Po včerejší havárce (psík pod predním kolem) jsem došel k závěru, že brzdy na mé 477 nebrzdí tak moc, jak je v dnešním provozu potřeba (toho psa bych teda sundal i kdybych měl sebelepší brzdy). Ptám se vás tedy, zda existuje nějáký způsob jak zlepšit brzdný účinek bubnových brzd??? Napadlo mě do vnitřku bubnu nechat vytočit ocelové vnitřky a dát i na pakny ocelové obložení. Nebo je to hloupost a ocel po oceli by se klouzala tak, že by to nebrzdilo už vůbec???
Dobře seřízená bubnová brzda,čistá a brzdící celou plochou s použitím patřičné síly, zabrzdí každé kolo bez problému do smyku a to i jednoklíčová.
1 reakcí na tento příspěvek Bubnové brzdy
Žádné extrémní brzdné síly se obávat nemusíš, brzdí to o něco líp než jednoklíč, takže ve výsledku je to pořád stejně na hovno. Na to abys ubrzdil, když to před tebou někdo zašlápne, potřebuješ mít na předním kole 2 kotouče a pořádnou lepivou gumu. Na číze nezbývá, než mít neustále vyhlídlou nějakou mezeru, kam to pošleš když to někdo zašlápne.
u komaxitu a jiných tvrdých barev, je rizikem to, že ti to vypraská ve spojích s nilepmi apod..
navíc má komaxit matný, hrubší povrch, takže jetel z destiček z něj bude takřka nevyčistitelnej....
Naposledy editováno 01.12.2009 18:02:03
1 reakcí na tento příspěvek Bubnové brzdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bubnové brzdy
Pokud ty origo nejsou vyrezlé zevnitř, zvolil bych nějakou odolnou barvu, pokud to chceš na ježdění a ne jako ozdobného veterána do obýváku.
Až to tak uděláš, dej vědět, jestli jsi poznal rozdíl. A pozor na hubu .
Kombinace třecích ploch ocel-obložení u bubnové brzdy neé. Nejlepší matrijál je kvalitní šedivka litina.
S puvodnim bylo vse OK , s novym je problem , bowdenove vedení se pri zmacknuti packy zkracuje , a zhruba polovina delky chodu packy tak prijde v niveč.
Stejne tak se silou pri stisku , pulka síly se ztratí do deformace vedení .
edit: kua koukam ze tema je 5 let stary lol
Naposledy editováno 29.05.2015 21:35:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dá se vjet motorkou do Vatikánu ČZ 175/477 | DavyŠtoky | 10 | 9.5.2024 v 07:57 DavyŠtoky |
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 21 | 30.4.2024 v 07:51 cmiral |
Prachovka krku řízení ČZ 175/477 | kpant | 2 | 10.3.2024 v 19:20 kokoška. |
CZ 175/477 nemá výkon ČZ 175/477, ČZ 175 | Dejvid55 | 3 | 2.2.2024 v 12:53 Kubeja |
Navaření držáku na kluzátk ČZ 175/477 | kpant | 1 | 30.1.2024 v 19:53 Drak1 |