Chci Vás poprosit jestli by jste mi nepomohli s výběrem moto. Je mi 47 let. jsem vysoký 176cm,a váha 96kg. Před měsícem jsem dodělal neomezený Áčko. Zkušenosti s moto mám jedině ze Simálu sr50 a tři roky jsem jezdil na skůtru Honda pcx 125. Motorku chci na pohodovou jízdu takže asi spíš cestovní enduro. Aby to mnělo pohodlné sedlo,trošku ochranu před větrem a hlavně úsporné jak na benzínu tak kolem toho . Díval jsem se na tu Hondu integru ale je to skůtr nevim ,ale líbí se mi od Hondy NC 750 a nebo Suzuki DL 650 V-strom. Investovat můžu do toho max. 120 000 Kč.
Děkuji za pomoc při výběru moto.
Naposledy editováno 01.07.2015 19:24:42
-krom NC si motorky vezmou kolem 5-6l/100
-koupil bych starší 4vál s výbavou do 60t kc, nechci skromně upozorňovat na typ co mám já
-případně v půjčovnách složit zálohu a vše co Tě napadne projet… .
-pravděpodobnost že s tím třískneš je vždy, tím odpadá starost aby to kolem toho nebylo drahé..
-motorky jsou v nákladech vždy drahé, buď měníš, vylepšuješ, opravuješ nebo hodně jezdíš protože Tě to drapne a nepustí…
Naposledy editováno 21.06.2015 11:13:28
2 reakcí na tento příspěvek Jakou moto pro staříka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
Naposledy editováno 21.06.2015 16:38:14
Zmíněná Honda je asi dobrá, prodává se dost, v inzerci se nezdrží a není až tak ošklivá. Sůza není rozhodně špatná volba, vzhledem k novějšímu modelu bude ve Tvé cenové relaci konstrukčně "výběhový" model. I přesto spolehlivý a s dobrými referencemi.
Nejlepší bude si rozhodně veškeré favority "osedět" aby jsi věděl co může překvapit při manipulaci, jistotě při výšce posezu, ergonomii a dalších faktorech.
Možná by nebyla marná taky Honda cestovnějšího charakteru s duální brzdou, případně ABS, kufry, ochranou proti větru a kardanem...Designovka to určitě není.
Asi nejvetší databáze spotřeb je na německém webu Spritmonitor , pokud je to důležitý faktor tak pro srovnání
A po zkušenostech s jinými, většími anebo silnějšími, rychlejšími a ještě těžšími mašinami vím, že Honda NC má pro mne své nezastupitelné přednosti a kvality."
Tak tohle mi přijde dost zvláštní, a svym způsobem i smutný. NC-čko chápu jako volbu začátečníků, ale čím může oslovit zkušenýho jezdce? Jasně, spotřebou. A dál? Nebo ti to stačí?
PS: nemyslím to nijak ofenzivně, nemám nic proti NC-čkům ani NC-čkářům...
VFR 800 VTEC je dobrá motorka, byl jsem s ní 2x na Sardinii, tedy 1200 km v kuse tam a zpět. Ale vyměnil jsem jí za RT z pohodlnosti - VFR je sice cestovní, ale měl jsem z ní utahaný ruce, nové VFR má vyváženější posaz. V této cenovce bych sáhl po např. 1150 RT...
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto pro staříka
Seděl jsem na nové VFR v prodejně a přišla mi sportovnější než moje. Ale mícháme jabka s hruškama VFR a RT je úplně něco jiného. VFR se hodí na lehčí turistiku parádně a je přitom stále dost dobře ovladatelná. A ten motor je jedinečnej.
Jinak to K1 máš pěkný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
keto píše: Pořád se tu počítá výkon, ňůtnometry,ale o tom to přece není,jestli někdo sedlá 125ccm skůtra a jde výš,tak mu NC zcela bude vyhovovat ,možná rok ,možná dva,možná napořád.Jde přece o pocit z pohody při jízdě a ten má každý někde jinde.Taky jsem už vyzkoušel od 200ccm skůtra až po 130kW nadlitry a nemám do dnes jasno co je to pravé ořechové a mám 54 roků.Musel bych mít v garáži alepoň 4 druhy motorek a ještě by se mohlo stát,že bych měl náladu na nějakou jinou a jestli tu někdo tvrdí,že Vstrm 650 jede, tak se dost mýlí.Mašiny co jedou jsou někde jinde,ale né každý jde po výkonu atd.atd.Takže až na extrémy máte všichni svou pravdu,ale koupi si musí vyřešit každý sám.Výhodou je,že již dnes není problém si půjčit testovací kus a projet se a podle toho si nakonec vybrat
Napsals to přesně tak, jak to je, jen bych nesouhlasil s Gahan37, proč by si nemohl do začátku koupit litra nebo i vyšší objem? Ne všechny litry mají 200 koní Výstižný je pořekadlo: hoď do vody toho, kdo se chce naučit plavat Teda pokud se neutopí Každej by si měl věřit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
petrumr píše: Kup NC 700X, přeci budeš jezdit do práce, na nákup atd. neposlouchej drátu, kteréj má starou vránu bez katu a lamdy.Myslíš, že on jezdí do práce nebo rano pro chleba? ten chleba by byl sakra drahéj a smradlavéj. Dráta jak to projížděl nevěděl, že to má i šestku, proto taková spotřeba, měl to pořád na omezovači a divil se, že to spí. Prostě zajdi k hondě a podiv se na všechny stroje.
jezdit s motorkou na nákup může jenom masochista....do práce leda tak někdo, kdo si chce ježdění, jako volnočasovou kratochvíli, znechutit.
jinak tu spotřebu 2,6 u NC bych chtěl vidět...nejspíš něco jako Roman2bk, který na Stromu jezdil/jezdí za tři litry něco http://www.spritmon...rt=3&powerunit=2
Naposledy editováno 22.06.2015 06:53:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
fockewulf píše: jezdit s motorkou na nákup může jenom masochista
Já to naprosto chápu, taky jsem si přece koupil motorku jen proto, abych s ní mohl jezdit na nákupy. A zítra si jdu pro Ferrari, protože potřebuju s něčím vozit na stavbu cement - ale dalo mi to fušku, než jsem na to sehnal střešní nosič a tažný.Neznám nic lepšího, než vzít motorku a jet do Billy a moc mě mrzí že nemám NC, protože s takovým obrovským zavazadlovým prostorem bych to mohl z Billy otočit na jeden nákup cca padesátkrát a to se s tak nízkou spotřebou vyplatí.
vybouřená_mrkev píše: Já to naprosto chápu, taky jsem si přece koupil motorku jen proto, abych s ní mohl jezdit na nákupy. A zítra si jdu pro Ferrari, protože potřebuju s něčím vozit na stavbu cement - ale dalo mi to fušku, než jsem na to sehnal střešní nosič a tažný.
Neznám nic lepšího, než vzít motorku a jet do Billy a moc mě mrzí že nemám NC, protože s takovým obrovským zavazadlovým prostorem bych to mohl z Billy otočit na jeden nákup cca padesátkrát a to se s tak nízkou spotřebou vyplatí.
Ha, ha, to mně pobavilo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakou moto pro staříka
Gahan37 píše: mar36> Ty Liberečák nesouhlasíš se mnou, přistěhovaným Liberečákem… jsem zdrcen ne vážně ten litr je moc na rozježdění… já vím že jdou hlasy když to máš srovnané atd ale realita je jen jedna… koukni se na profil Che… má výborně napsané..články na tohle téma a mě vždy baví když někdo umí napsat něco co má hlavu i patu.… já to teda nejsem, dělám si ze všeho a všech srandu..
Já to taky beru s humorem, neboj Nic není jen černý nebo bílý a je pravdou, že někomu bude dělat problémy i třeba jednohrncová osminka, zatímco jiný střelci si to hned od začátku rozdaj třeba s ZX10 a hned jim to sedne a brzy i jde Na druhou stranu je fakt, že výkonný nářadí má v sobě potenciál, se kterým se musí pracovat hodně uvážlivě
Jo a jestli jsi v Liberci, můžem někdy společně vyhnat pavouky z výfuků, jestli se ti chce Jezdím většinou sám, ale ve více lidech je to zábavnější.
Naposledy editováno 22.06.2015 10:17:07
1 reakcí na tento příspěvek Jakou moto pro staříka
Je tady na zkušenosti s Hondou NC několik reakcí/dotazů (některé i přímo na mne), tak se je pokusím podle svých možností zodpovědět.
