globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
 
25.4.2007 v 06:43
Ahoj motorka mi hlásí tuhle chybu, nevíte někdo co s tím ? nejsem úplně dobrej angličtinář a ted momentálně jsem z toho vyřízenej tak se ani nemůžu soustředit =o
díky za radu.




C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR

When no actuator control signal is supplied from ECM or comunication signal does not reach ECM or operation voltage does not reach STVA motor, c28 si indicated. STVA can not operate.
----------------
STVA lead wire/coupler


ECM - engine control module
STVA - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
Předchozí
1 2
Následující

30361 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

3.7.2007 v 08:41 | Nahoru | #31
30361: aha... tak to jo... tak to je evidentne chyba v budikach... dokonce by se dal najit kterej je to vodic......rekl bych ze bude studenak na tistaku v tech budikach, nebo vylomena cesta.... melo by jit opravit.. chce to ale kouknout dovnitr....

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

3.7.2007 v 16:51 | Nahoru | #32
assassin.díky za radu,ale nevím kde najde ten studenak na tistaku a tu cestu.díky.Jochy *yes* *yes* *yes* *yes* *yes* *yes*

30361 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

4.7.2007 v 11:18 | Nahoru | #33
30361: hele kterej to je pin v tom konektrou najdes podle servisniho manualu.. to bych ti dyztak zkusil najit ... no a pak bejva dost casto studenak primo v tom miste kde je konektor priletovanej v tistaku... bejva to i videt... nebo pro jistotu proletovavam vsechny... no pak sledovat drahu na tistaku a hledat jestli neni nekde prerusena nebo neni nekde studenak az nejspis k nejakemu chipu na te desce.... pak zmerit multimetrem jestli cela ta cesta vede.. a pokud je i po tomhle budik nefunkcni tak uz sim asi nic neudelas a je to na vymenu....

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

4.7.2007 v 13:23 | Nahoru | #34
Na GSX-R jde obejít přívěru. Výrobce s tím počítá. Odstavit konkrétní drát z ŘJ.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

4.7.2007 v 13:26 | Nahoru | #35
gsxroll: jj vime... ale kazdej rocnik to ma jinak .... na K1 je to cerno hnedej - na te uz sem to delal.... ale u novejsich nevim jiste(k3 a vejs).... ale cerno/bilej.... ale jak rikam tam to nemam odskousene...

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

4.7.2007 v 14:44 | Nahoru | #36
Assasin: já si pořádně nečetl předchozí příspěvky, sorry

(reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

4.9.2011 v 18:28 | Nahoru | #37
assassin> Taky sem měl chybu c28 a nastavil sem stvs podle tebe a zatim žádná chyba tak dík za rady

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

26.5.2014 v 12:53 | Nahoru | #38
Prosim moc o radu mam ten motorek secundarnich klapek je omletej nevite někdo co s otim kde se to da sehnat

http://s725.photobuc...zps67355bc8.jpg.html

http://s24.photobuck..._bddb080e9d.jpg.html

Naposledy editováno 24.05.2015 18:06:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

5.3.2015 v 09:32 | Nahoru | #39
[quote=assassin]

"TPS ...... odpojit konektor ... rukou zavres tu horni-druhou klapku a zmeris odpor mezi zlutym a cernym kabelem ... mel by bejt cca 500Ohm, pokud neni tak povolis ten torx kterym je to STPS pridelany a kroutis s nim tak abys tam nastavil tech 500Ohm... "

