paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: minibike-pomoc :)
26.2.2015 v 19:31
Zdravím všechny, potřeboval bych pomoci.Mám minibike a když ho nastartuju, což jde snadno a zatáhnu za plyn tak se točí jen jakoby motor a nepohání to vůbec kolo :( a někdy se zblázní a sám se vytočí doplna a chcípne a to je nový minibike který má najeto cca 10km, nevíte co s tím..už si fakt nevím rady.:/
1 2

26.2.2015 v 19:39 | Nahoru | #1
co to je za znacku? cina?

26.2.2015 v 20:05 | Nahoru | #2
Taky bych to typnul na cinu pokud se toci motor a netoci se kolo hledal bych problem v odstredive spojce. Pokud se motor sam vytaci hledal bych jestli to nekde neprisava vzduch u ciny je mozny ze jsou KO gufera na klice.

26.2.2015 v 20:31 | Nahoru | #3
ted záleží jestli je to 4T nebo 2T

26.2.2015 v 20:32 | Nahoru | #4
Jesti je novej tak to dělá karbec Rozeber to a překontroluj často se i seká plovák a uniká béňo.Je to čína musíš tomu trochu toho času nejdřív věnovat ale jinak jsem s tim problém nikdy neměl vyměníš pár šroubů ložiska v kolech a je klid

26.2.2015 v 20:37 | Nahoru | #5
nejhorší je to zbavit všech čínských nedostatků :D

26.2.2015 v 20:39 | Nahoru | #6

Naposledy editováno 26.02.2015 20:39:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) minibike-pomoc :)

26.2.2015 v 20:59 | Nahoru | #7

Weezer píše: Pravda s tim karburatorem, jeste tam je takova prima feature v podobe gumy co se droli v palivovem kohoutku

tu gumu mi snad ani nepřipomínej. Jinak i palivový hadičky to chce kontrolovat nebo vyměnit maji snahu se zlomit a nepropouštět.

26.2.2015 v 21:02 | Nahoru | #8
Je to 2T čína edice repsol.Karbec jsem rozebral profoukl, zkontroloval plovák(dával bacha na jazýček) i jsem klepnul v tom bych problém neviděl.Jde nakopnout max. na podruhé, takže to je dobrý, ale vlastně jsem zapoměl, že jsem ve vší "hlouposti" točil šroubkem s perkem na karbecu.To je asi ono co.Je možný abych to rozhodil tak aby to nereagovalo na plyn?Teda reaguje jen motor, ale neotočí to kolem, chvíli to běží a pak to vždycky samo chcípne a někdy když to znovu na dlábnu tak to reaguje na plyn a kolo reaguje na plyn tak na tři, čtyři zatáhnutí a pak zase mrtvo a dá se tůrovat jen motor a kolo neběží.Stává se i že mini se sama vytočí do plna(to se točí i kolo) a pak chcípne.Asi jsem to poslal tím šroubkem co? :(

26.2.2015 v 21:03 | Nahoru | #9
BladeRider> Koukam ze mas zkusenosti nechci Ti privodit spatne spani, ale ono to ma spoustu dalsich vlastnosti, ktere urcite znas srouby z blata, svary co praskaj, gumy co jsou z petek a dalsi

26.2.2015 v 21:03 | Nahoru | #10
Kohoutek už tam není, vykuchal jsem ho a zalil a provrtal a nahradil jsem ho kvalitním kohoutkem o trochu výše :)

Skvělá odpověď, děkuji! 26.2.2015 v 21:17 | Nahoru | #11
Ted jsem se podival do kristalove koule a ta mi rika praskla pruzinka na odstredive spojce Sroubek tam je na serizeni volnobehu vetsinou je zakladni nastaveni dotahnout a pak povolit o jeden a pul otacky ale u ciny to muze byt individualni

26.2.2015 v 21:24 | Nahoru | #12
Jo hadičky už jsem taky měnil za kvalitní, protože přesně jak tady píšete mi stvrdly a když jsem je chtěl sundat tak se ulomili ale ted už jsou tam nové kvalitní a oranžové do barvy, ani filtru jsem moc nevěřil a vyměnil ho za kovový CNC s papírovým filtrem už jen kvůli tomu že se pořád, jak je tedy známo ucpává tryska a tohle tomu hodně pomohlo

26.2.2015 v 21:27 | Nahoru | #13
Díky, to by mi pomohlo , já s nim otočil už ani nevím kam , myslím že jsem ho jakoby vyšroubovával a ve snaze to zachránit zase přitahoval...no a ve finále už ani nevím kolikrát jsem s ním otočil a tohle by mi asi pomohlo...mám ho tedy zašroubovat na doraz a pak povolit o jeden a půl otáčky? je to klidně možné ale myslím že byl více povystrčený..je to tedy asi individualni.

