Téma: Mustang elektrika
16.2.2015 v 20:15
Dobrý den mám problém s mustangem koupil jsem novy motor a když jsem sundaval ten starý motor tak jsem prestipal kabely a ted nevím jak maji byt správně zapojené jsou tam dva hnědé tři černé a jeden modrý prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek Mustang elektrika
1. postav se před zrcadlo a pořádně si vyliskej,
2. natahni komplet novů eletriku.
2. natahni komplet novů eletriku.
Nezlob se na mě, ale to může udělat jen blbec, přestříhat dráty a ani se nepodívat kam vůbec vedou . Podívej se na starý motor, kde jsou zbytky drátů připojený a podle toho to zapoj u nového motoru. Stejně by bylo nejlepší, kdyby jsi natahal novou elektriku. Plánků na zapojení je plnej internet a udělat novou elektriku na pionýrovi není nic složitýho.
Jinak ohledně barev drátů, tak to ti nikdo neřekne co kam zapojit, protože hodně pionýrů má elektriku už předělávanou a většinou se použily dráty co byly doma, takže se na barevnost nehledělo. Řekl bych, že i ve fabrice se používaly dráty, jaký zrovna měli, takže i tam se na barevnost moc nehrálo
Jinak ohledně barev drátů, tak to ti nikdo neřekne co kam zapojit, protože hodně pionýrů má elektriku už předělávanou a většinou se použily dráty co byly doma, takže se na barevnost nehledělo. Řekl bych, že i ve fabrice se používaly dráty, jaký zrovna měli, takže i tam se na barevnost moc nehrálo
1 reakcí na tento příspěvek Mustang elektrika
to je zajímavý, z motoru u fekála jsem málokdy viděl jít víc jak 4 dráty a to ještě u starého zapalování. Mustang by tam měl mít jen dva - od kladívka a světelnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mustang elektrika
Zdenalbenal píše: 1. postav se před zrcadlo a pořádně si vyliskej,
2. natahni komplet novů eletriku.
Prosímtě,chybama se člověk naučí.Kdo nic nedělá,nic nezkazí,ale taky se nic nenaučí.Sice teda v devatenácti by měl trochu přemejšlet Když dělám jakoukoliv elektriku,tak si zásadně dráty,kabely značím.Pak je to pohádka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mustang elektrika
zdeny65> Mě to vykládej .
Nikdo teho tolik nespravil, co sem pokazil.
Já enom že aby si to líp pamatoval a taky, než neco nevratného spáchá, se nad tým trochu zamyslel.
Nikdo teho tolik nespravil, co sem pokazil.
Já enom že aby si to líp pamatoval a taky, než neco nevratného spáchá, se nad tým trochu zamyslel.
Zdenalbenal píše: zdeny65> Mě to vykládej .
Nikdo teho tolik nespravil, co sem pokazil.
Já enom že aby si to líp pamatoval a taky, než neco nevratného spáchá, se nad tým trochu zamyslel.
Hlavně to chce tréning.Já osobně začal ve čtyřech.Na Vánoce jsem dostal autobus na dálkový ovládání,tehdá bowdenem.No vydržel mi do oběda.Rozmontil jsem ho,pak zase složil.Sice zatáčel hůř jako předtím,ale srdíčko se uspokojilo
Ahojte draci,
pořídil jsem si na hraní jawu mustang, r.v. nevím, je to 6V-20W. Začal jsem ho pomaličku dělat a začínám od elektriky, což je asi podle komentářů ta nejhorší fáze. Koupil jsem si elektro na 6-20, všechno jsem pochopil................ až na skutečnost, že původní zbastlená elektrika byla zapojována asi po 15 pivech ? Po koupi a startu svítil mustafa pořád bez ohledu na přepínač. Potom jsem zjistil, že obě světel. cívky jsou propojené v jeden vodící kabel, přesto, že podle přiloženého návodu má každá světelná cívka svůj kabel a z jedná je spojka do zadního světla. Jestli je to jinak, prosím opravte mě. Přikládám foto před a po instalaci kabeláže.
Před:
Po:
červenej je zároveň vývod do zadního světla, u kterýho jsem po rozebrání zjistil, že sulfitka je propojená 2 kabely, proto předpokládám, že
ten druhý bude kostra, protože tam nic jiného nevede.
Pokud je to špatně , prosím o upřesnění. Díky a fichtlům zdar.
pořídil jsem si na hraní jawu mustang, r.v. nevím, je to 6V-20W. Začal jsem ho pomaličku dělat a začínám od elektriky, což je asi podle komentářů ta nejhorší fáze. Koupil jsem si elektro na 6-20, všechno jsem pochopil................ až na skutečnost, že původní zbastlená elektrika byla zapojována asi po 15 pivech ? Po koupi a startu svítil mustafa pořád bez ohledu na přepínač. Potom jsem zjistil, že obě světel. cívky jsou propojené v jeden vodící kabel, přesto, že podle přiloženého návodu má každá světelná cívka svůj kabel a z jedná je spojka do zadního světla. Jestli je to jinak, prosím opravte mě. Přikládám foto před a po instalaci kabeláže.
Před:
Po:
červenej je zároveň vývod do zadního světla, u kterýho jsem po rozebrání zjistil, že sulfitka je propojená 2 kabely, proto předpokládám, že
ten druhý bude kostra, protože tam nic jiného nevede.
Pokud je to špatně , prosím o upřesnění. Díky a fichtlům zdar.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pionýr nejde do otáček a nedrží vol... Jawa 50/23 Mustang | ZdEnEk106 | 14 | 30.9.2024 v 17:29 papiboy |
Koupím tp jawa 23 Jawa 50/23 Mustang | Komoj | 17 | 2.9.2024 v 10:19 FJRPEPA |
Jawa 50 prokluzuje spojka Jawa 50/23 Mustang | simnem | 7 | 16.8.2024 v 12:15 simnem |
Jawa mustang je možné že z veľkého ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 4 | 14.8.2024 v 20:50 Duso12 |
Jawa mustang nemá tp ani štítok čo ... Jawa 50/23 Mustang | Duso12 | 16 | 12.8.2024 v 10:31 Johny_Servis |