Nejdříve asi to obecně nejméně podstatné, a sice nízká spotřeba takto koncipovaného "automotocyklového" motoru použitého v řadě NC:
Protože si to zakladatel vlákna stanovil pro svůj výběr jako důležitou preferenci (cituji: "a hlavně úsporné jak na benzínu, tak kolem toho"), dovolil jsem si zveřejnit zde svoji osobní zkušenost se spotřebou Hondy NC 750S (manuální převodovka - ne DCT automat). Můj závěr je ten, že výrobce nekecal a tento jeho dlouhozdvihový nízkootáčkový motor je (respektive při trošce snahy může být) ještě úspornější než můj dosavadní etalon v tomto směru, V-éčkový 750 ccm motor v Hondě Shadow.
A pokud to někoho opravdu zajímá, tak tu spotřebu paliva (dle BC 2.8 l/100 km, skutečně změřená 2.67 l/100 km při opakovaném dotankování přesně po hrdlo) jsem měl za těchto okolností (splněno současně):
- pozvolný záběh nového motocykylu s častými změnami jízdních režimů u zahřátého motoru
- sólo jízdy po mnou oblíbených klidných okreskách za malého provozu (nejčastěji o víkendech)
- poklidné spíš kochací jízdy s dodržováním zákonných rychlostních limitů (přes obce na čtverku/pětku do 55 km/h tachometrových), po klikatých okreskách do 70-80-90 km/h (podle chuti a potřeby)
Podle zjištěného chování motoru odhaduju že po záběhu a při snaze o co nejúspornější jízdu (ale ještě bez podtáčení motoru) by v případě potřeby (prodloužení dojezdu při nedostatku benzinu, zavřená benzinka, malá hustota čerpacích stanic cizině apod.) dokázal zkušenejší jezdec jet s Hondou NC 700-750S/X se spotřebou okolo 2.4 l/100 km.
Samozřejmě spotřebu by naopak zvýšila jízda po zcela neznámých trasách a hlavně v hustém provozu v dopravních špičkách (nutnost předjíždění pomalejších vozidel, proplítání se popojížděcíma kolonama aut a zácpama před křižovatkama), o jízdě stylem brzda-plyn ani nemluvě.
SuperSic58 píše: No teda Dovi, upřímně, čekal sem, že pudeš s NC pod 2,5l
Podle toho, co jsem o Hondě NC věděl před jejím pořízením, jsem u ní v záběhu předpokládal spotřebu srovnatelnou jako u své předchozí a už zajeté 750 ccm Shadowky nebo možná i mírně lepší - čili někde okolo 3 l/100 km. Skutečná spotřeba byla ale ještě o něco nižší než můj předpoklad, ale vůbec se proto nezlobím.
gugo píše: jen 2.67 l/100 km Noooo to musi byt zabava....
Jak se to vezme.
Jízda na JAKÉKOLIV motorce mě zatím vždycky dokázala uspokojit a vykouzlit úsměv na tváři. Ale chápu, že se možná kvůli tomu můžu některým motorkářům jevit jako divný nebo nenáročný člověk.
Samozřejmě pro toho, kdo má rád nebo potřebuje co nejrychlejší jízdu i za běžného provozu plus co nejčastější střídání intenzivního zrychlení/brždění a dokonalých kolínek na obě strany, není Honda NC vhodný adrenalinový nástroj.
fockewulf píše: jinak tu spotřebu 2,6 u NC bych chtěl vidět...
Jestli chceš, přijeď se podívat, předvedu.
Můžeme třeba i zaplombovat nádrž, nemám s tím problém.
V-tree píše: Není to čtyřválec, ale řadový dvouválec - v podstatě půlka motoru který Honda používá v autě Honda Jazz. To je hlavní problém tohoto stroje. Rozpočtovka dotažená ad absurdum. Taková plastová atrapa motorky.
Částečně souhlas, částečně nesouhlas.
Ten nízkootáčkový motor může být problém pro lidi zvyklé nebo (kvůli zátahu až nad středním pásmem otáček) nucené točit do omezovače posazeného někde okolo 10 tisíc ot/min nebo ještě výš.
