Rád bych, aby toto téma sloužilo pro všechny otázky spojené s tímto modelem.
A také to v budoucnosti posunul ještě dál a uspořádal sraz majitelů
a vytvořil takový malý klub s postupnou tradicí..
Pokud bude mít někdo nějaké otázky, budu se snažit je zodpovědět
a doufám, že pomohou i ostatní majitelé..
Naposledy editováno 16.08.2015 08:38:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
NO a ten rancál v hlave veľmi dobrá poznám, odkedy tam mám tu lešnársku trubku, tak po jazde to tam ešte pekne cítim. Ale ten môj tunnig ešte trochu dotuním, tak dúfam že to bude lepšie aj s tým rancálom.
Ale jinak k těm motorkám..
Hyperstrada je nižší na předku o 2 cm a také výrazně měkčí. Předek se při brždění moc potápí a spousta lidí to dost řeší. Zadní centrál jsem měl nadoraz natvrdo a stejně mi to přišlo měkké, a to jsem nechtěl závodní nastavení, ale spíš pro jízdu ve dvou.
Takže jestli nepotřebuješ brašny, určitě jdi do Hym.
Ten karbonový štítek celkem funguje, ale na Stradě funguje ten větší do 170 perfektně. Ještě se prodává vyšší a širší jako doplněk, to už musí být super.
Sedačku ze Strady doporučuju, oproti Hym je fakt pohodlná.
Ale funglovky mi připadají obě dost drahé, já bych šel do toho z Moto Italia za 249,- a třeba ještě zlevní, tři tisíce najeto, dva roky záruka..
Ale to je jen můj názor..
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Jinak chci spíš něco na klidnější ježdění, ale u většiny motorek mně nevyhovuje posez, sedí mně cestovní endura apd., ale ty jsou všechny moc těžký. Nastavení mám snad radši i měkčí, ale ne měkký. To co bylo na starým Hyproušovi bylo na mně zbytečně tvrdý. Cesty si nevybírám a jezdím i trojky a přejedu i šotolinu. Takže proto váhám kterou Chtěl jsem určitě vzít toho Scramblera, ale tak jak je tvrdej je u nás nepoužitelnej, aspoň vím proč ho na videách furt jezdí v písku ale tak to dopadá když motorky testujou lidi jako Somik s nelidskou váhou a napíšou že je podvozek akorát
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Byl jsem s ní i na okruhu a šlo to.. Pokud máš možnost a nehodláš brousit slidery, tak bych šel do HS. Ale hledal bych do roky 2014, kdy měla zdvihy 150/150, teď to snížili na 130/130 a to se mi zdá už fakt nízké..
A když si vezmeš kolik dáš za dodělání zásuvky, cestovního sedla, štítku, brašen, tak se to asi nevyplatí..
To uchycení kufrů je super a dá se to zamykat klíčem od mašiny..
Naposledy editováno 21.04.2015 10:02:19
1 reakcí na tento příspěvek Hypermotard klub
Kazdopadne takhle je to se vsim, nekdo ma ruce, nekdo ma litrovyho sporta //REJP//
Naposledy editováno 21.04.2015 10:33:14