Včera mě požádala sestřenka abych se jí mrknul na skůtr, kterej je úplně mrtvej. Večer zaparkovala a ráno strčila klíček a nic. Ani přístrojovka se nezapne. Baterka je nabitá a pojistky v pořádku. Zkoušel jsem trošku vrtat u spínačky a když jsem propojil Ar a V/R (na obrázku v kroužku), tak se zapnula přístrojovka. Myslel jsem ale, že by to mělo dle schématu i začít startovat... Ale asi to blbě čtu, protože mi nedává smysl ani třeba ten bazmek "44" co je hned vedle. Nikdy jsem do téhle části elektriky nos nestrkal.
Nevíte jakej je postup při diagnostikování závady v těchto místech? Nikde o tom nemůžu nic najít.
2 reakcí na tento příspěvek Aprilia SR 50 - úplná mrtvola
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia SR 50 - úplná mrtvola
DRN. píše: Jedna technická, proč, když je to sr 50 máš vybranou rs 125?
Se koukni co má v avatáru, pak ti to bude jasný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia SR 50 - úplná mrtvola
FiZzeR píše: Se koukni co má v avatáru, pak ti to bude jasný
A je to Hondař
DRN. píše: A je to Hondař
:D Jo to jsem :) Až bude nějaká jiná firma dělat 4V, tak třeba změním značku. :)Ale k věci. Obě kubatury jsou úplně stejný a proto je pro oba jen jeden manuál. Jen rozdíly jsou na speciálních stránkách. Konkrétně el, schéma je úplně stejný a tak jsem omylem vyfotil tu 50ccm. Žádná věda. :)