Zbývají pouze brzdové třmeny nebo destičky - nějaké rady kde by mohl být problém? díky
Naposledy editováno 24.06.2015 20:56:56
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 650 vibrace při brzdění přední brzdou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki Versys 650 vibrace při brzdění přední brzdou
Vlnič píše: ....................... V jakým stavu je pneu?
Odskákaná guma umí divy.
Ráfek neháže - stejně jako kotouče přeměřeno úchylkoměrem. Vůle na ložisku kola - žádná. Zkoušel jsem zvednout kolo, když jemně přibrzdím a točím kolem, lze najít přesně místo na kotoučích kde je brzdný účinek podstatně slabší jak na zbytku kotouče. Podotýkám že tyto "hluchá" místa jsou na obou kotoučích. Kotouče jsem důkladně odmastil včetně destiček - situace stále stejná.
Naposledy editováno 25.06.2015 07:43:59
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 650 vibrace při brzdění přední brzdou
Takze bud je tam ten kotouc jinak vohlazenej o cemz pochybuju a nebo neumis merit uchylkomerem.
Btw: jakou hazivost ti to hlasi, 0 asi ne.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki Versys 650 vibrace při brzdění přední brzdou
Valda22 píše: úchylkoměr ukazuje nerovnosti pouze max. v setinách, a to po celém obvodu kotoučů. Pokud by se mělo jednat o nerovnost která se projeví vibracema, soudím že by úchylkoměr musel hlásit přinejmenším desetiny. Dříve to nedělalo, začalo to až po návratu z pneuservisu kde se měnila guma. Nabízí se samozřejmě že by to mohla být guma, ale není, protože jak jsem již psal ty hluché místa na kotoučích lze nalézt i když je kolo ve vzduchu a jen s ním točím.
ti tam s tim museli něco provést nemohly ti to nějak zamastit? jak kdyby nějak naolejovali hodně osu a rozstříkalo se to na kotouče
E: Jinak já bych to kolo měřil vyndaný na soustruhu nebo vyvažovačce a tam bych si dal uchylkoměr a rukou s tim otáčel. Na motorce bych to bral s rezervou. Možná by ze setin pak už desetiny byly nejsem si jistej.
Naposledy editováno 25.06.2015 22:20:25