O výkendu se chci zajet podívat a starý xtčko rok nevím,ale má už vzadu kotouč to by mělo být 90+.Ale majitel to neví,že prý to může být i 83.Chtěl bych se zeptat na co hlavně koukat,abych nekoupil nějakej věčně rozbitej krám.Případně na co si dát pozor u takto staré motyky.-řetězovka ,tlumiče,kotouče,kouř z výfuku-žere olej.
Hlavně aby motor byl v pořádku,asi by neměl nijak mlatit cvakat?
díky
Naposledy editováno 10.06.2015 12:11:31
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
JInak beznej stav, vzhledem k tomu ze to je enduro koukal bych po terrenim opotrebeni. Vule, apod.
Retezovku v tomhle pripade asi ani nema cenu kontrolovat ne ?
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Koupě starého xtčka 600-na co si dát pozor...
Není někde na ráfcích vyrazenej rok výroby?
Všeobecný první pravidlo je vzít někoho, kdo ví na co a kam kouknout, s sebou !!!
Jinak pokud neni uplně po smrti, měla by jít studená na prvních pár kopnutí nastartovat hned, pokud ne, neni to uplně OK. U teplýho motoru to ne že je běžný, ale stává se, že jde hůř. Jinak zvuky zkoumat raději až po zahřátí, a i po zahřátí si uvědomit, že je to velkej vzducháč, takže ševel určitě neuslyšíš :) za studena to může znít jako katastrofa :D Jinak pokud se přizná že žere olej, tak je jasný že jak gufera na ventilech /možná i kroužky/ a celkově vršek asi nebyl dělanej.
Jinak vůle na podvozku snad poznáš :)
Hodně zdaru