druhá volba
Wilbers
Je toho dost, ale kdybych kupoval (respektive asi do dvou let budu kupovat), tak vybírám z těhle dvou značek. Předělanej sériovej tlumič jezdím teď.
Naposledy editováno 02.07.2015 07:50:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pružící a tlumící jednotka
E: nevim jestli si to pochopil ale on jen cituje co si o tom přečet ne že zaznamenal problém
Naposledy editováno 02.07.2015 08:11:03