Naopak zase pro mnoho dalších lidí není takto koncipovaný nízkootáčkový dlouhozdvihový motor se zátahem už od nízkých otáček nedostatkem, ale předností. Podobně se chovají třeba motory v čoprkrujzrech. Více o tomto motoru viz shrnující příspěvek následující za odpovědí kolegovi JohnnymuS08.
K tomu dalšímu:
Největší ad absurdum z pohledu samotného výrobce je to, že ta "rozpočtovka" je nejkvalitněji vyráběna právě přímo v nejdražším Japonsku...
Jinak ale Honda NC není o nic víc plastová než skoro všechny dnešní motorky včetně např. glorifikovaných baworáků.
postimg.org/image/wyx5f97vp/][img]http://s18.postimg.org/wyx5f97vp/honda_nc_750_s.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
Něco jako zdánlivě primitivní, ale spolehlivý Kalašnikov (v jednoduchosti je síla).
A dobře se to myslím hodí k robustnějšímu pojetí řady NC s nadprůměrně vysokou nosností...
postimg.org/image/v7dezi5gh/][img]http://s8.postimg.org/v7dezi5gh/Honda_NC750_Chassis.jpg[/img
(zvětšení na prokliknutí)
SuperSic58 píše: NC mi nepřijde jako špatná motorka, je jasný, že to nebude nějakej zábavnej dravec, jeho účel je jinde. Ale je pěkně předražený...
Všeobecně se dá bohužel o skoro každé nové motorce říct, že je předražená. Nejlíp je to vidět v porovnání s autama - je to holt daň za to, že automobilů se ve vyspělých zemích prodává řádově víc než motorek a že na rozdíl od véceméně nezbytného spotřebního auta je dneska na Západě motorka zbytné a luxusní zboží...
Ale zatímco některé motockyly jsou strašně předražené, nekteré jsou "jen" předražené.
Měl jsi štestí, že jsi svoji MT-07 bez ABS pořídil ještě loni za akční zaváděcí cenu 130 tisíc Kč. Letos stojí (bez ABS) 150 tisíc a s ABS 170 tisíc. A "strakatá" MT-07 Moto Cage s extra rámem už tuším okolo 200 tisíc. Podobně předražené mi přijdou nejvyšší modely Hondy NC (750X s DCT) nebo skútroidní Integry za skoro čtvrt milionu.
Já se nedávno rozhodoval mezi (cestovněji více zaměřenou) NC 750S a fun bikem MT-07 - obě s ABS. Yamaha MT-07, pokud by byla v této konfiguraci a mnou preferované barvě k mání (od loňského začátku až doposud jich sem chodí s ABS jen malý zlomek oproti MT-07 bez ABS), by stála 170 tisíc Kč. A dovybavená pro cestování čelním štítkem a alespoň topkejsem s plotnou a s držákem na MT-07 pak za cenu okolo 170 + 3 + 7 = 180 tisíc. O nějaké reálné slevě nemá cenu uvažovat vzhledem k dosud přetrvávající malé nabídce nulasedmiček.
Novou NC 750S s ABS a s čelním štítkem lze při vyjednané slevě (je potřeba si o ni říct) získat za cenu cca 158 tisíc a k tomu navíc v rámci probíhající akce (první byla loni na podzim, druhá teď na jaře do vyčerpání zásob) větší (turistický) čelní plexi štít, topcase s plotnou a držákem plotny.
Takže ta alternativní, jen lehce dovybavená MT-07 s ABS by mě stála okolo 180 tisíc, a stejně dovybavené a pro mne vhodnější a více cestovně zaměřené nové NC-čko rovněž s ABS a s manuální převodovkou jsem si i přes nevýhodný kurz Kč vůči Euru a US$ nyní (oficiálně a bez známostí) pořídil za 158 až 159 tisíc, čili o více než 20 tisíc levněji.
Nemyslím si tedy vůbec, že zrovna tato moje NC 750S s ABS, větším štítem a topkejsem s plotnou a držákama za celkových cca 158 tisíc byla snad nějak "pěkně předražená". Možná, že jiná a těžší Xka s automatem, ale ne tento eSkový naháč s klasickou mechanickou převodovkou.
___
Btw, někdo tady v diskusi zmiňoval Deauvillku.
