díky za radu.
C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
When no actuator control signal is supplied from ECM or comunication signal does not reach ECM or operation voltage does not reach STVA motor, c28 si indicated. STVA can not operate.
----------------
STVA lead wire/coupler
ECM - engine control module
STVA - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR
30361 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
30361 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
http://s725.photobuc...zps67355bc8.jpg.html
http://s24.photobuck..._bddb080e9d.jpg.html
Naposledy editováno 24.05.2015 18:06:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
"TPS ...... odpojit konektor ... rukou zavres tu horni-druhou klapku a zmeris odpor mezi zlutym a cernym kabelem ... mel by bejt cca 500Ohm, pokud neni tak povolis ten torx kterym je to STPS pridelany a kroutis s nim tak abys tam nastavil tech 500Ohm... "
Ahoj.
Nechci zakladat dalsi tema ,tak se jen delim prozmenu o me poznatky k STV a STVA:
Koupil jsem ted K1 1000 (bez privery ) a davam ji dohromady. Jelikoz jsem precizni, tak jsem po vymene filtr(papirovej) a svicek vrhnul na decentni ocistu od prachu i klapdy a sani (bez demontaze,opatrne) .Nicmene, na moto jsem jeste nejel a pri zapnuti zapalovani jsem si vsiml, ze jakoby vibrujou sekundarni skrtici klapky chvilku ,kdyz dojedou na doraz (asi asi 1-2s) a pak se vrati do polohy pootevreno(cca tech 20°). Nasel jsem tohle ,cili to uz nekdo resil. Zmeril jsem odpor na rozpojenem konektoru (zlutej-cernej) na klapkach v poloze otevreno a pak zavreno. Nameril jsem hodnotu asi 1,1k -4,5k . No jo ,ale co me dostalo ,ze tech 1,1K bylo pri otevreny a tech 4,5k pri zavreny klapce!!! Proste naopak. V klidove pootevrene poloze ma potak odpor asi 1,6KOhm. Chapete to nekdo? To je ,jakoby nekdo ten potak otocil zrcadlove. Nevim presne, jak je delana ta drazka ve snimaci. RJ chybu neukazuje ( jen polohu TP (ten odporove ukazuje,co ma) jsem dealermodu nastavil na stred - nastaveno bez nastartovany masiny, tedy)
Setkal ses s tim nekdo nekdy? Jinak moto pry jela v pohode. Jdu to zmerit jeste jednou. Diky za poznatky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-R - 1000 - chyba C28
Naposledy editováno 05.03.2015 17:19:46
digison píše: digison> Opraveno. Vyndal jsem STP a zjistil, ze byl potak predpruzenej a timpadem pootocenej.Je tlacenej pruzinou k nulovy pozici. Nicmene jsem nastavil hodnoty tovarni OPEN 3,9k /CLOSE 0,5k a hotovo. Je me teda divny, ze to tak bylo. Nevim,jestli to nebyl zamer? Nicmene se masina chova stejne - na volnobeh. Projet jsme se nebyl. Nicmene pri plnrm otevreni klapky servo vibruje stale - tady je ukazka a tady s natocenym motorem
hm... jsem trubka. Ono totiz to nastaveni v rozmezi 1-4,5k (misto default 0,5-3,9k) bylo zmeneno asi zamerne ,aby prestaly ty vibrace.Viz. to prvni video :).
Kazdopadne ty vibrace tam byly i tak.
Takže je v planu se na ní o weekendu vrhnout a zkusit proměřit ten odpor, tím to snad bude ? nějaká rada, než se do toho vrhnu ? ještě zkusím možná kabely, jestli není kontakt někde zlej