globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Slick vs sport guma
 
28.5.2009 v 11:37
Mate nekdo zkusenost jestli sport guma drzi lip za mokra nez rezanej slick? Mysleno v normalnim provozu. Jezdim uz sezonu na slickach a zadnej problem sem nemel drzej hezky a krasne kourej. Tak me zajima jestli v tom je rozdil jelikoz mi bylo receno ze slick je na hovno ze hodne chladne a musi se jezdit porad tocky aby se udrzela teplota.

Edit. zapomel jsem pridat anketu da se to nejak jeste opravit?

Naposledy editováno 28.05.2009 11:39:24

1 reakcí na tento příspěvek Slick vs sport guma

28.5.2009 v 11:40 | Nahoru | #1
za mokra suchej slick moc nedrzi, podle me spis klouze jako prase... sportovni homologovana pneu v chladnem pocasi a na mokru funguje o poznani lepe...

(reakce na) Slick vs sport guma

28.5.2009 v 12:02 | Nahoru | #2

assassin>za mokra suchej slick moc nedrzi, podle me spis klouze jako prase... sportovni homologovana pneu v chladnem pocasi a na mokru funguje o poznani lepe...



Svata pravda. Na sliku za mokra spadnes ani nevis jak ... Mam to ozkouseny z minibiku - behem 10ti minut 3 pady a pak domu. To se proste neda.

A za sucha na bezny silnici, kde je obcas trosku pisku nebo nejakej prach, stoji asi taky za ***. ( jako na sjety gume ). Zalezi ale na okolnostech.

Mam velkej respekt k borcum z WSBK a MotoGP co se toho za mokra na slickach nebojej

Slick vs sport guma

28.5.2009 v 13:29 | Nahoru | #3
EE, slick určitě na mokro do provozu nebrat, důvody jsou dost dobře popsány nade mnou a i ty sám jsi napsal velikou pravdu, že za mokra to nemá svoji provozní teplotu...

Slick vs sport guma

28.5.2009 v 14:23 | Nahoru | #4
Slick do provozu a na mokro?! Ani náhodou, to neriskuj! Řezanej slick klouže jak sviňa, určo by jsem doporučil sportovní gumu.
Záleží jak a načem jezdíš. Dneska seženeš i homologovaný sportovní gumy do provozu (např Pirelli SC 0-3, Dunlop řada BT,Bridge..)

Jel jsem na motardu, nepřezul jsem slicky s kterýma jsem jel tréning. Bylo malinko písečku na silnici a přední kolo mi při brždění ustřelilo ani nevim jak!
Navíc slicky jsou gumy, který by jsi měl správně jezdit až když mají provozní teplotu, tedy nejlépe moto sundané z nahříváků
Do běžného provozu nedoporučuji, na okruh 100% !

Měj se a jezdi opatrně

Slick vs sport guma

29.5.2009 v 07:45 | Nahoru | #5
A jakou značku gum na ninju 120/70 R17 , 180/55 R17 aby drželi jak přibité i za studena a pokud možno i na vodě v normálním provozu? Pročítal jsem , ale nenašel jsem konkrétní typ.

Slick vs sport guma

29.5.2009 v 12:15 | Nahoru | #6
Zkus Dunlop Qualif nebo Pirelli Dragony.. Metzelery mi na vodě klouzaly, dobrý byly ještě Bridge.. mrkni pneumoto.cz

1 reakcí na tento příspěvek Slick vs sport guma

29.5.2009 v 12:56 | Nahoru | #7
:)slick a voda nejdou dohromady

(reakce na) Slick vs sport guma

29.5.2009 v 18:20 | Nahoru | #8
Slick klouze za mokra ne z duvodu ze je hladkej jak si nekteri jedinci mysli ze vyriznou vzorek a bude mu sedet. Je to tim ze slick nema ve smesy takove mnozstvi siliky aby sedela za mokra nebo za chladna na. Slick potrebuje mit velkou teplotu pak funguje dobre. Navic neni homologovanej a kdyz se stane nehoda muzes to odnest. Mimo jine ani supersport nesedi tak dobre jako sportovne cestovni pneu.

Slick vs sport guma

28.4.2015 v 15:26 | Nahoru | #9
Slick na běžné silnici v běžném provozu, je naprosná kravina, tyto pneu se neliší jen vzorkem, ale zejména konstrukcí pneu a směsí gumy. vzorek se dá dodělat, konstrukce teoreticky nevadí (je vystužená a má jiný úhel), ale směs gumy je zásadní pro teplotu při kterých se pneu používá.
Slick podle složení směsi je určen pro různé teploty. V každém případě i ten nejměkčí (soft, rain se vzorkem) není úplně vhodný na silnici. A ty co jsou nejběžneji k dostání jeté jsou většinou medium, takže ani velmi rychlý jezdec nemá šanci takovou pneu na normální silnici a v normálním provozu zahřát a udržet ji v teplotě ve které funguje. Slick si koupí jen ten co chce ušetřit peníze, není jiný důvod proč ho chtít na normální ježdění. To už je lepší normální prořízlé pneu (také nepovolené menší zlo).
Zapomente na řeči, že slick bude lépe sedět a že budete rychlejší a takové ty keci. Nebude, ne při normálním ježdění, jde o to, že je to jen dobrý bussines pro podnikavce, kteří seberou vyhozený slick a proříznou do něj vzorek. Prostě nefungují. Ani kdyby jste si koupili nový neojetý slick, natož vyhřátý, nažmolkovaný a šišatý z okruhu.
Co píši nemám vyčtené, ale vyzkoušené. Ale jinak at si každý obouvá, co chce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist