globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Bubnové brzdy
22.11.2009 v 13:25
Zdravím všechny!!!
Po včerejší havárce (psík pod predním kolem) jsem došel k závěru, že brzdy na mé 477 nebrzdí tak moc, jak je v dnešním provozu potřeba (toho psa bych teda sundal i kdybych měl sebelepší brzdy). Ptám se vás tedy, zda existuje nějáký způsob jak zlepšit brzdný účinek bubnových brzd??? Napadlo mě do vnitřku bubnu nechat vytočit ocelové vnitřky a dát i na pakny ocelové obložení. Nebo je to hloupost a ocel po oceli by se klouzala tak, že by to nebrzdilo už vůbec???
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Bubnové brzdy

28.11.2009 v 16:16 | Nahoru | #31
ulomenej_karter> Problém vidím v tom,že jsi nedávno jak píšeš vyměnil pakny. Pokud jsi zároveň s tím nezarovnal na soustruhu vnitřní dosedací plochy v brzdovém bubnu, tak Ti teďka brzdy fungujou tak na 10%
Dobře seřízená bubnová brzda,čistá a brzdící celou plochou s použitím patřičné síly, zabrzdí každé kolo bez problému do smyku a to i jednoklíčová.

Bubnové brzdy

28.11.2009 v 18:56 | Nahoru | #32
obrousit a natřít, pokud je rezatej povrchově....

1 reakcí na tento příspěvek Bubnové brzdy

1.12.2009 v 15:31 | Nahoru | #33
mam nic moc ráfky na 35O šlo by je nechat opískovat a pak je dát do komaxitu ? šlo by to nebo je to hovadina ? dik

Bubnové brzdy

1.12.2009 v 16:16 | Nahoru | #34
Dvouklíčová brzda jde na hranatou čízu nebo Jawu panelku namontovat snadno. Potřebuješ jen ten brzdovej štít s paknama, musí to ale být brzdový štít z typu 634 (záchyt u středu), NIKOLIV z typu 638 (záchyt na kraji). Jediná potřebná úprava, pokud to tak už nemáš, je prohození kluzáků vidlí tak, aby záchyt brzdy byl na pravé straně motorky. V opačném případě by byly obě pakny úběžný a brzdilo by to ještě hůř než jednoklíč.

Žádné extrémní brzdné síly se obávat nemusíš, brzdí to o něco líp než jednoklíč, takže ve výsledku je to pořád stejně na hovno. Na to abys ubrzdil, když to před tebou někdo zašlápne, potřebuješ mít na předním kole 2 kotouče a pořádnou lepivou gumu. Na číze nezbývá, než mít neustále vyhlídlou nějakou mezeru, kam to pošleš když to někdo zašlápne.

(reakce na) Bubnové brzdy

1.12.2009 v 17:25 | Nahoru | #35
sokol23> kašli na komaxit a jiný píč.....nejhezčí jsou v chromu a daj dost dobře a levně sehnat.podívej se na Čezetmania a tam prodává rovnou tři parádní,ale jedno je myslím s hliníkovim ráfkem.do 1500 kil seženejš hravě obě.možná i obutý.

Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:01 | Nahoru | #36
tady mají druhovýrobní ráfky tak za 800...

u komaxitu a jiných tvrdých barev, je rizikem to, že ti to vypraská ve spojích s nilepmi apod..

navíc má komaxit matný, hrubší povrch, takže jetel z destiček z něj bude takřka nevyčistitelnej....

Naposledy editováno 01.12.2009 18:02:03

Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:22 | Nahoru | #37
nojo chrom je dost drahy kdybych už koupil no¨ve chromovane ráfky tak bych už koupil i špice nove bohužel sem student nemužu si to dovolit. tak to necham asi jen vycentrovat a asi udelat nejaky nástřik proti rezi .

1 reakcí na tento příspěvek Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:52 | Nahoru | #38
dyt píšu že se daj celý kola koupit dost levně.kup jedno a za čas další.víc než 500 bych ta jedno nedal, s bubnem.v tom inzerátu je i na kotouč.

Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:54 | Nahoru | #39
http://www.jawamania...72&nodeid=225973

Tady je odkaz tak se tam aspon podívej.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:55 | Nahoru | #40
lewisss> psal se mu už ma jen přední kolo za 1000kč motorku chci original takže žadný kotouč ani vychytavky nechci krome padaciho ramu a vape 12V

(reakce na) Bubnové brzdy

1.12.2009 v 18:58 | Nahoru | #41
sokol23> Tak to jo to je dost.sleduj inzeráty a za chvíli něco seženeš.po tomhle koukam taky a je toho dost. Byla tu řeč něco o kotouči a já nevěděl jakou máš mašinu.

Bubnové brzdy

1.12.2009 v 19:00 | Nahoru | #42
ale zase za tágo obutý kolo je slušná cena.a přední nebo zadní to je fuk sou stejný.

(reakce na) Bubnové brzdy

1.12.2009 v 21:38 | Nahoru | #43
sokol23> Jinak ten komaxit neni zas tak ošklivá věc... Ovšem píšeš, že chceš origo stav, tak v tom případě je pro tebe komaxit naprosto nezáživná věc. Co se dá udělat s orezlejma ráfkama je vidět v mém deníku... Ovšem to jsme již hodně mimo téma!!!

Bubnové brzdy

2.12.2009 v 09:47 | Nahoru | #44
Na druhovýrobní ráfky pozor, kvalitou se zdaleka nevyrovnají originálu. Většinové turecké ráfky mají mizerný chrom, za 3 roky ježdění v různém počasí bývají zrezlé, české mají občas problém s křivým svárem (jsou křivé), indické ráfky mají také k dokonalosti daleko. Bohužel ani jeden výrobce není záruka kvality.
Pokud ty origo nejsou vyrezlé zevnitř, zvolil bych nějakou odolnou barvu, pokud to chceš na ježdění a ne jako ozdobného veterána do obýváku.

Bubnové brzdy

9.7.2010 v 13:14 | Nahoru | #45
Jak přinutit buben fungovat? - předpoklad je dobré obložení, není na škodu upravit jeho polohu na paknách asymetricky. Ale hlavní je toto: nechat si nalepit či jinak přichytit tlustější obložení k paknám, ty namontovat na štít, ve kterém budou i na motorce, mezi klíč a pakny vložit cca 0,5mm plech a takto to opatrně stočit na průměr bubnu kola. Žádné vůle, nic. Ty se tam udělají, až vyhodíš ty pléšky.
Až to tak uděláš, dej vědět, jestli jsi poznal rozdíl. A pozor na hubu .
Kombinace třecích ploch ocel-obložení u bubnové brzdy neé. Nejlepší matrijál je kvalitní šedivka litina.

Bubnové brzdy

29.5.2015 v 21:35 | Nahoru | #46
ja mam na cz175 taky problem s brzdou , a cely problem byl v tenkem bowdenu /poland nebo čína/
S puvodnim bylo vse OK , s novym je problem , bowdenove vedení se pri zmacknuti packy zkracuje , a zhruba polovina delky chodu packy tak prijde v niveč.
Stejne tak se silou pri stisku , pulka síly se ztratí do deformace vedení .

edit: kua koukam ze tema je 5 let stary lol

Naposledy editováno 29.05.2015 21:35:57
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 DavyŠtoky 10 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... Dolin 21 30.4.2024 v 07:51 cmiral
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 kpant 2 10.3.2024 v 19:20 kokoška.
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 Dejvid55 3 2.2.2024 v 12:53 Kubeja
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 kpant 1 30.1.2024 v 19:53 Drak1


TOPlist