Plně s tím souhlasím, ta mašina je nedoceňovaná - jak jsem o tom již před válkou hovořil s panem okresním hejtmanem
http://www.motorkari...mp;pgr=6#goto8147238
JohnnyS08 píše: Dovi> "Proto jsem asi taky i já těch strojů různých typů a značek vystřídal povícero a mám už zdárně za sebou všechny ty fáze hledání, objevování, nacházení a postupného ujasňování si vlastních potřeb a toho, co je nakonec pro něho u motorky to podstatné a co naopak není zas až tak důležité. A po zkušenostech s jinými, většími anebo silnějšími, rychlejšími a ještě těžšími mašinami vím, že Honda NC má pro mne své nezastupitelné přednosti a kvality." Tak tohle mi přijde dost zvláštní, a svym způsobem i smutný. NC-čko chápu jako volbu začátečníků, ale čím může oslovit zkušenýho jezdce? Jasně, spotřebou. A dál? Nebo ti to stačí? PS: nemyslím to nijak ofenzivně, nemám nic proti NC-čkům ani NC-čkářům...
Neboj, v pohodě, známe se z diskusí o čoprkrujzrech, a rád na to odpovím.
A myslím, že pak uznáš, že to nebyl smutný přechod, ale šťastný a pochopitelný...
Na úvod musím předeslat, že v posledních letech jsem jezdil cestovní enduro BMW F650GS (civilnější obdoba Dakara), krujzr Hondu Shadow VT 750, čtvrttunového nadlitrového BMW boxera, čtvrtinkové motardy a endurka Yamaha WR250X a WR250R a na čopra Hondu VT 750 Shadow Spirit.
- Nová Honda NC 750S mi proto přišla svým využitím a ovládáním podobná jako 650 ccm silniční enduro BMW F650GS, ale s ještě lepším motorem (méně vibrující a ještě úspornější dvojválec u Hondy NC, a s ještě větším rozsahem POUŽITELNÝCH otáček a navíc honďácky spolehlivě startující).
- Svou robustností, nosností a zátahem motoru v nízkých a středních otáčkách mi ta Honda NC přijde srovnatelná s legendárním a ještě celkem nízkootáčkovým BMW boxerem R1100GS nebo R1150GS.
- Spotřebou paliva je pak ta Honda NC srovnatelná se spotřebou skvělé Yamahy WR 250 R/X, přestože ty Yamahy jsou mnohem lehčí motorky s třetinovým motorem.
- A když si dovolím srovnání Hondy NC i s čoprkrujzrama, které jsem jezdil, tak trvám na tom, že projev motoru (vibrace, zvuk, zátah respektive krouťák posazený dolu) mi připadá skoro jako u čoprkrujzrů, ale na rozdíl od nich má NCčko menší hmotnost, lepší podvozek s vyššími zdvihy a lepší ovladatelnost; lépe a bezpečněji se na něm sedí a jezdí, mj. lépe brzdí a zatáčí. A kvůli loukoťovým kolům s bezdušáky a kvůli absenci množství chromu má NCčko menší nároky na kosmetickou údržbu. Přitom ale NCčko má kochací potenciál stejně velký jako kvalitní litrové nebo mírně nadlitrové čoprkrujzery, ovšem bez některých jejich nevýhod.
Kdybych to měl celé shrnout, tak řeknu, že NC-čko je s ohledem na běžné cestování slušně velké a i jeho přípustné užitečné zatížení je nadprůměrně vysoké. Jako stroj se slušně velkým rozvorem kol je přiměřeně rozměrný i pro vyššího jezdce a v případě potřeby i pro občasného spolujezdce, který má vzadu ještě relativně dost místa a navíc mu jsou k dispozici robustní pevná madla vzadu po stranách.
Z praktického hlediska je pro uživatele vychytávkou k nezaplacení velký integrovaný uzamykatelný odkládací prostor před sedlem (namísto obvyklé nádrže, u NC umístěné pod sedlem a přesto umožňující dojezd cca 400 km), který mj. pojme i integrální helmu.
Řídítka včetně zpětných zrcátek se mi při jízdě zdají dobře použitelná a vhodnější i pro ramenatější mužskou postavu. A už z výroby je NC-čko opatřeno čelním plexi štítem (u naháče typu "S" spíše štítkem) a jeho palubovka se sdruženým informačním displejem je umístěna dostatečně vepředu a vysoko pro zorné pole i vyššího jezdce, takže na NC-čku má člověk palubovku umístěnu v celkem přirozené pozici před sebou.
