globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hledám motodruhy s motosoudružkami na společný tripy Evropou...

24.4.2015 v 11:37
Touto cestou hledám před zrovna začínající sezonou nějaký motopáry, možno už i sjeté více páry, pro společný cestování.
My jsme snad už rozumného věku, jezdíme víceméně na kochačku, ale nevadí nám ani dlouhé přesuny.(hlavně ty, když už týden chčije a chčije, ty milujeme), a my jsme 1000 kiláku od svýho baráku. Milujeme hory (jakýkoli), těšíme se na moře (ale ne na to, v květnu na Nordcapu), preferujeme asfalf a podobně upravenou vozovku, ale nevadí ani šotolinka, či jiný odrůdy rádoby silnic východojižních sousedu. Ze zásady ale chci přespávat v posteli, a pokud možno s tekoucí teplou vodou. Na motorce už mám gauč pro dva, telefonní ústřednu, hifi aparatůru, 3D / 4K televizi a kamerový přenosový stůdio. Takže z principu nemám už nikde místo na nějaký stan, nějaký karimatky a spacáky. A hlavně jsem už dost starej a línej na to, abych si někde po celodenním ježdění někde v nádhernejch horách, kazil večer stavěním stanu někde v dešti, kvůli ušetřeným 15 ečkum.
Pokud se tu najde někdo podobných chutí a názoru z celý CZ i SK a okolí, a uvíta možnost společných tripu, můzeme to probrat i podrobněji. Jinak Zdarec, a v nový sezoně Vám všem okolo jedoucím držím palec .

1 reakcí na tento příspěvek Hledám motodruhy s motosoudružkami na společný tripy Evropou...

24.4.2015 v 11:40 | Nahoru | #1
před zrovna začínající sezonou? Vždyť už 4 měsíce se jezdí

E: možná ještě doplň, na čem jezdíte

Naposledy editováno 24.04.2015 11:41:24

24.4.2015 v 11:54 | Nahoru | #2
Podle profilovky bych to tipnul na BMW

24.4.2015 v 16:04 | Nahoru | #3
Bafan21> Zdarec, myslím že je jedno s čím kdo jezdí. Důležitější je vědět jak, a co by chtěl ten či onen jedinec jezdit.
A na si pořidit motorku. Ale tipnul jsi to podle profilu správně. Jinák je to vystižně řečeno slovy mistra Mirka Donutilů :
" Nejsem náročnej, spokojím se vždy jen s tim nejlepším." . Ale tím nechci říci, že vše ostatní je špatný. Vyzkoušel jsem toho hodně.
Ale pro mou potřebu, a to jezdím. jsem nic lepšího nenašel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám motodruhy s motosoudružkami na společný tripy Evropou...

24.4.2015 v 16:28 | Nahoru | #4
kubacech>My víme že nekteří borcí už jezdí 4 měsíce. Nicmeně to není určitě tvůj případ. Tebe jsem viděl na motorce naposledy snad v vloni v tam u vás na Motofestu, jak jsi tlačil motorkiu domu okolo kostela . Jooo svět je malej.

24.4.2015 v 16:47 | Nahoru | #5
Bobík.> tak to sis mě s někým spletl Z Motofestu jsem šel v pátek pěšky a v sobotu se nechal odvést Motorku jsem hodil domů hned po vyjížďce.

A máš pravdu, že jsem to trochu přehnal s těmi 4 měsíci. V únoru jsem jezdil a vyválel se jen na babetě, takže na velké jezdím letos jen 3

2 reakcí na tento příspěvek Hledám motodruhy s motosoudružkami na společný tripy Evropou...

25.4.2015 v 07:39 | Nahoru | #6

25.4.2015 v 07:52 | Nahoru | #7

CAGI píše: Nebýt toho remcala,nikdo ti neodpoví.Taky nejsme nejmladší a skoro ve všech bodech se shodujeme.Na čem jezdíme,ani radši psát nebudu.Můžem se slézt a hodit řeč.

