1 reakcí na tento příspěvek minibike-pomoc :)
Naposledy editováno 26.02.2015 20:39:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) minibike-pomoc :)
Weezer píše: Pravda s tim karburatorem, jeste tam je takova prima feature v podobe gumy co se droli v palivovem kohoutku
tu gumu mi snad ani nepřipomínej. Jinak i palivový hadičky to chce kontrolovat nebo vyměnit maji snahu se zlomit a nepropouštět.
1 reakcí na tento příspěvek minibike-pomoc :)
Z5 k problemu volnobeh musis nastavit tak aby motor bezel a kolo stalo. Nesmi zabirat spojka jinak se spali. pruzinka stoji koruny radove jednotky mozna mam i nejaky doma z Blaty vetsinou vydrzi vic navic jsou prumery 1.2, 1,6 a 1,8 podle toho chces kde bude spojka zabirat je to i podle vahy. Mozna by bylo nejlepsi kdyz to nalozis a dovez nekomu kdo se tomu venuje aby ti to pomohl dat dohromady.
1 reakcí na tento příspěvek minibike-pomoc :)
PS: nekde na inzerci je Blata 2.5 za 3000,-
1 reakcí na tento příspěvek minibike-pomoc :)
Za chvili do toho budes mit nasypano vic nez za nakup Original Blaty, ale pojedeto furt jako cina
Akorát z toho tedka nějak moc teče benzín,ale myslím že to snad bude jen tím zalitým palivovým ventilem, nejspíše propouští pod tím tlakem benzím a je to tam všude když se dobře podíváte a teče a kape to až z karbecu, přece jenom je to uděláno obyč pájkou, budu muset vymyslet něco lepšího(nejspíše jen trubičku)
Ale nejsem si jist, protože před tím to nedělalo a už je to tam déle(to jsem tam ještě neměl ani přídavný ventil a musel jsem jezdit do vyježdění nádrže )
1 reakcí na tento příspěvek minibike-pomoc :)
Karburatory jsou tragedie original co je na cine 12mm hruza, 15mm ta je celkem OK ale priruba z hliniku ktera rada praska protoze hlinik prenasi vibrace motoru, 19mm je snad jedinej pouzitelnej ale musis tam uz delat dalsi upravy a pozor je lepsi s velkou plovakovou komorou s tou nizssi to v naklonu chcipa a replika Walbra je na zacatek dost slozita