26.2.2015 v 21:31 | Nahoru | #14
Tu pružinku jsem ještě nekontroloval...jak říkám, má najeto cca 10 km a jel jsem na ní jednou a najel těch 10km měl jsem mobil a měřil jsem ujetou vzdálenost, tak to vím a tedka přes zimu stála...asi jsem jí fakt rozšteloval, protože před tím jezdila bez problémů.Šteloval jsem s tím kvůli tomu že jsem koupil výfuk Snake a v otáčkách se dusila, tak jsem laicky myslel že když si pohraju s tím šroubkem tak to "vyladím" ted už vím že to byla totální blbost a že pro tento výfuk potřebuje do motoru namontovat sklolaminátová, nebo karbonová membrána.CHybama se ale člověk učí ,ale tohle prostě potřebuju zpátky naladit

26.2.2015 v 21:35 | Nahoru | #15
Na serizeni volnobehu pouzivam merak otacek ale necha se to seridit podle zvuku. 1700 - 2300 otacek nastartuj motor nech ho zahrat udrz ho plynem a potom otacej sroubkem podle toho jestli potrebujes vyssi nebo nizssi otacky.

26.2.2015 v 21:40 | Nahoru | #16
Uz to zacina ladeny vyfuk. Ono to chce malinko synchronizovat klapky jsou idealni karbonove 0,30 - 0,35 ale s tim musis dat vetsi trysku do karburatoru idealne nahradit plastovej vzduchovej filtr za "houbicku"

26.2.2015 v 21:56 | Nahoru | #17
Tedy mám ho nastartovat, zahřát, i tedy pomoci plynem aby to nechcípalo a pak tedy jestli to dobře chápu mám otáčet šroubkem tak aby to bylo schopný roztočit kolo?? Ale nejříve ho tedy asi zašroubuju a povolim a tu otáčku a půl ne? a pak budu zkoušet tohle.V tomhle jsem nováček, nikdy jsem takhle volnoběh ještě nenastavoval Motor hlavně ještě není ani sedly, ani zajety a já ho takhle po*ral Nedávno jsem koupil ještě jeden mini totéž taky čínu(nepojízdný, jen špatný karbec, z toho bych popřípadně vzal tu pružinku když by byla chyba v ní, že se kolo netočí..příjde mi to právě divné, že by to bylo tím volnoběhem/šroubkem)............a plánuju do léta mu koupit komplet motor big bore a osadit ho tímto výfukem..atd.Udělat si z toho trochu lepší pojezd-tuningový , ale nevím jestli bych to zvládl..minibike mě začaly hodně bavit i když mi je 27 a mám rok půl starýho prcka a hlavně myslím ,že těch minibiků bude přibývat

26.2.2015 v 21:59 | Nahoru | #18
Přemýšlel jsem i to odvézt do servisu ,ale zase mini stál 2700 v aukci(což si myslím super cena ) a dát ho do servisu znamená ,že dám za to pomalu tolik co stál, nebo polovinu určitě a jak říkám hodně mě to začíná bavit a chci se všechno ohledně nich naučit sám i malému začnu asi pomalu něco stavět

26.2.2015 v 22:02 | Nahoru | #19
Jinak já koupil klapku sklolaminátovou(prej jsou lepší jak karbonové, ale fakt nevím může to být i kec).Mám ji zatím v šuplíku..ještě jsem se k tomu neodvážil

26.2.2015 v 22:11 | Nahoru | #20
Minibike jsou super taky me to bavi ale sel jsem cestou Blaty
Z5 k problemu volnobeh musis nastavit tak aby motor bezel a kolo stalo. Nesmi zabirat spojka jinak se spali. pruzinka stoji koruny radove jednotky mozna mam i nejaky doma z Blaty vetsinou vydrzi vic navic jsou prumery 1.2, 1,6 a 1,8 podle toho chces kde bude spojka zabirat je to i podle vahy. Mozna by bylo nejlepsi kdyz to nalozis a dovez nekomu kdo se tomu venuje aby ti to pomohl dat dohromady.

26.2.2015 v 22:22 | Nahoru | #21
Blaty jsou super, ale poměrně drahý, ale třeba jednou taky bude v garáži Když už něco lepšího tak bych šel asi do Polini GP3.Jo to i když to nakopnu ted tak mi motor běží a i podle mého laického sluchu má dobré otáčky, akorát proště když přidám plyn tak motor řve a nic se neděje, kolo se prostě netočí, ale příjde mi to opravdu divné protože někdy zase reaguje na plyn ale jen chvilku.Asi to budu muset opravdu někam hodit Ještě zítra na to kouknu a napíši ,ale nevidím to moc slavně.Jinak tu pružinku mám ,vezmu jí když tak z tý nepojízdný mini, která nemá jen karbec. :) ale i přesto moc díky.