Nemuset tvrdnout v práci, tak mu taky neodpovím

25.4.2015 v 09:21 | Nahoru | #8
CAGI>Určtě se někde scuknem a skecnem. Tento víkend jedu na nějakou akci do Jeseníku, tak to nedám, ale pak není problém. Když tak sem hoď nějaký návrh, já se přispůsobím. (Už jsem třeba dlouho nebyl na Kohútce, tak zkus navrhnout nějaký termin.) Jinak zdar.

26.4.2015 v 07:06 | Nahoru | #9
K někomu s tak jasným a vyhraněným názorem na cestování,,,,,,,,
Bych se občas rád přidal...
Protože to vidím úplně stejně

26.4.2015 v 11:24 | Nahoru | #10
Na ty šotoliny bych se určitě rád přidal...

27.4.2015 v 12:04 | Nahoru | #11
Cokies>Zdar. Pokud jsi z Dubina-City a nemáš tu vlastní ranč, tak napiš kde tam bivakuješ své moto. Třeba je bivakujeme kousek od sebe. Jo, a co se tyče šotoliny chystám se opět letos zase na jih. Je v plánu MNO, přes Durmitorek a další kopečky do Albošky, projezdit nějaký kopce nad Skadarem. Spíše blíže pobřeží než vnitrozemi, chceme si i trochu smočit prdýlky . Ale jaky z toho vychytám procento šotolinek, to sa teprem hukaže. Ale někdy to býva takový hard-core, že jakakoli šotolina je proti tomu dálnice 1. třídy, a je na co celou zimu vzpomínat. Když tak pisni kde odpočíva tvé moto, a někde se tam okolo slezem a skecnem.

27.4.2015 v 12:44 | Nahoru | #12
doktorfm>Zdravím doktora do F.M. Jsem rád že se našel někdo kdo to vídí podobně. Vím že nás je samozřejmě když ne spousty, tak aspoň hodně, potkávam je různě na cestách. Zatím jsem to neřešil, jezdili jsme povětšinou solo, jenže s přibyvajícím věkem mám rád sebou někoho, kdo mi, pokud sám ještě může, večer namaže hexenšus a hemače , a případně ráno, když není v ceně breakfast, frihstick,colazione,doručak nebo mic dejun, tak mi aspoň ráno udělá míchaná vajíčka . Říkají kolegové, že motorka je když né jen pro chlapy, tak maximálně pro jednoho, ale já sdílím názor že i partnerka, (pokud ji to baví a zdraví to dovolí) si zaslouží vidět ty krasný věci a scenerie, s kterýma se na cestách a necestách potkávame. Proto ji, pokud to jde, beru sebou, a snažím se na cestách alespoň zajistit nějaký kulturnější ubytováni.
Když tak dáme někde nějaký společný workshop a pokecáme zda spolu neskoulíme něco více. Jinak zdarec a v poho.....

27.4.2015 v 15:39 | Nahoru | #13
Bobík.> Zdarec,můžem udělat scuka klidně na Kohůtce o víkendu,ale jestli tam nebude sníh.Spíš bych to řešil na konci týdne,kdy budem moudřejší s počasím.Může dojet aj ten Frýdečák.Zatím zduř.

27.4.2015 v 23:32 | Nahoru | #14
CAGI> Zdarec. Jasan, beru to v potaz. Sám netrpělivě čekám, jak se to s tím počasím vyvrbí. Chtěli jsme jako tradičně uctít památku 1. máje uspořádaním tradičního prvomájového výletu do Alp. Kámoš tam má někde pod Dachštajnem znamýho s penzionem, tak mu volal minulou středu že se tam dojedem trocha projet a rozjezdit. Tem mu ale doporučil vzít si sebou lyže, že na horach ještě minimálně metr sněhu, a v noci sněžílo a bylo -11. U nich dole přes den do 8 stupňů, a v noci až -2. A pry to tak brzo nepoleví. Že jestli si chceme zajezdit, tak nám půjčí sněžné skůtry. . Takže asi budeme sedět doma, a pokud počas a Babiš dovolí, budeme aspoň kroužit okolo komína. Takže si to tady ještě koncem týdne pisnem. Zdarec. Jo, a sleduji tvé ůspěchy ve foto hádankach.

