Loziska krku jsem dotahoval podle manualu na 25Nm ale ted sem tam dal valeckova misto kulickovych (tak mne napada jestli se ty valeckoovy nedotahujou na mesni moment ? Nevite nekdo ? )
Jinak nevim cim bych to mohl pojebat, olej sem daval podle manualu 457ml a je ho v obou stejne, to jsem si kontroloval.
Kdyby mel nekdo nejaky napad na co se podivat, dekuju mu predem ;)
edit ještě jestli máš nastavené obě stejně, v manuálu by mělo být popsané nastavení jednotlivých prvků.
Naposledy editováno 22.11.2014 16:59:15
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Ferda22: jak můžou bejt špatně seřízený šrouby předpětí? Všiml jsem si že jsem měl každej tlumič "utaženej" jinak. Ta matice "23" (což je jen kontra matice k "14") byla v každym tlumiči v jiný pozici.
Snad je ta moje hatmatilka k pochopení
Naposledy editováno 03.02.2015 10:59:38
Ináč to, že VFRo normálně drží vím.:) Dříve jsem měl pocit, že se můžu kolem toho předního kola otočit na fleku, jak to drželo v náklonu. Teď prd. A právě před půl hodinou jsem vlezl do těch vidlí a bohužel to tou maticí "23" nebylo.:( Mám je stejně.:( Se z toho posss.... :´-
Zkusím to teda více utáhnout. Snad si nerozbiju držku.
Veferák> video pěkný Ale na tohle nemam gulky
2 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Jinak já s tím včera trochu laboroval a zjistil jsem, že když změkčím přední vidle, tak se to o dost zlepší. :)
Dle mého názoru už je zadní tlumič tak vyskákanej, že i na nejtvrdším nastavení je moc měkkej a tak se to mezi tvrdým předkem kope. :) Už hledám na netu nějakej návod jak to pořádně nastavit. :)
Ferda22 píše: Carel: To máš nějaký divný s tím vracením. A nestahují ti to kabely? Když jsem to zkoušel poprvé tak mě tahali na jednu stranu i když jsme otočil řidítka lehce do protistrany. (by ne, když jich je tam jak sraček :D ) A tak jsem to musel trošku poštelovat ať to ovlivňuje co nejmíň.
Jinak já s tím včera trochu laboroval a zjistil jsem, že když změkčím přední vidle, tak se to o dost zlepší. :)
Dle mého názoru už je zadní tlumič tak vyskákanej, že i na nejtvrdším nastavení je moc měkkej a tak se to mezi tvrdým předkem kope. :) Už hledám na netu nějakej návod jak to pořádně nastavit. :)
nebylo by lepsi ty tlumice dat nejdriv doporadku?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Kabely to netahaj,je cejtit že to tam jakoby zapadne.Úplně do přesný roviny.Až s tím budu moct přejet do dílny,tak to musím rozbořit a kliknout na to.
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Já sem ted motku "odzimoval" a pořád to dělá... sice sem loni trochu povolil to hlavový složení, teda zlepšilo se to, ale jako předtim to rozhodně nejni... pořád je to trochu kejvací a to je na pytel..
Takže sem začal montovat hák do podlahy, abych se na to mohl pořádně podivat... dřív sem to zvedal heverem na auto a to pro ty svody nebylo to nejlepší co sem jim mohl udělat :D
Ložiska v krku byly předtim puvodní, kuličkový, ridítka aretovaly, a dokonce vibrovaly při určitý rychlosti... to je teď pryč, ale zase to jede ze strany stranu, jestli to poladim, tak sem napíšu jak sem to udělal...
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Možná ještě preventivně necham zvážit kola,ale přijde mi,že i když je mam total bez závaží (nechával jsem je pískovat a dal do komaxitu) že se to chová v celku normálně, ani řidítka nějak extra nevibrujou,takže spíš ze zvědavosti, jestli to bude znát.
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Ještě jednou jsem o kousek povolil ty ložiska a pak sem to jel projet a zase o 100 procent lepší, přijde mi, že už je to uplně v pohodě, ale při tom poskakování po Praze, člověk pozná kulový.
To hlavový složení je fakt na citovku, stačilo to o kousililínek povolit a zlepšení.
Určitě už neplatí, těch 25Nm z manuálu, to bude asi platit jenom pro kuličkový ložiska, ty válečkový, to chce citovku...
Ještě to možná jednou rozhodim a cca o 10° povolim, protože mi přijde, že přeci jenom třeba na 100 metrech mi to dejme tomu jednu vlnu udělá když jedu dejme tomu 30km/h.
P.S. Udělal sem si klíč, kterym se daj ložiska utáhnout, nebo povolit. Nasazuje se na 1/2 Golu. Což bylo hlavně kvuli momentáku, ale ten je na ložiska asi zbytečnej, jak tak koukám..
Píšu to sem proto, že klidně ten ořech někomu můžu pučit, povolovat to průbojníkem a kladivem sice taky jde... ale je to takový... no... prasárna celkem :)
Můžu se jen zeptat jaký oko myslíš? Já podložim hlavní stojan prkýnkem aby byla motorka vejš a pod motor frknu prkýnko, zapřu o motor,ne o svody.Celej předek můžu rozebrat a ještě se mi nestalo že by mi to spadlo nebo tak.Máš nějakej speciální způsob?
Když jsem měnil ložiska na enduru,tak jsem prvně citovkou dotáhl a potom povoloval o tolik aby řidítka nepřepadávali.
Edit: Tak jsem to včera rozházel po dílně. Ložiska už jsou hodně jetý,asi už maj nárok po těch 14 letech,vypadlo to jako,nikdy nerozebíraný. Vazelína už moc nemazala a kuličky se moc netočily. Přes noc mam trubku a misky v mrazáku tak doufam že to tam pásne bez nějakýho znásilňování.
Ještě otázka.Vydrží ta podložka mezi matkama nahoře narovnání a následný ohnutí/zajištění? Nebo se mam připravit na výrobu náhrady?
Naposledy editováno 26.03.2015 08:26:24
1 reakcí na tento příspěvek Vfr800fi - v malych rychlostech hazi riditkama
Díky.:)
Já teď akorát měním pneu. až bude přehozená, tak vlezu zase vidlí. :/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |