Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Fakt pekny dochodkovsky vek. Chcel by som taky mat.
Len taky postreh ze motorky asi mazu vekove rozdiely. A nejake nepisane pravidlo ze s vekom by si mal uvazovat nad niecim kludnejsim a pohodovejsim napr. (choper) tak asi tak celkom neplati. Je to len asi o hlave a zapesti s ktorym by si mal otacat podla toho na kolko mas a je jedno kolko mas rokov a na akej masine sedis.
PS: z mobilu tak bez znamienok
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Petta píše: Jojo, 821 SP. Ale slibil jsem, ze bude hoooodne dlouho doma. Pul dalnice mam za sebou. Peklo na zemi. Nikdy jsem nechtel bejt na masine uz doma.. Jeste si uziju..
Gratulace, to bude mazel Ale proč takovou hravou motorku trápíš na tankodromu a nevezmeš to někde zadem po okreskách?
drippera píše: dadic> Jo jo. Tak nějak to bude. Já tady těm objemům nějak nepřišel na chuť. Beru je vlastně jako "lepší" šestky. Tyhle ty 769, 848, 821 a já nevim co ještě...
Výkonově to šestkám podobné je, tváří se to jako dospělé, ale prostě není. Já beru, že šestistovka je pro vajčkáky a velký kluci jezděj na litrech. 1000, 1100, 1200...
To jsou objemy, které mě baví. Mají sílu a když né koně, tak alespoň pořádný krouťák a zvuk.
I když nová Panigale jede v módu "sport" jako opravdická šestka, teda dole vůbec (do 6tis.) potom sice začíná peklo, v pravém slova smyslu...7...8...9tisíc a víc, jako jo, ale ten projev dole je hodně rozporuplný, na to, že to je dvouválcová dvanáctistovka...
Stejne bych ti na ty svy prskavce ujel jak hovno, ty velkej kluku
2 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Nechtěl jsem to objíždět, kupoval jsem ji na Kladně a musel jsem se vracet na ní do Břeclavi.
Nedokážu si představit, že bych to ještě objížděl, to bych byl na cestě ještě teď.
Raději to kousnout a dojet domu co nejdříve..
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Nejraději bych si nechal oba, jak 821, tak 1100. Ale jednou ten superbike doma přibude.. 749 mi bude stačit, jen pro ten posed a pocit.
Včera jsem se byl ještě podívat na 1198, ale zklamala mě. Padená na obě strany a pár dalších věcí, který nechci komentovat.
Škoda, jinak bych měl o čem přemýšlet, je to raketa prostě..
Přemýšlím o štítku, ale nejsem fanda karbonu, tak asi seženu to originální plexi z Hyperstrady. To největší z DP nechci, to už je moc velký..
Nejradši bych s někým vyměnil ten karbonový blatník a kryty motoru za plast a nalakoval.. Černý klavír je hezčí než karbon..
Petta píše: Teď jsem dorazil domů.. Jsem vyříz.. Jako to sedlo oproti Hyperstradě je peklo!!
Nechtěl jsem to objíždět, kupoval jsem ji na Kladně a musel jsem se vracet na ní do Břeclavi.
Nedokážu si představit, že bych to ještě objížděl, to bych byl na cestě ještě teď.
Raději to kousnout a dojet domu co nejdříve..
Ja na HM jezdim i Pha-Ba ale nesmis jet v pravem pruhu... Jinak cesta pres Vysocinu po okreskach je pro HM uplne paradni
Jinak tyhle monobloky oproti M4 vůbec nebrzdí. Musím se na to ještě podívat, je to nějaké tupé.
Bohužel si nevzpomenu, jak brzdila HS..
Naposledy editováno 03.06.2015 22:32:53
Alebo ako celok ta motorka hoci s tým istým motorom posobí celkom iným dojmom? To len tak pre zaujímavosť.