Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
PetrXX píše: Chápu a rozumím, jen jsem se musel ozvat :)
Jinak ve tvém případě bych někde z vrakoviště poptal staré díly a pohrál si s nimi, originál ti zůstane nedotčen.. případně někoho, komu po přestavbě díly zbyly, většinou se to nechává za facku.
Jo to mám v plánu
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
pokud se nepletu tak není co stavět, je to kompletní šroubovací kit na hardtail pro LS 650.
Podle stejného vzoru jsme to dělali zákazníkovy, a dá se potom všechno vrátit do původního stavu. Mají prodloužený rám cca 10cm proto ten řetěz, my jsme to dělali na původní řemen.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
M.S.B píše: Zdarec,
pokud se nepletu tak není co stavět, je to kompletní šroubovací kit na hardtail pro LS 650.
Podle stejného vzoru jsme to dělali zákazníkovy, a dá se potom všechno vrátit do původního stavu. Mají prodloužený rám cca 10cm proto ten řetěz, my jsme to dělali na původní řemen.
Brutus
http://brutalchopper.wbs.cz/
Těch 10 cm u toho dělá safra moc v celkovém vzhledu motky.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Kyt pro přestavbu
Lacky66 píše: M.S.B-ahoj dá se uvás obědnat takový to kyt na přestavbu XVS 650 Dragstar?na kolik to výjde i ze zadním blatníkem?díky,možno do správ
Kyt pro přestavbu
nebo tady
Odhadem cena kompletního setu s lakem v jedné barvě při výrobě 1 setu by byla 23000Kč.
Kit by obsahoval.: zadní blatník, podpěru podpěru blatníku, sedačku, spodní kryt, pružiny, přední pant a vše s tím spojené, boční držák SPZ + zadní světlo, spojovací materiál a lakování.
Brutus