28.4.2015 v 18:23 | Nahoru | #15
Ahoj,
jsem z opačného konce, ale pod Tvůj názor cestování na moto se podepíšu. Už máme taky odstanováno, necháváme to jiným. Připravuji různé výjezdy, viz. deník motorky ( není tam všechno), v červnu Jižní Tyrolsko na 6 dnů , koncem července Slovensko, září BaH,MNE, Albánie. Když manželka může, beru ji sebou. Třeba se nám na něčem podaří domluvit. Zdravím na Moravu.

28.4.2015 v 21:33 | Nahoru | #16
Milda501> Morava zdraví do Plzně. Dík za názor. Pokud to dovolí počasí, a vzhledem k tomu že mám stejně ho... co na práci, tak bych se do těch Tyrol jel podívat taky. Už jsem v těch končinách nebyl 2 roky, a po těch passech a se mi i stýska. Můj spolujezdec tam taky ještě nebyla , takže pokud by to vyšlo takhle i u vás doma, dál bych jí dovolenou, a vzal ji sebou. V červnu stejně nikoho z kámošu na tejden nikam ven nevytáhnu (většina to plánuje až přes prázdniny), takže by to mohlo být příjemný.
Jo , a gratuluji k letošnímu novýmu kupu parníku Titanicu . Sám jsem kolem toho vloni nadrženě kroužil, měl jsem na jeden víkend půjčený GTčko a druhej GTLko.
Více mi sedlo to GTLko. Jenže pak začalo přemejšlení, a nakonec jse zůstal u svý 13. Jelikož jsem prodal druhou motorku 12 GSo, kterou má většina kámošu s kterýma jezdím, a jezdíme teď převážně státy jihovýchodní Evropy kde sjíždíme i dost šotolin, tak se mi zdály tyhle silniční koráby na tohleto dost těžký a nepraktický. Jelikož nemám kolem sebe dost kámošu, který by bral více kvalitnější asfalt, (proto tato nit a diskuze), musel bych snad s tím parníkem jezdit s batůžkem po světě sám. Ne že to neděláme, ale jsme spíše kolektivní typy, a ve více lidech je i vice srandy. Takže kdyby se u vás na západě něco pozitivního v týto věci dělo, dej echo. Zatím pohodový ježdění, a neposílejte nám tady porad od vás to svinský počasi !!!

28.4.2015 v 23:15 | Nahoru | #17
No, asi jsem pomalejší,ale nějak jsem nepoznal kam chcete vyrazit.

29.4.2015 v 00:19 | Nahoru | #18
soson20> Zdar i na sever. Jak nepoznal ? .To slovo neznám. Však kukni porádně komužeto odpovídám, a vo co tam gou...,

29.4.2015 v 19:08 | Nahoru | #19
Bobík.> Určitě není problém přibrat Vás do Tyrol, pošli email adresu a zašlu itinerář. Máme to v místě volný, tzn. kdo chce jezdit jinde, tak je to jeho věc. Pošlu i ostatní plánované akce a uvidíme. Měl jsem GTL, ale po 2 letech jsem prodal a pořídil R 1200 RT jako o sto kilo lehčí a přesto parádně cestovní stroj. Jsem max. spokojený a lehčí šotolinku dám taky. To víš, všechna ta chcavá realita k nám přichází ze západu a kam jinam s ní dál ?

Hledám motodruhy s motosoudružkami na společný tripy Evropou...

4.5.2015 v 16:29 | Nahoru | #20
Přátelé z Moravy.
Poslal jsem vám do vaších profilových schránek zprávu s možným kontaktem na mě,
ať případný další věci nemusíme řešit v tomto vlákně.