Rad a témat s pneu, je tu hodně, ale všechny jsou staršího data :)
Proto bych se rád zeptal, jaké pneu, by jste doporučili na Bandita (97) 600 N.
Jsem motolama, takže vám budu, za každou radu vděčný :)
Zdali tam dát, klasiku Bridgestone, nebo jít do něčeho jiného...
Chtěl jsem zkusit Angel GT, ale nenarazil jsem na rozměr 110/70 :)
110/70
150/70
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Suzuki GSF 600 Bandit
Já mám třeba na předku Dunlop roadsmart a zadek Michellin a motorka zaztáčí, drží stopu a brzdí stejně jako když jsem měl celou sadu od Dunlopu, Michellinu nebo Bridgestone...
Rozdíl bys mohl poznat při přímém porovnání v extremních situacích, jako je voda, prudké brzdění, rychlé průjezdy stejné zatáčky a tak...
Takže je to uplně jedno jakou značku, ale kup si nové, ne deset let staré uloženky..!
A proč nezkusit gumu, s kterou má někdo dobré zkušenosti, než tam rutinně rvát, co tam bylo.
Já mám zatím najeto 600 km, takže se s motorkou, teprve seznamuji :)
Předek, už je na hraně a zadek je OK, ale asi to vyměním celé, pač nevím, jak dlouho na nich motorka stála (nemá centrál).
Někdy se to chová, prostě divně, než to zahřeji...
Asi zkusím, ty Dunlopy Roadsmart II.Dík za rady!
Jestli chceš něco levnýho, doporučuju Metzeler Z6, tu v banditovským rozměru seženeš. Mám jich odjetých několik sad. Patří do těch levnějších gum, ale nemá přeukrutnou živostnost. Můžeš taky zkusit pořídit nějakou dvousměsovou gumu, bude mít (pravděpodobně) vyšší nájezd, např. tebou zmiňovanou Angel ST nebo GT, nebo třeba Metzeler Z8 nebo RoadSmart I a II.
Ale vyloženou chybu neuděláš s ničím. Pokud chceš něco staršího, jetou gumu seženeš za 3 stovky. Nekupuj starší 5 let.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Suzuki GSF 600 Bandit
kuzmič píše: Jestli jsi, jak sám píšeš "motolama" , tak stejně nepoznáš rozdíl, jestli tam bude Bridgestone, Pirelli nebo Michellin.....
Já mám třeba na předku Dunlop roadsmart a zadek Michellin a motorka zaztáčí, drží stopu a brzdí stejně jako když jsem měl celou sadu od Dunlopu, Michellinu nebo Bridgestone...
Rozdíl bys mohl poznat při přímém porovnání v extremních situacích, jako je voda, prudké brzdění, rychlé průjezdy stejné zatáčky a tak...
Takže je to uplně jedno jakou značku, ale kup si nové, ne deset let staré uloženky..!
Ani v extremu bys nic nepoznal .... jezdim normalne na okruhu pirelli/metzelery, a kdyz jsem z nouze na zadek obul bridgestone, nepoznal sem naprosto zadnej rozdil. A TO si myslim ze uz po tech gumach neco chci.
1 reakcí na tento příspěvek Pneu Suzuki GSF 600 Bandit
Ty gumy co jsem tam měl, tak na tom byly, asi 5 let a předek, možná i déle.
Jel sem tam i zpět, v dešti.Cestou tam, smrt v očích, a cestu zpět, jsem si užíval, pač motorka seděla, brzdila a nebál sem se klopit více, než dřív za sucha.
Rozhodně nelituji investice.Nevím, zdali to bylo, jen gumami.Třeba to někdo, přezouval na koleni x let, bez vyvážení atd, ale rozdíl tam opravdu je.
Nebýt tak hnusně, tak hrkám, eče teď :)
Tak, teď zase budu řešit, jakou řetězovku tam dát...
Naposledy editováno 29.04.2015 05:15:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pneu Suzuki GSF 600 Bandit
Ferda22 píše: Chibi> :) "nové gumy, nová motorka" :) To je vždycky změna jako kráva.
Souhlas, přezul jsem jen předek a motorka je úplně jiná, klidnější. Hlavně na brzdách a při překlápění v zatáčkách. Předtím jsem se s ní musel víc prát
Ozzy_ píše: Ani v extremu bys nic nepoznal .... jezdim normalne na okruhu pirelli/metzelery, a kdyz jsem z nouze na zadek obul bridgestone, nepoznal sem naprosto zadnej rozdil. A TO si myslim ze uz po tech gumach neco chci.
Lama to nepozná, ale Bridgestone 023f gt kterou jsem dal na předek mi pokazila veškerou radost z jízdy. Musím přenastavit celou motorku, podle autovské terminologie je to nedotáčivé Blbá guma, a nebaví mě jezdit