26.2.2015 v 22:30 | Nahoru | #22
Pokud ma dobry otacky tak to je super kdyz se po pridani plynu neroztoci kolo je problem ve spojce ktera obcas zabere a obcas ne mezi kolem a motorem je rozeta retez pastorek a spojka ktera je primo na klice nic sloziteho. Podivej se na to a napis neni to lunarni modul aby se to nedalo opravit pomoci kladiva a sroubovaku

PS: nekde na inzerci je Blata 2.5 za 3000,-

26.2.2015 v 22:41 | Nahoru | #23
Dobře, díky..zítra na to kouknu a napíši, popřípadně třeba hodim nějaký foto.Nebo tam zkusim hodit spojku z druhý mini a snad to dám dohromady Jo koukal jsem ,jednu jsem našel za 3000 jestli je žlutá, jde o to v jakym je stavu.Tak ještě jednou díky za rady, snad se s tím nějak poperu

27.2.2015 v 11:09 | Nahoru | #24
Kup karbec z balty, to same odstredivka. Tim bych zacal a pak menil dalsi dily ktere odejdou za Blatacke.
Za chvili do toho budes mit nasypano vic nez za nakup Original Blaty, ale pojedeto furt jako cina

27.2.2015 v 19:04 | Nahoru | #25
KubaLC8> Jo to by bylo asi dobrý/kvalitnější a asi i nějaké lepší díly dostane.Jednu bych si chtěl i komplet postavit fakt jako "vyvonenou, leštěnku čínu" od komplet Gig Bore motoru s 19mm karbecem, velkym filtrem z vetší motorky vyvedeným do strany, stavba vlastního výfuku až po hydraulické brzdy a kotouče po obou stranách, až po hadičky v barvě a šroubky..atd je toho moc a určitě si to dokážeš představit Nevadí mi do toho srát prachy, hodně mě to baví a je to defakto moje hobby, tak se na peníze nekouká. Také jsem si stoprocentně jist, že jednou přibude i Blata a Polini Chtěl bych od každé minibike co existuje aspon jednu, je jich samozřejmě ještě více a čína k ním prostě patří a je to takovej ten "montérskej základ" co hodně naučí, protože se to pořád sere i když motory zas tak špatné nejsou a když se k nim dobře chová tak vydřží sloužit dlouho.

27.2.2015 v 19:10 | Nahoru | #26
Weezer> Tak jsem díky tobě minibike nastavil jak jsi říkál, nechal ohřát a řekl bych že jsem ho vyladil dobře I to že spojka byla nejspíše nějaká zaseklá a po rozebrání a po lehkém potukání na pružinky a ty "přítlačáky" a po zpětném složení a nandání řetězu, opět pohání kolo a neběží jen motor SUPER!! Patří ti velké díky! Dokonce jsem si s tim asi hodinu hrál(štelovaní volnoběhu), že i po přidání plynu se kolo roztočí a pak se jen jakoby dotočí a stojí..to mi trvalo taky docela dlouho než jsem to vychytal, ale řekl bych že už je zase fit, jen jí opět složit a doladit

27.2.2015 v 19:12 | Nahoru | #27
Weezer> Takže vlastně jak jsi říkál jsem to opravil opravdu jen pomocí šroubováku(imbusu) a kladívka jak tráboše

27.2.2015 v 19:20 | Nahoru | #28

Akorát z toho tedka nějak moc teče benzín,ale myslím že to snad bude jen tím zalitým palivovým ventilem, nejspíše propouští pod tím tlakem benzím a je to tam všude když se dobře podíváte a teče a kape to až z karbecu, přece jenom je to uděláno obyč pájkou, budu muset vymyslet něco lepšího(nejspíše jen trubičku)
Ale nejsem si jist, protože před tím to nedělalo a už je to tam déle(to jsem tam ještě neměl ani přídavný ventil a musel jsem jezdit do vyježdění nádrže )

27.2.2015 v 19:25 | Nahoru | #29
Ted už jí zase jen složit Zítra udělám testovací jízdu a popřípadné doladění

27.2.2015 v 19:30 | Nahoru | #30
Opravdu tam neprobiha zadnej mozkovej trust kup pruzinky od Blaty jsou kalibrovany a stoji okolo 20,- (1,4 stoji 19,36,- a 1,6 stoji 22,99) cela spojka pak 234,-
Karburatory jsou tragedie original co je na cine 12mm hruza, 15mm ta je celkem OK ale priruba z hliniku ktera rada praska protoze hlinik prenasi vibrace motoru, 19mm je snad jedinej pouzitelnej ale musis tam uz delat dalsi upravy a pozor je lepsi s velkou plovakovou komorou s tou nizssi to v naklonu chcipa a replika Walbra je na zacatek dost slozita