globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém s jarním startem
 
9.3.2008 v 22:15
Ahoj vam všem,dnes jsem vytahl tu svojí babíčku,Honda CBR 1000F a nešla nastartovat.Zkusil jsem vypustit z plovak.komor starý benzin,dal nové svíčky a zase zkoušel.Po delší trápení chytla ale jenom na dva válce.Po hledání chyby jse našel že mam dvě plov.komory prázdné a nejde benzin do 3a4 valce.Otevrel jsem tyto dva karburatory a pročistil ty sítka co jsou pod ventilem u plováku.Po dalších pokusech stejnej problém,na podzim jezdila uplně bez problému.Prosím poradte jak mám postupovat dále.Díky

Problém s jarním startem

9.3.2008 v 22:57 | Nahoru | #1
neodstavovat to příště tak dlouho..jezdím celý rok, problémy pak odpadají..

1 reakcí na tento příspěvek Problém s jarním startem

10.3.2008 v 00:15 | Nahoru | #2
Vloni jsem měl jakýmsi zeleným lepidlem z benzínu zasviněnou trysku volnoběhu po 8 měsících neježdění. Musel jsem nakonec karbec vyndat a úplně, ale úplně všechny díry profoukat, pak to jelo. Teď to i přes zimu párkrát protočím a není problém.

Naposledy editováno 10.03.2008 00:16:14

(reakce na) Problém s jarním startem

10.3.2008 v 00:25 | Nahoru | #3
motodeda> Přesně to budu dělat každou další zimu :). Několikrát motorku přes zimu nastartuji, nechám ji zahřát a trochu ji protočím a pak bude po problémech . Letos mi to připadalo jak z mrtvých vstání...

Problém s jarním startem

10.3.2008 v 10:24 | Nahoru | #4
to asi každá mašina po zimě se musí roztlačit...každej další start už šel normálně.chce to pozvat pár kámošu co tě roztlačej a je to...

Problém s jarním startem

10.3.2008 v 20:53 | Nahoru | #5
Děkuji za názory,ale muj hlavní problém byl ten že to potom chytlo ale jen na dva valce,do těch druhejch prostě vubec nešel benzin.Dnes jse rozhodil karbece,vyčistil a profoukal trysky tak jsem zvědavej.Všechny sítka byly hrozný jakoby maly špony se divim že to vubec na ty dva chytlo.Ještě jsem přišel na další věc,pod jedným ventilem co ho uzavíra plovák mi chybí těsnící kroužek,tak to jeden karbec má asi jinou hladinu,to si myslím asi taky něco ovlivnuje.

3 reakcí na tento příspěvek Problém s jarním startem

11.3.2008 v 15:59 | Nahoru | #6
Cus, no roztlačování mašiny bych moc nedoporučoval, pro tu motorku to neni nic zdravýho. Nejlepší je párkrát za zimu nastartovat a nechat chvíli běžet. Když už ale problém s jarním startováním nastane, je dobrý hodit baterku na nabíječku a všechno vyčistit, včetně svíček. Občas taky pomůže kápnout trochu benzínu přímo na svíčku. Roztlačování z kopce bych nechal až jako poslední možnost, motorka se tim dá taky pěkně doničit, kor když se to dělá po několikaměsíšním stání.

Problém s jarním startem

11.3.2008 v 16:03 | Nahoru | #7
No a proč by se motorka ničila když se roztlačuje? spíš je to těžký neohrabaný a velkou kompresí tak je to trošku náročnější,ale že by se klasická motorka s karbíkem ničila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s jarním startem

11.3.2008 v 18:03 | Nahoru | #8

steve4ever>Cus, no roztlačování mašiny bych moc nedoporučoval, pro tu motorku to neni nic zdravýho. Nejlepší je párkrát za zimu nastartovat a nechat chvíli běžet. Když už ale problém s jarním startováním nastane, je dobrý hodit baterku na nabíječku a všechno vyčistit, včetně svíček. Občas taky pomůže kápnout trochu benzínu přímo na svíčku. Roztlačování z kopce bych nechal až jako poslední možnost, motorka se tim dá taky pěkně doničit, kor když se to dělá po několikaměsíšním stání.



Ty joudo už radši nikde a nikomu neraď uděláš líp.
Rozláčením se motorka neničí o nic víc jak startováním startérem A nalejt benzin na svíčku může jen magor, protže napříklat takový NGKčka pak můžeš rovnou zahodit

Naposledy editováno 11.03.2008 18:04:33

(reakce na) Problém s jarním startem

11.3.2008 v 18:24 | Nahoru | #9

Dingo>steve4ever>Cus, no roztlačování mašiny bych moc nedoporučoval, pro tu motorku to neni nic zdravýho. Nejlepší je párkrát za zimu nastartovat a nechat chvíli běžet. Když už ale problém s jarním startováním nastane, je dobrý hodit baterku na nabíječku a všechno vyčistit, včetně svíček. Občas taky pomůže kápnout trochu benzínu přímo na svíčku. Roztlačování z kopce bych nechal až jako poslední možnost, motorka se tim dá taky pěkně doničit, kor když se to dělá po několikaměsíšním stání.

Ty joudo už radši nikde a nikomu neraď uděláš líp.
Rozláčením se motorka neničí o nic víc jak startováním startérem A nalejt benzin na svíčku může jen magor, protže napříklat takový NGKčka pak můžeš rovnou zahodit



ted jsem to chtel napsat, stříkat benzín do válce je přežitek z dob pionýrů a fichtlů. Já se vždycky na jaře modlím abych neulil svíčky a nemusel jít koupi nový, a on by na ně ještě kapal benzín

Problém s jarním startem

11.3.2008 v 18:40 | Nahoru | #10
proč by se jako měla motorka roztlačením dokurvit???...mě právě naopak přijde že je to pro motor jednodušší než ho rozýbávat startérem-nezatěžuješ totiž baterku...
ani nemluvím o případech když třeba spadneš a naleje se ti benzín tam kam nemá...to pak prostě nemáš jinou možnost

1 reakcí na tento příspěvek Problém s jarním startem

11.3.2008 v 21:23 | Nahoru | #11
Muj názor na tlačení je,že to muže zničit akorat tvoje tělo když máš takhle těžkou motorku,jinak je to stejny jak startérem.Zajímá mě ješte ten karbec,v tom jednom jsem měl,díky tomu,že tam nebyl těsnící kroužek o něco nišší hladinu benzínu,jakej vliv to má na složení směsi?

(reakce na) Problém s jarním startem

11.3.2008 v 21:37 | Nahoru | #12
mura> jo jo ničí to tělo hlavně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s jarním startem

12.3.2008 v 12:19 | Nahoru | #13
steve4ever>
stim startovanim pres zimu, je to tak, ze kdyz uz to nastartujes tak to musis zahrat na provozni teplotu, pokud tak neudelas tak veskera zkondenzovana voda ti akorat zustane ve vejfuku, proste kdyz uz tak to jet i projet...

Problém s jarním startem

12.3.2008 v 12:35 | Nahoru | #14
TY WOLE TADY JSOU FAKT ODBORNICI JAK SVINE, VID NAPR. "STEVE4EVER"!! :o

Problém s jarním startem

12.3.2008 v 12:39 | Nahoru | #15
Kdyz pak sem prijde skutecnej laik a ocekava, ze dostane "odborny" rady od "protrelych a erudovanych" motorkaru a kazdej druhej, spis 80% vsech radi v kazdym tematu totalni nesmysly zalozeny na teoretickejch uvahach... No kluci, jeste se hodne ucte, ja nejsem zadnej machr, ale kdyz si nejsem s odpovedi 100% jistej, tak si ji radsi necham pro sebe, nez abych nekoho zatezoval opravama pokus-omyl a dalsich 20 veci se kolem toho znicilo.

Naposledy editováno 12.03.2008 12:41:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s jarním startem

13.3.2008 v 13:40 | Nahoru | #16
JESE> a proč dřít motor a na prázdno a nesvezt se? To je podle mě absolutní chujovina.vyndam batewrku a fertik z jara se holt potrápím přes kablíky a tak a je to.

Naposledy editováno 13.03.2008 13:42:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém s jarním startem

13.3.2008 v 13:45 | Nahoru | #17

ELOUNEK>JESE> a proč dřít motor a na prázdno a nesvezt se? To je podle mě absolutní chujovina.vyndam batewrku a fertik z jara se holt potrápím přes kablíky a tak a je to.



souhlasím. Když tu baterku vyndám a dám to tepla tak je to pro ni lepší než ji nechat v motorce a každý měsíc ji "dobíjet" nastartováním na 10 minut. měl jsem ji vytaženou od listopadu a ani nebyli kabely potřeba

Problém s jarním startem

13.3.2008 v 19:10 | Nahoru | #18
Tak jsem dneska konečně složil karbece,dal do motorky,napojil přes kabely na auto,chviku potrapil a už šlape jak hodinky.Na podzim jsem udělal zřejmě chybu,že jsem z karburátoru nevypusti benzin,ten se proměnil v pěknej humus a všechno se ucpalo.Když dneska chytla tak jsem nadšenej otevřel vrata od dílny a on venku sníh,tak jsem se zase nesvezl,snad zítra.

1 reakcí na tento příspěvek Problém s jarním startem

13.3.2008 v 20:20 | Nahoru | #19
ano polit svíčky benzínem... tak to bylo slovo do pranice
lol lol lol

(reakce na) Problém s jarním startem

14.3.2008 v 07:01 | Nahoru | #20
Jurawood>

(reakce na) Problém s jarním startem

14.3.2008 v 07:17 | Nahoru | #21

steve4ever>...Občas taky pomůže kápnout trochu benzínu přímo na svíčku... ...Roztlačování z kopce bych nechal až jako poslední možnost, motorka se tim dá taky pěkně doničit...


konecne budu klidne spat, kdyz vim, ze je to tady samej machr lol lol lol

(reakce na) Problém s jarním startem

13.3.2012 v 13:45 | Nahoru | #22

Laďa.s píše: souhlasím. Když tu baterku vyndám a dám to tepla tak je to pro ni lepší než ji nechat v motorce a každý měsíc ji "dobíjet" nastartováním na 10 minut. měl jsem ji vytaženou od listopadu a ani nebyli kabely potřeba



Jo? V čem je to lepší?

Osobně si teda myslím, že "skladování" baterky je podstatně lepší v chladu - menší samovybíjení...

Problém s jarním startem

14.3.2012 v 21:19 | Nahoru | #23
Mě spíš nejde na rozum PROČ??? nejde motorka nastartovat ,když mezi poslední zimní a první jarní vyjížďkou neuběhne ani 14 dnů.Kurňa,to by snad mohla dat néééééé?

Problém s jarním startem

14.3.2012 v 21:35 | Nahoru | #24
přitom stačí jenom odpojit u krabcu přívod fouknout tam decentně vzduchu aby se uvolnila cesta a mohl natéci nový benzín, vetšinou je aji na kohoutu poloha PRI (otevřeno bez pusobení podlaku) další varinata je profouknutí , odpojení hadičky podtlakového ventilu a napojení stříkačky a vytvoření podtlaku ,chvilku se počká benzín nateče a už to vrčí.. jízdou a vibrecena se zavírací jehličky ,kuželíky vypucují očistí a funkčnost ok.. neco hnedka kuchat je blbost ,kdžy to před uložením bylo ok.

Problém s jarním startem

14.3.2012 v 21:53 | Nahoru | #25
Ještě že už se dalo jezdit v únoru. Nabitá baterka třikrát zatočit startérem a už kulhala Po chvilce jak hodinky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist