globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX7-R čerpadlo paliva
22.3.2015 v 10:38
Čus, potřebuju radu ohledně čerpadla paliva na ZX7R. Evidentně běží až při nastartování a jde k němu napětí 6-7v. Je to tak správně? Nemělo by tam jít 12v? Nebo je napětím regulovanej průtok? Díky

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX7-R čerpadlo paliva

22.3.2015 v 10:57 | Nahoru | #1
Čti . Pokud chceš aby spínalo čerpadlo po zapnutí chcípáku a né až během startování musíš nahradit origo relé pro čerpadlo co je pod sedačkou řidiče. Chybí tam obrázky. Takže použij relé spínací 12V/30A. např.

Kawasaki ZX7-R čerpadlo paliva

22.3.2015 v 11:12 | Nahoru | #2
6- 7V je málo, někde bude přechodový odpor. Čerpadlo bude nejspíš membránové a tam průtok nijak regulovat nejde, pumpa se po natlakování zastaví sama. Ale vyřazovat origo relátko s pomocným obvodem a dávat relátko, které sepne hned po zapnutí zapalování, není dobré řešení - při pádu motocyklu pak přestanou fungovat plováky v karbcích, jak mají a čerpadlo bude vesele hnát benzin přepady na rozpálený motor. Lepší by bylo udělat ošetření, jako má třeba XV535, kdy je v TCI jednotce časovač, který od okamžiku, kdy přestanou jít pulsy od vybavovacích cívek na klice, odměří 5 vteřin a pak relátko čerpadla vypne. Je to právě kvůli bezpečnosti, kdy jezdec nestihne při pádu vypnout "chcípák". Stačí 555 zapojený jako monostabilák, RC článek spočítat právě na oněch 5 vteřin (nebo jinak volený čas dle uvážení) a třeba Schmitt trigger jako tvarovač pulsů - pulsy je možné (s doplněním o omezovač - stačí odpor a zenerka) brát z primáru některé z cívek. Nebo ze signálového drátu k otáčkoměru. Pulsy pak při otáčení motoru časovač neustále spouštějí-nulují a jak přestanou pulsy jít (motor se neotáčí), monostabilák odměří nastavený čas, překlopí se a relátko čerpadla vypne. Na spínání relátka je dobrý třeba IRF4905, nezapomenout na ochrannou diodu (v závěrném směru k napájecímu napětí, paralelně s cívkou relátka).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX7-R čerpadlo paliva

22.3.2015 v 11:16 | Nahoru | #3

Poggy píše: Čti . Pokud chceš aby spínalo čerpadlo po zapnutí chcípáku a né až během startování musíš nahradit origo relé pro čerpadlo co je pod sedačkou řidiče. Chybí tam obrázky. Takže použij relé spínací 12V/30A. např.

aby se čerpadlo seplo před startováním stačí zařadit 1, a zmáčknout startér. Čerpadlo se zapne a zaplaví karbece

(reakce na) Kawasaki ZX7-R čerpadlo paliva

22.3.2015 v 11:37 | Nahoru | #4

Rebel83 píše: aby se čerpadlo seplo před startováním stačí zařadit 1, a zmáčknout startér. Čerpadlo se zapne a zaplaví karbece

jsi byl rychlejsi
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawa ZXR750 a ZX7R(R) [1 ... 8, 9] Kawasaki ZX7R WARP 255 19.10.2022 v 21:30 godofwar
Sitko palivoveho kohoutu Kawasaki ZX7R sancho66 2 5.10.2022 v 15:21 Bigulin
kůže nebo koženka? [1, 2] Kawasaki ZX7R Thunder 35 28.6.2021 v 11:09 AlešT
VTX 1800 Kawasaki ZX7R, Honda VTX 1800 Cuba_GSXR 16 9.5.2020 v 15:30 Kave666
Kawasaki ZX7R bez sytice nejede Kawasaki ZX7R sancho66 11 27.11.2019 v 09:43 mischa638


TOPlist