Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
assassin píše: freedom: ... jo svyho casu jsem taky o TL rikal jak je zabavny tim jak ho musis umet ridit, ze motor nejede jak elektromotor atd. ale je to poza , tyhle motorky proste proti dnesnim fungujou na hovno
... v tvým případě asi byla... nevidíš do hlavy všem... já nemám mašinu na to abych byl nejrychlejší, ale abych třeba rychle jezdil... nemám jí proto, aby dokonalá, nerozbitná a nemám jí na operák pokrejvající i náhradní vozidlo když se rozbije... mám jí protože mě baví, není nejkrásnější, ale vyhovuje tomu co od ní požaduju... vrčí, drnčí a dělá různý jiný věci... není to póza... máš to jinak...neberu ti to... mě tra strojařina prostě bere trochu u srdce... a když se podíváš na ty konstrukce, musíš před různejma věcma fakt smekat, ať jsou 20let starý...
Naposledy editováno 13.03.2015 08:48:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
http://www.motorkar...stastretta-4245.html
VikousS4 píše: prodamCBR> Tady ho máš.....
http://www.motorkar...ta-4245.html [/quote]
jj to jsem si samozřejmě dávno přečetl, četl sjem i zahraniční testy
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
www.motorkari.cz/motorka/
Naposledy editováno 14.03.2015 08:26:23
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Navíc jí rozhodně radši prodá někomu, kdo nebude jako idiot rozdělávat spojku, atd. Takovýho kupce bych poslal do hajzlu. Tím víc, čím bych věděl, že je ta mašina v pohodě. Nesnášim když přijede trotl s bandou podobnejch a začne chytračit, jak tenhle šroubek není originál a vytvářet teorie o tom, co všechno to znamená. A když víš, žes ty šrouby měnil, protože se ti prostě nelíbily stříbrný, tak tě to nasere a radši prodáš jinému.
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
2 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Naposledy editováno 15.03.2015 07:09:03
prodamCBR píše: Uz jsem ten vykon asi pochopil. Stahnul sem si data od dycati a maj tam napsano: vykon 89kw namereny vykon na brzde 96kw. Takze v tp to bude asi v poradku. Nesedi jen to rs
Tak sem hlavně hned napiš jak jsi pořídil . A nezapomeň uplatnit tu slevu, kterou pán nabízí za rychlé a korektní jednání .
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
průser je, jak si to ti lidi pořizujou... a jak s tím pak nakládají...
ok, tak na tom moc nejezdí...ale prodává to po šesti letech, s původníma řemenama a 3tkm přetažený po prvních ventilech, ... sorry, ale ikdybych na tom najížděl jen 2500km...tak bych to určitě na sklonku s těma řemenama ani nestartoval....
Nechápu, proč tedy dělal ten "servis" za 5600, když to základní neudělal - prostě bych to prodal s tím, že je tam starej olej, řemeny, svíčky a filtry ... že to nemá udělaný vůle ...ale vyměnit olej a pak to předvádět s původníma řemenama...to mi hlava nebere.
takhle přesně vznikaj bajky o nespolehlivosti Ducati. Dokážu si předtavit, že nějakej "lepší" Čech, by ti to prodal s tím, že " připravený na sezónu"
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
No, jestli to má filtry a olej udělaný, svíčky atd. tak řemeny oba z 4380CZK a vent. vůle maj psaný 10h... za míň jak ze 12-13 v tom u Ducati PHA nebudeš...