Ahoj.
Nechci zakladat dalsi tema ,tak se jen delim prozmenu o me poznatky k STV a STVA:
Koupil jsem ted K1 1000 (bez privery ) a davam ji dohromady. Jelikoz jsem precizni, tak jsem po vymene filtr(papirovej) a svicek vrhnul na decentni ocistu od prachu i klapdy a sani (bez demontaze,opatrne) .Nicmene, na moto jsem jeste nejel a pri zapnuti zapalovani jsem si vsiml, ze jakoby vibrujou sekundarni skrtici klapky chvilku ,kdyz dojedou na doraz (asi asi 1-2s) a pak se vrati do polohy pootevreno(cca tech 20°). Nasel jsem tohle ,cili to uz nekdo resil. Zmeril jsem odpor na rozpojenem konektoru (zlutej-cernej) na klapkach v poloze otevreno a pak zavreno. Nameril jsem hodnotu asi 1,1k -4,5k . No jo ,ale co me dostalo ,ze tech 1,1K bylo pri otevreny a tech 4,5k pri zavreny klapce!!! Proste naopak. V klidove pootevrene poloze ma potak odpor asi 1,6KOhm. Chapete to nekdo? To je ,jakoby nekdo ten potak otocil zrcadlove. Nevim presne, jak je delana ta drazka ve snimaci. RJ chybu neukazuje ( jen polohu TP (ten odporove ukazuje,co ma) jsem dealermodu nastavil na stred - nastaveno bez nastartovany masiny, tedy)
Setkal ses s tim nekdo nekdy? Jinak moto pry jela v pohode. Jdu to zmerit jeste jednou. Diky za poznatky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

5.3.2015 v 15:52 | Nahoru | #40
digison> Opraveno. Vyndal jsem STP a zjistil, ze byl potak predpruzenej a timpadem pootocenej.Je tlacenej pruzinou k nulovy pozici. Nicmene jsem nastavil hodnoty tovarni OPEN 3,9k /CLOSE 0,5k a hotovo. Je me teda divny, ze to tak bylo. Nevim,jestli to nebyl zamer? Nicmene se masina chova stejne - na volnobeh. Projet jsme se nebyl. Nicmene pri plnrm otevreni klapky servo vibruje stale - tady je ukazka a tady s natocenym motorem

Naposledy editováno 05.03.2015 17:19:46

(reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

7.3.2015 v 21:21 | Nahoru | #41

digison píše: digison> Opraveno. Vyndal jsem STP a zjistil, ze byl potak predpruzenej a timpadem pootocenej.Je tlacenej pruzinou k nulovy pozici. Nicmene jsem nastavil hodnoty tovarni OPEN 3,9k /CLOSE 0,5k a hotovo. Je me teda divny, ze to tak bylo. Nevim,jestli to nebyl zamer? Nicmene se masina chova stejne - na volnobeh. Projet jsme se nebyl. Nicmene pri plnrm otevreni klapky servo vibruje stale - tady je ukazka a tady s natocenym motorem



hm... jsem trubka. Ono totiz to nastaveni v rozmezi 1-4,5k (misto default 0,5-3,9k) bylo zmeneno asi zamerne ,aby prestaly ty vibrace.Viz. to prvni video :).
Kazdopadne ty vibrace tam byly i tak.

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

13.7.2017 v 20:19 | Nahoru | #42
Zdar lidi,tak mi ta moje potvora GSX-R K1 1000 začla občas (náhodně) svítit C-28 občas to hodí třeba po 20KM,občas to za cestu nehodí nic, občas po minutě...
Takže je v planu se na ní o weekendu vrhnout a zkusit proměřit ten odpor, tím to snad bude ? nějaká rada, než se do toho vrhnu ? ještě zkusím možná kabely, jestli není kontakt někde zlej

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

23.12.2018 v 11:55 | Nahoru | #43
Ahoj, máte někdo zkušenost se záměnou STVA z GSXR1000 K6 (typ SHP-35d1004) na GSXR1000 K1 (typ SHP-35D101-01)? Díky

Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28

28.11.2020 v 17:27 | Nahoru | #44
Tak jen pro zajímavost na téma C28. Na mé GSX-R 600 K1 po kontrole venitlových vůlí a výměně oleje začalo také svítit FI a chybový kód vyskočil jako C28. Po několika pokusech jsem zjistil, že chybu generovala příliš dotažená objímka gumy airboxu na přírubu škrtících klapek. Nenapaldo by mě, že pouhé utažení (rukou) může ovlivnit vnitřek klapek
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist