hlodá mě myšlenka, že bych si nechal přestavět nějakého kafáče. Mám jasnou představu o tom, jak by ta motorka vypadala.
Leč přiznávám, rejže
Ale co mě zajímá, jak je to s STK jsem všude četl spoustu, STK si zařídím případně po známosti, tak to bych problém neviděl.
Ale dejme tomu, že se připletu se do nehody. Mám obavy z toho, aby pak nepřijel soudní znalec a uznal ten motocykl, že nesedí dle originálu a pojišťovna by mi pak nedala ani korunu. Nebo nedej bože, můžu i nehodu zavinit já a mám obavy, že i přes to, že motka STK mít bude, mohl by to být velký problém.
Pokud tedy budu mít homologované blinkry, světlo, pneu dle rozměrů, můžu být v klidu nebo i tak může být problém třeba - s upraveným zadkem motorky, jiné říditka, v jiné poloze..?
Pokud by měl někdo nějakou reálnou zkušenost, mnohokrát díky.
Mrkni na jeho profil - má tam fotky - ale dneska vypadá už trošku jinak (jiný lak, 4výfuky a ještě nějaká drobnost..)
Naposledy editováno 11.03.2015 19:16:57
http://paura19.rajce...#20150305_172234.jpg
http://paura19.rajce...#20150305_172159.jpg
http://paura19.rajce...#20150305_172116.jpg
a ten SCRAMBLER (žlutobílá nádrž) je taky jeho práce....
Naposledy editováno 11.03.2015 19:31:09
Obvykle se to stavi ze starejch krapu a malokterej policajt/likvidator pozna co na motorce z roku 76 je origo a co ne...
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=67097
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Problém vidím v níže položených řidítkách . Aby pak nějaký likvidátor neargumentoval při nehodě třeba tím, že zásadně to změnilo vlastnosti motocyklu.
Fakt nevím, jsem ten typ člověka, co všechno raději desetkrát ověří a musí mít jistotu. Co takhle kdybych se šel optat přímo na pojišťovnu a zjistit více nebo se třeba pokusit spojit s nějakým likvidátorem(přes pojištovnu), ti snad budou vědět více ne když se tím živí?
Ale z myšlenky, že motorku bude očumovat nějaký byrokrat a snažit se vyvléct z placení pojistné události, to mě dost odrazuje
A když mu tam něco nesedí,nebo si není jistej, není pro něho problém nechat vypracovat Znalecký posudek.
V současné době to ještě není až tak hustý, většinou jim stačí když to má platnou STK a předepsaný gumy, ale obávám se, že bude čím dál hůř.
Jezdit na přestavbě v dnešním provozu je docela adrenalin
Darmah: přesně tak, oni to asi fakt žádné trubky nebudou a vždyť, jejich cílem je v téhle hnusné době právě najít něco na té motorce, aby se pojišťovna vyhnula placení...neříkám, že tomu tak je vždycky. Hele a mrkni prosím na tu hondu co jsem dal nahoře. Myslíš, že se vůbec dá hovořit o přestavbě nebo by to bylo podle tebe ok?
Zkrátka, jak říkám, jediné co by podle mého laického názoru mohlo nějak vadit můžou být ty říditka. Zásahy do rámu nebudou žádné, zbytek bude neoriginální, ale vše homologované.
Nebo ještě jedna věc, ročník starší 84 by se dal dostat na veteránské papíry, pomohlo by to něčemu nebo ne?
Naposledy editováno 13.03.2015 21:19:35
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Naposledy editováno 14.03.2015 08:04:51
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
Ale jsem na tom přesně jak georgeCZ, to jsou opravdu v mém případě drobné úpravy, vše homologované, žádné zásahy do rámu, vše dle TP. Ale i tak nevím, jestli to stačí.
Zkusil jsem se dotázat na DAS, kterou jsi výše zmínil. A jinak bych se asi zašel poptat přímo do své pojišťovny. za zeptání nic nedám a možná s trochou štěstí mi dá kontakt na někoho kompetentního. Mám známého z rodiny na STK, ale ten neví skoro nic
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
1 reakcí na tento příspěvek Cafe racer - jak by to bylo při případné nehodě?
ale Kočí 72 mi přijde jako pohádkář No. 1. V jednom z témat píše, že v likvidacích dělá 20 let, teď zase, že vlastně jen zná lidi, vypráví tady příběh jak z filmu, atd.
Naposledy editováno 15.03.2015 07:10:49
Kočí72 píše: Mar_o-46> Tak škoda na obou vozidlech byla asi 50k, nicméně ten ,,chudák" musí zacvakat +- 400k (200k pokuta zaměstnavatel, 30k škoda na tom druhém vozidle a zbytek soudní výlohy ) Švárovi jsem říkal, že to má zaplatit ze svýho ( mimochodem od té doby se sním nestýkám) ale je to ču.... a radši do toho uvrtal toho technika. Na druhou stranu kdyby se ta nehoda nestala hned po odjezdu z STK tak by tomu technikovi nic nehrozilo, protože on nemůže vědět, jestli druhý den po návštěvě STK neuděláš neschválené úpravy zas. Ale jsem přesvědčený že když nějaké úpravy uděláš a pak k nějaké nehodě dojde tak likvidátor po tobě půjde jak slepice po flusu.A co vím, tak tito jedinci nejsou úplný pitomci a o motorkách toho vědí dost ( navíc když si nejsou jisti tak neváhají kontaktovat soudní znalce). Takže pokud chceš upravovat upravuj, ale zlegalizuj, pro klid tvůj i případných účastníkú nehody. Ale přeju Ti, aby se Ti žádná nestala
Já ti nevím, moc tomu nerozumím, ale zaměstnavatel ti může dát k úhradě max. 5ti násobek měsíčního platu. Takže buď tam na technické mají dost nadstandardní platy, nebo někdo lže.