Mám problém s CBR600F škrcenou na 25kW. Nad 120km/h netáhne, chová se, jako by tam byl omezovač, i kamarád potvrdil že to tak zní. Je jedno, na který kvalt těch 120ti dosáhnu (6-9000 otáček, je to jedno), při 120ti ztratí tah, mírně cuká, je cítit snaha motoru, ale dál už nemůže.
Zkoušel jsem to se zaplým sytičem, ale to jsem z ní vytáhl jen 130kmh, což přisuzuju spíš tomu, že jsem jel z kopce.
Do těch 110ti táhne krásně, stejně jako dříve. Dříve, před zimou, byla maximálka okolo 200kmh.
Benzín je tam 3 týdny starý, v autě nedělá žádné problémy. Jediné, co jsem přes zimu dělal a mohlo by to mít vliv je sundání karburátorů a upravení vůle plynu, karburátory jsou nasazeny správně, ověřeno.
Pokud jedu chvíli těch 120, chci pak podřadit s meziplynem při zmáčkunté spojce, tak motor na plyn téměř nereaguje, jako bych za něj vůbec nebral.
Můj model má náporové sání vzduchu a el. přívěru, pokud to může mít vliv.
Nějaké nápady?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
AndělČK píše: Pokud otevřená má 76,5kw a jede max. 250km/h , tak pro rychlost 200km/h bude potřeba výkon +- 49kw. (beru zde pouze aerodynamický odpor - ostatní veličiny jsou pro náš výpočet zanedbatelné.)
A to je skoro 2x větší výkon, než 25kw. Fyzikální zákony neokecáš.
Tyhle počty by pro 3kW 50ku skůtra s maximálkou 80kmh znamenaly, že při 12kW pojede 320.
Seems legit.
kuceraz píše: Tyhle počty by pro 3kW 50ku skůtra s maximálkou 80kmh znamenaly, že při 12kW pojede 320.
Seems legit.
Ne to by neznamelo. Ještě jednou si to spočítej. (a 3kw skůtr ti pojede skutečných 80km/h možná tak z kopce, ale to je pro náš výpočet nepoužitelné)
Aerodynamický odpor roste s druhou mocninou rychlosti. Takže pro nárůst rychlosti z 80 na 320km/h je potřeba z pohledu aerodynamického odporu 16x větší výkon.
Jasně zase videa na youtubu. Když už je tam plno 4T 125ccm, kterým to s 11kw jede i přes 150km/h, tak přece 25kw musí dát 200km/h
Ale chápu tě, také jsem si tím prošel.
Naposledy editováno 05.04.2015 11:32:10
Jen pro ilustraci - jezdil jsem pětkilo s papírovým výkonem 42 kW a maximálka po rovině zalehlej na nádrži byla 190 - 200 kmh.. Co jsem si ověřoval u servisáka tak po seškrcení na 25 kw by dalo max 120 - 130... Očividně tedy není 25 kW jako 25 kW
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Demon90: diky za dukaz
Naposledy editováno 05.04.2015 18:29:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
Bubrak-ZX10R píše: kamos s 25kW ZX636 nam bezne stacil pri 180-190km/h tacho, ke 190 pojede i to Cebro (tak jak je to na tom YT), Jawa 350 mi s 16 hp (12 kW) jela 140 tacho
Demon90: diky za dukaz
Tak to vám to přeměřuje všem a řádně.
Vem to z druhé strany. Pokud by skutečně např. sériová ZX10R s 25kw jela 200km/h. Tak nezavřená s 200HP by musela letět cca 485km/h. A řekni si sám. Letí tolik?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
AndělČK píše: Tak to vám to přeměřuje všem a řádně.
Vem to z druhé strany. Pokud by skutečně např. sériová ZX10R s 25kw jela 200km/h. Tak nezavřená s 200HP by musela letět cca 485km/h. A řekni si sám. Letí tolik?
nepremeruje, kontroloval sem to stokrat s GPS, premeruje to cca 6%, me je to jedno, jen sem to zazil na vlastni oci, jak jede 'sportak' skrcenej na 25kW, ono asi zalezi na spouste jinejch veci, a do 200 urcite ma vetsi vliv hmotnost vs odpor vzduchu, nez pri rychlostech nad 250
takze jestli ma v TP 176, tak 190 tacho jede, a pokud jede jen 120 a driv jela 190, tak je tam problem a rozhodne to neni o tom ze to normalne 190 tacho nejede...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
Bubrak-ZX10R píše: nepremeruje, kontroloval sem to stokrat s GPS, premeruje to cca 6%, me je to jedno, jen sem to zazil na vlastni oci, jak jede 'sportak' skrcenej na 25kW, ono asi zalezi na spouste jinejch veci, a do 200 urcite ma vetsi vliv hmotnost vs odpor vzduchu, nez pri rychlostech nad 250
takze jestli ma v TP 176, tak 190 tacho jede, a pokud jede jen 120 a driv jela 190, tak je tam problem a rozhodne to neni o tom ze to normalne 190 tacho nejede...
Samotná hmotnost motorky nemá přímo na maximální rychlost vůbec vliv. Jen se o malinko zvýší např. valivý odpor.
Proto 300kg ZX10R pojede v maximálce +- stejně jako 170kg.
Ke dvoum kilům to jede, viz Bubrak, Demon.
Člověk sem přijde pro radu a dozví se, že se mu to vlastně všechno zdálo.
Cook: díky, tohle zkontroluju i ve složeným stavu
me zlobilo GSXR750 po vymene filtru, ale to ovlivnil sytic (mel sem moc chudou smes a sytic to srovnal)
funguje plyn spravne? jde otevrit nadoraz?
AndělČK píše: Samotná hmotnost motorky nemá přímo na maximální rychlost vůbec vliv. Jen se o malinko zvýší např. valivý odpor.
Proto 300kg ZX10R pojede v maximálce +- stejně jako 170kg.
jo, to sem spis myslel akceleraci, blbe sem to napsal ...
Plyn také funguje a otevírá klapky tak, jak by měl
Čmelák spíš ne, stalo se to přes zimní stání v garáži nebo při následném rozebírání
Kontakty určitě zkontroluju, zkusím i hadičky a kohoutek, jestli se v zimě neutrhla nějaká nečistota a neucpala to
Je možné, že by mohlo být přidřené čerpadlo?
Naposledy editováno 06.04.2015 00:47:59
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Při 110ti přestane táhnout, pokud na 120ti dám plnej plyn, jakoby se vypne motor, chytí se až po ubrání
Na 3/4 plynu to jen drží rychlost
Musí tam jít málo benzínu, ale proč?
Nějaké nápady?
Naposledy editováno 11.04.2015 18:55:02
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
Zkoušel jsem je profukovat a zdály se čistý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
kuceraz píše: Bubrak-ZX10R> Membrána, rezerva a pri
Zkoušel jsem je profukovat a zdály se čistý
ok, kdyz jezdis, tak jezdi jen na PRI, tim eliminujes moznej problem s podtlakem v kohoutu (a pokud si to prepinal jen na chvili tak se to nemuselo stihnout projevit)
cili kdyz motrka stoji, tak nech membranu, ale jak prides ze pojedes, tak to dej na PRI a nech to tam celou dobu nez zas skoncis s jezdenim ten den
jinak samozrejme pokud by byl problem s podtlakem, tak muze bejt jen blba ta hadice co privadi z karbecu podtlak do kohoutu, ta musi bejt naprosto v poradku (tesnit, nespuchrela atd)
ty trubicky naporu bys musel rozebrat a poradne prohlidnout, ale nejprv zkus to PRI
pak ti samo nemusi cerpadlo davat spravnej tlak
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Nějaká membrána ale v kohoutku je, protože mimo pri nejde profouknout
(zavřená poloha to není, dá se na to normálně jezdit)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Netáhne nad 120kmh
kuceraz píše: Ještě jak píšeš o tý hadičce z kohoutku, je tam jen jedna, na benzín samozřejmě, tu podtlakovou tam ani není kam napojit
Nějaká membrána ale v kohoutku je, protože mimo pri nejde profouknout
(zavřená poloha to není, dá se na to normálně jezdit)
tak to je divny, ja ten podtlakovej kohout mel u GSXR 750 '86 a tam byla prave hadice z karbecu navic co tam 'prinasela' podtlak, kterej otviral kohout
tak teda nevim jak to mas otvirany ty, a docela by me to zajimalo.... to tam jsou fakt jen 2 hadice (benzin z nadrze a benzin z kohoutu) ? nic vic?
1 reakcí na tento příspěvek Netáhne nad 120kmh
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dílenská příručka CBR600F 2007 Honda CBR 600F | Horis9725 | 5 | 17.9.2024 v 12:30 Krautkopf |
Map senzor Honda CBR 600F | Alessandro600 | 0 | 8.9.2024 v 00:55 Alessandro600 |
Žárovky CBR 600 f pc 25 Honda CBR 600F | seetron | 2 | 1.9.2024 v 19:56 ja1 |
odpružené padací protektory [1, 2] Honda CBR 600F | pepe363 | 32 | 20.8.2024 v 20:16 kratkej01 |
bezstarostnost [1, 2, 3, 4] Honda CBR 600F, Husqvarna Svartpilen 701 | ILA | 92 | 12.8.2024 v 04:21 MedWed |