Motor je u NC-čka robustní, "předimenzovaný" (na dnešní motocyklové poměry podkoňovaný; s litrovým výkonem jen něco málo přes 70 koní a přiměřeně velkou olejovou náplní) a s předpokladem enormní životnosti a spolehlivosti. Servisní intervaly jsou dostatečně dlouhé (12 tisíc km) a ventilové vůle se vymezují ne výměnnými podložkami, ale mj. i vzhledem k nízkoobrátkovosti motoru se seřizují ještě "postaru" šroubkem, takže s nulovými materiálovými náklady.
Navíc u tohoto řadového dlouhozdvihového dvouválce (s přesazenými ojničními čepy ala V-éčkový motor, podobně jako u MT-07) je použito společné sání, takže odpadá i potřeba synchronizace podtlaků obou válců (u vstřiků periodickým seřizováním škrticích klapek vzduchu), jinak obvyklá u značné části víceválcových motocyklů.
Bonusem tohoto motoru, pro někoho možná nezajímavým, jsou průměrné spotřeby paliva okolo 3.5 l/100 dlouhodobě dosahované běžnými uživateli v reálném provozu, a to bez nějakého zvláštního úsilí, navíc tyto nízké dosahované spotřeby se příliš nemění ani při zatížení zavazadly a/nebo druhým spolujezdcem na tandemu. V případě potřeby nebo při snaze o úspornou plynulou jízdu a při respektování rychlostních limitů se dá s tímto dvoumetrákovým 670 resp. 745 ccm "dieselem na benzin" s plochým krouťákem jet dokonce i pod 3 litry na sto.
Přímo v Japonsku vyráběné NC-čko je přitom celkově hodně robustní stroj s pevným rámem a neodlehčovanými ocelovými nosnými prvky. Proto i ta jeho vyšší pohotovostní hmotnost a nadprůměrně vysoká nosnost. Výrobce u NC mění (zvyšuje) jeho maximální přípustnou hmotnost u těžších modelů, protože dimenzoval rám, osy, ložiska atd. podle nejtěžší v úvahu přicházející konfigurace. Tu u řady NC představuje těžší a vyšší "enduro" NC 750XD s ABS a s 10 kg dvojspojkovou automatickou převodovkou. Tato nejdražší NC konfigurace je těžší o cca 20 kg oproti původnímu nejlehčímu naháči NC 700S - přitom všechna ta NC-čka mají legislativně udávanou stejnou nosnost 209 kg, přestože by ta lehčí z nich mohla být zatížena ještě víc (třeba 225 kg apod.) a ještě stále by nebyla (v porovnání s těmi nejtěžšími konfiguracemi) přetěžována. Nemluvě už ani o srovnání s komplementárními a ještě těžšími typy, jakými jsou cruisery CTX a skútroidní Integry.
Souhlasím, že NC může svou koncepcí vybočovat z běžné skladby motocyklů. A souhlasím, že Honda NC 700/750 není určena pro každého - jenže to není žádná motorka. A přestože se to může některým "klasickým motorkářům" zdát nepochopitelné, tak opravdu má své kvality, které zase jiní lidé dokážou ocenit.
Kdo ale má třeba velké sportovní ambice nebo úplně jiné priority, ten to klidně může vidět jinak a NC s "jen" 55 koňmi pod sedlem může považovat za nudu. Pro mne zase může být nudný třeba film v kině nebo cesta autobusem, ale jízda na dvou kolech nikdy. V jedné stopě se nikdy nenudím, a to ať jedu na bicyklu, na mopedu, na dváce nebo na čemkoliv, co má dvě kola, řídítka a spolehlivý motor.Na žádné motorce jsem se v celém svém dlouhém životě ještě nikdy nenudil.
N I K D Y !
Je to čistě můj osobní pohled na věc - podle mých priorit a na základě mých mnohaletých zkušeností a dnešních skutečných požadavků a potřeb.
2 reakcí na tento příspěvek Jakou moto pro staříka
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přešití sedla ,pohodlnější [1, 2] Honda NC 750X | stafler | 43 | Včera v 20:51 FILODENDRON |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |