1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 27.03.2015 21:47:16
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
Naposledy editováno 30.03.2015 11:10:09
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
zmulin píše: zas tolik bych se tomu nebránil.Stejnej výsledek,jak normální nerez laďák.Jenom ta renomovaná samolepka tomu chybí...
Nevěřím, že to bude fungovat. Nejde o samolepku. Jde o parametry té koncovky. Kurva ať mi nikdo neříká, že AKRAPOVIČ nebo Leo-Vince a nebo Termiňón vyrábí ty délky a průměry a úhly těch svých laděnek jen tak, z prdele...
Takhle vykuchat jsme zkoušeli originál z GSF1200 (ten hnědý o příspěvek vejš) a profi perforovaný vnitřek a profi vata a látky a kovové síťky a já nevim co ještě a jediný čeho jsme docílili, byl neskutečný řev, střílející a nefungující motor a obrovská výkonová díra. Tak nevim...
Naposledy editováno 28.03.2015 09:03:13
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
dnes do rana mi znenazdania pribudol na hrbet jeden krizik a je ich tam uz akosi moc XXXX? Myslel som ze to oslavim povinnou motorkarskou jazdou ako kazdy rok,ale ten vietor vonku je tusim silnejsi ako moja tuzba a na vek tomu prisluchajuci
Naposledy editováno 28.03.2015 09:22:06
drippera píše: Nevěřím, že to bude fungovat. Nejde o samolepku. Jde o parametry té koncovky. Kurva ať mi nikdo neříká, že AKRAPOVIČ nebo Leo-Vince a nebo Termiňón vyrábí ty délky a průměry a úhly těch svých laděnek jen tak, z prdele...
Takhle vykuchat jsme zkoušeli originál z GSF1200 (ten hnědý o příspěvek vejš) a profi perforovaný vnitřek a profi vata a látky a kovové síťky a já nevim co ještě a jediný čeho jsme docílili, byl neskutečný řev, střílející a nefungující motor a obrovská výkonová díra. Tak nevim...
Je to roura a "roura". Nicméně tohle je udělaný tak prasácky amícky. Počkáme na freedoma, třeba se k tomu rozepíše.... řezač, ladič, mapič jeden
V těch termiňonech je narvanej decibelovej zabiják.
Naposledy editováno 28.03.2015 09:24:05
Ve finále proudění v motoru je určitě alchymie... to, proč změnou proudění (zlepšení) ochudíš směs je v zásadě daný tím, že při střihu venntilů mezi výplachem a sáním profoukneš kousek paliva než se vejfuck ventil zavře ...a není to jen to... rezonance je taky důležitá. V těch trubkách probíhají tlakový vlny odrazů - většinou máš hned za kanálem "koleno", záhyb, kterej by měl bejt naměřenej tak, aby to při odrazu od kolene vrátilo určitej tlak právě proti střihu ventilů (u sportovních dvoutaktů je dělaná komora,, která má řádově - pomocí výpočtů - odpovídat entalpii a objemu spalin. Pak je zůžení - tedy válec se vyprázdní a zúžení vytvoří tlakovou "zátku" aby spaliny nestrhávaly i směs) to samý se používá při rezonanci u motorů s ventilama. Ten ráz by měl přicházet ve chvíli střihu ventilů a neměl by nechat směs profouknout do zavírajícího se ventilu. (další proměnný jsou otáčky a tlak spalin)
Když vidíte grafy z brzd, jsou tam hrbolky v průběhu ... ty hrbolky jsou daný právě i(ale nejen) různou efektivitou plnění při různejch otáčkách....
Dnes u stříkaček se to dá všelijak dohánět a korigovat(proto přívěry) ... u karbců to bylo daný většinou typem a délkou potrubí...na určitý spektrum otáček....
Tedy, ve finále... pokud dokážeš poladit management a nenasadíš jen zvohejbanou lešenářskou trubku... ale aspoň trochu vypočítaný/ vybalancovaný roury ... doženeš mapou a motormanagementem podle mě cokoli... mám origo průměr svodů, bez katíku a průchozí koncovku... bůhví jakou mapu - prý snad DP na otevřenej kit Termíků ...a jede to suprově...
ono hodně moc záleží jak se pak udělá naštelování vzduchu a klapek...
Já si to nemůžu vynachválit... ten motor je absolutně jinej... hladší, ale silnější a pružnější... takže já bych se toho kitu vůbec nebál Sejráku. Máš-li někoho, kdo ti to pak poladí, nebude moc problémů... lambda ti to ohlídá a katík ti zůstává... takže to dožene případný ochuzení...nedávej průchozí filtr a bude to ok...
Budeš mít pokoj od Policajtů,ale solidní zvuk
Naposledy editováno 28.03.2015 10:26:21
Jestli kdyz akrap ma prumer derovane roury 45.53mm a delku 672mm a pak homemade ma prumer 50mm a delku 700mm je to takovej rozdil - ze akrap funguje, vyhlazuje, zvysuje a zveda na zadni - a home made roura dusi, prska, strili a nejede...
Prece kdyz za to drippera a jemu podobni za to vysypali 30+ musi v tom byt schovane nejake kouzlo
Ale chapu, taky momentalne potrebuju FMF rouru za spousty tis... Tissi nez original a zadusi to vykon nahore
Naposledy editováno 28.03.2015 10:36:54
Standardni vyfuk vs jakykoliv jiny/otevreny, to uz je jina.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... | chorvat | 1 | 23.4.2024 v 14:03 padr |
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S | Wlnic | 11 | 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |